"Detektivarbejde"

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

"Detektivarbejde"

Postby jogl » Thu Jul 05, 2012 10:36:20

Sidder netop og læser artiklen på Kanal Frederikshavn omhandlende Rasmus Christiansen.

RC citat:
Rasmus Christiansen kan slet ikke genkende White Hawks-ledelsens udlægning af sagen.
- Jeg har holdt ét møde med dem, og det var lige efter sæsonafslutningen i slutningen af marts eller begyndelsen af april. På dette møde lovede de at vende tilbage efter en uge. Jeg ventede og ventede uden at høre noget. I juni udtalte de så, at truppen til næste sæson var på plads. Her havde jeg stadig ikke hørt fra dem. Det er rigtigt, at jeg blev ringet op for 14 dage siden, men der havde jeg allerede fået arbejde hos IdeFA, fortæller Rasmus Christiansen

Jamen kære RC......
14 dage fra dd. må da være omkring d. 21. juni. Her blev du kontaktet af WH (angiveligt med den besked at du skulle spille dig til en kontrakt?). Jamen så har klubben vel også kontaktet dig, før udmeldingen om at truppen var komplet udkom? Dette skete mig bekendt d. 26. juni ifbm. offentliggørelsen af forlængelsen med Nedermark og Lasse Jensen. Altså er WH-ledelsens udlægning alligevel korrekt, ik?

Hvad er det så lige du mener WH har gjort forkert? De mener åbenbart ikke dit sportslige niveau er bedre end at de gerne vil have en Lars Ivarsons accept for at skrive kontrakt med dig. Det er der vel heller ikke noget galt i?
WH er ikke et socialt samlingssted for unge "frederikshavnerdrenge" der gerne vil spille noget ishockey. Det er en professionel organisation, og de må handle ud fra dette. Det er du ikke den eneste der har måtte sande op til denne sæson. Spillere som Mike Grey og Tomi Jokinen er vel ret beset blevet vejet og fundet for lette.

Personligt mener jeg RC`s niveau rent sportsligt ligger der hvor WH har antaget. Altså at han må bevise over for den nye træner, at han fortjener en kontrakt. Men det er jo ikke det denne sag handler om.

Nu er så spørgsmålet hvordan dette påvirker det fremtidige samarbejde med Henrik Christiansen? Blod er jo tykkere end vand......

Så kan man vel slutteligt ønske RC tillykke med det nye job, og stille sig selv det spørgsmål, "hvordan mon samarbejdet mellem Kanal frederikshavn og WH bliver den kommende sæson"? :D
jogl

Re: "Detektivarbejde"

Postby Ishåki » Fri Jul 06, 2012 5:08:02

Ja - og er Mike Grey ikke ansat på Kanal Frederikshavn... :wink:
Scanel Hockey Arena - også kaldet "Helvede i Nord" - nok mest pga. Danmarks ringeste tilskuerforhold...
Ishåki

Return to Frederikshavn White Hawks