Næste sæson

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Næste sæson

Postby AllanM » Thu Mar 08, 2012 4:20:13

Jeg ved godt at det selvfølgelig er tidligt at begynde at se frem mod den nye sæson. Men man kan jo ikke helt lade være.

Som jeg lige kan finde frem til på div. hockeysites, mht. kontrakter i WH næste år, kan det så passe at der pt.
"kun" er 4-5 spillere på plads til næste sæson?
Mads Bech - Rasmus Søndergaard - Christian Chapman - Lasse Overgaard og Kasper Kristensen. Jeg kan så ikke lige gennemskue alle de juniorkontrakter om der er nogle af dem, som fortsætter i næste sæson.
Er der nogen som ved mere?
AllanM

Re: Næste sæson

Postby Ishåki » Sat Mar 10, 2012 9:42:15

På dette tidpunkt et fuldstændigt ligegyldigt spørgsmål. Næ, jeg kunne meget bedre tænke mig at vide hvem den nye træner bliver, og hvorledes man har tænkt sig at få genetableret det fundament i ungdomsafdelingen som skal sikre fødekæden af talenter (uha hvor ser det sløjt ud, man har været forblændet af enkelte gode årganges mange talenter, men har glemt den røde tråd ned gennem rækkerne). Tror desværre ikke HC er løsningen på dette store problem.

Kunne også godt tænke mig at vide lidt mere om planerne for ombygning/renovering af hallen. De lover forbedringer af tilskuerforholdene, men at fjerne stolpeskoven er vel ret beset kun en tilbageføring til de lorteforhold som herskede allerede inden etablering af denne famøse balkon. Der skal altså noget meget mere gennemgribende til, dvs. ændring af hældning og højde af afsatserne på langsiden for at det batter til noget.
Scanel Hockey Arena - også kaldet "Helvede i Nord" - nok mest pga. Danmarks ringeste tilskuerforhold...
Ishåki

Postby AllanM » Sun Mar 11, 2012 4:28:52

Jeg skriver jo sådan set også, at jeg godt ved det er tidligt, men synes da ikke det ligegyldigt. Derimod er det da et eller andet sted ligegyldigt mht. den post som HC har fået, for den har han jo fået, man kan så være enig eller uenig, men sagen er jo bare at han har fået den. (skal siges, at jeg heller ikke er enig i den beslutning).
Selvfølgelig er det da spændende hvem den nye træner bliver, for han har jo også noget at skulle have sagt omkring den nye trup.
Der må meget gerne ske noget ifm. hallen, og det gør der jo nok også, og ja det kunne da være fedt med en større renovering, men der skal jo også lige være penge til det. Men mon ikke der er nogen der har mere forstand på det end mig.

Så i bund og grund ville jeg bare hører om nogen var enig/uenig med mig omkring de spillere, som er på holdkortet til næste sæson, alt det andet var jeg sådan set ligeglad med (i den her tråd).
AllanM

Postby NO98 » Fri Apr 06, 2012 8:08:27

Hvis man lytter til den nye træners spillefilosofi kan det tolkes derhen, at der lægges der kraftigt op til pensionering af trøjerne 4, 23 og 25. Fat i pucken og hurtige afslutninger er ikke lige deres spidskompetencer (længere). Det er nok også bedst. Jeg håber at hele blokken af udlændinge (udover Kristoffer selvfølgelig) får beskeden - tak for denne gang, og der for en gangs skyld scoutes lidt bedre frem til næste sæson end vi har været vant til. Måske nogle af "vores egne" hurtige spillere kunne være interessante, Jesper jensen, Meyer og Højbjerg tvillingerne til næste sæson. For min skyld kan # 19 godt blive i Ålborg og # 21 i Herning, det er trods alt spillere der bidrager til kollektivet der er brug for. Men spændende bliver det.
Man kan også håbe på at forholdene i hallen bliver optimeret til sæsonstarten - men det kræver nok en del mere økonomi end der er til rådighed.
NO98

Postby JoE_Kaffe » Fri Apr 06, 2012 10:18:40

Klubben har været i dialog med tvillingerne og de er ikke interesseret. Meyer er de vist stadig i dialog med (min Info er 14 dage gammel). Kunne forestille mig at JJ bliver i det store udland, hvis tilbuddene er der. Freezers bliver det dog nok ikke, efter de har signet Julian Jacobsen og er røget over udlændingeloftet
JoE_Kaffe

Postby ForzaWH » Sat Apr 07, 2012 11:58:18

Nej, tvillingerne skal vi ikke regne med. Derimod har jeg ladet mig forstå, at man befinder sig i konkrete forhandlinger med Meyer. Og i går så jeg en tyskregistreret firmabil med Freezers logo på i byen, så man har da også lov til at håbe noget på den front, selvom det vist nok er Sverige der har JJ's primære interesse.
ForzaWH

Postby Ishåki » Sat Apr 21, 2012 7:37:25

I flg. dagens Nordjyske spiller Mark Müller og Steffen Klarskov i Aalborg næste sæson. Nu har vi så fire spillere gående derude - trods man kom af med HC stopper strømmen væk tilsyneladende ikke.
Scanel Hockey Arena - også kaldet "Helvede i Nord" - nok mest pga. Danmarks ringeste tilskuerforhold...
Ishåki

Postby WHawks » Sat Apr 21, 2012 6:02:20

Han er jo ikke væk, vi laver en EfB...læg selv i det hvad I vil...
WHawks

Return to Frederikshavn White Hawks