Holdet 2012 - 2013

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: Holdet 2012 - 2013

Postby jogl » Mon Aug 06, 2012 5:20:27

Nogen der ved hvornår man finder ud af om Trent kommer, og hvad er årsagen til at han pludselig ønsker at ophæve kontrakten? Mærkeligt det altid er for WH dette sker. Har de ikke folk der kan finde ud af at strikke kontrakterne ordentligt sammen.
jogl

Postby dlok » Mon Aug 06, 2012 5:22:07

Ja revdal har overtaget R.C plads om den sidste back plads sammen med . Jeppe , Jesper og Emil..
dlok

Postby NO98 » Mon Aug 06, 2012 8:11:59

[quote="jogl"]Nogen der ved hvornår man finder ud af om Trent kommer, og hvad er årsagen til at han pludselig ønsker at ophæve kontrakten? Mærkeligt det altid er for WH dette sker. Har de ikke folk der kan finde ud af at strikke kontrakterne ordentligt sammen.[/quote]

Jeg kan ikke mindes det er sket før - så at det altid sker er nok lige i overkanten. Det handler heller ikke om en dårlig lavet kontrakt. Ophævelsen handlede jo over noget personligt i familien, og mon ikke de fleste sætter familien før WH, også selv de mest rabiate fans :D Der er vel heller ikke meget ved at have en spiller - uanset hvor god han er - hvor koncentrationen er på hvad der sker der hjemme frem for på isen, det vil aldrig blive godt.

Lad os håbe vi ser ham en anden god gang - og tro på at der findes en værdig afløser inden pucken kastes første gang.
NO98

Postby jogl » Mon Aug 06, 2012 8:53:44

Jo, det er sket før for netop WH. Det var en tjekke der sprang fra i sidste øjeblik. Ingen økonomisk kompentation dengang. Dengang var der tale om et bedre tilbud til den pågældende spiller. Jeg ved ikke hvor du har det fra at der tale om familien, men i så fald er det naturligvis i orden. Det var også derfor jeg spurgte. Men det kan jo også være at nogen har matchet det for WH kanon tilbud de fik med kontrakten med Trent???
jogl

Postby NO98 » Tue Aug 07, 2012 5:52:34

Det står blandt andet i pressemeddelelsen fra EliteNord at der er tale om personlige forhold i familien.

Men ok - skulle denne situation være sket en enkelt gang før, så er "altid" vel stadig ikke den mest præcise beskrivelse. Jeg vælger nu at tro der er styr på sagerne i klubben, og situationen med Trent er der vel igen der jubler over, heller ikke EliteNord. Jeg synes det er ok med klausuler i kontrakterne der betyder at man kan løses fra kontrakten i situationer som denne. Slaveriet er så vidt jeg ved ophævet, og de menneskelige forhold skal da altid tælle fremfor sportslige.

Jeg kan heller ikke se hvorfor der skulle falde økonomisk kompensation. For hvad? Der er ikke tale om at EliteNord har lidt noget økonomisk tab. Samme situation hvis du får et job men I bliver enige om at du ikke skal møde på arbejde alligevel, skylder du og den pågældende arbejdsplads jo heller ikke hinanden noget.

Men lad os nu se om der ikke kommer en god erstatning for #45, det både tror og håber jeg på!

Go' dag
NO98

Postby Chico » Tue Aug 07, 2012 7:50:48

Trents kone er MEGET syg, og luk så lige den tråd, han kommer ikke, og ja personlige forhold kommer i FØRSTE række i denne situation :cry:
Chico

Postby MacReady » Tue Aug 07, 2012 7:53:32

jogl wrote:Nogen der ved hvornår man finder ud af om Trent kommer, og hvad er årsagen til at han pludselig ønsker at ophæve kontrakten? Mærkeligt det altid er for WH dette sker. Har de ikke folk der kan finde ud af at strikke kontrakterne ordentligt sammen.

De to situationer er ikke sammenlignige.

Elite Nord Frederikshavn A/S har konstateret, at den slovakiske stjerneangriber Arne Krotak ønsker at bryde sin aftale. Elite Nord Frederikshavn A/S har lavet aftalen med Arne Krotak gennem HPA International Agency. Vi har fået skriftlig besked fra HPA om, at Arne Krotak ønsker at blive i sin slovakiske klub Poprad, trods han har underskrevet en aftale med Elite Nord Frederikshavn A/S. Elite Nord Frederikshavn A/S er af stor forundring og tager skarp afstand for denne manglende respekt for almindelig kontraktindgåelse. Elite Nord Frederikshavn A/S har i forhold til HPA International Agency og Arne Krotak mistet enhver tillid og deres troværdighed anfægtes på det groveste. Hvorvidt sagen vil få konsekvenser for HPA og/eller Arne Krotak vil blive drøftet på et internt møde i Elite Nord Frederikshavn A/S. Elite Nord Frederikshavn A/S er allerede i gang med at finde en erstatning for Arne Krotak og forventer, at kunne præsentere en spiller af samme klasse i nær fremtid. Med venlig hilsen Elite Nord Frederikshavn A/S Mogens Andersen
MacReady

Postby AllanM » Thu Aug 30, 2012 12:08:37

mit forslag, og ja det er altså bare et forslag.

Nolan/Lasse J/Mathias H

1.kæde: Bech-Ytterell : Jonsson-Bergman-Kisum
2.kæde: Paquet-Thode : Paddock-Andersson-Lie
3.kæde: R.Søndergaard-Schioldan : T.Søndergaard-Meyer-Frederiksen
4.(angrebskæde) : Nedermark-Kennie C.-Bjerrum

Og igen, det er bare en sjov tanke.
AllanM

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks