19.9.2008: Totempo HvIK-Frederikshavn White Hawks (1-0)

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby Soulinc WH » Fri Sep 19, 2008 9:10:18

[quote="jogl"]Mon ikke Radim snart skal i spil, ellers kommer han da langt langt bagud formmæsigt. Så han var med i boksen i Aalborg (selvfølgelig ikke omklædt). Måske det var en ide´ at prøve Radim sammen med Jokinen og Reeder i 3. kæden, og så skifte den finske back ud med Rævdal eller Christiansen???[/quote]

er enig med dig :? :? :? :? :? ... vi har holdet... vi skal bare have lavet om på de kæder... ingen tvivl...
Soulinc WH

Postby Corry Perry » Fri Sep 19, 2008 9:20:11

Skooooooooooooooooooooooooooooooooooooohohohooooooooooooooooooooodddddd man. 0 point til en forandring :cry: . Lad os håbe vi spiller bedre hjemme end vi gør ude.
Jeg GIDER ikke skrive noget nu, hvertfald ikke før jeg har læst kampreferat, men jeg kan kun sige at jeg er mega frustreret lige nu :smiley der mangler ord!:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Skytten » Fri Sep 19, 2008 9:28:50

Ja, så røg der igen 3 point ind på kontoen for dem vi skal kæmpe med om, top 4 fra bunden og vi er bunden, år efter år, selv ikke en sølvmedalje der blev hentet efter mega held og "vi ridder på bølgen" har fået nogen i klubben til at indse, at man ikke kan andet end spise med top 4 fra bunden, ved at hente college spillere og andre fra sekundære ligaer... hellere 7 gode udl end 12 middelmådige !!!!
Hvad med Reeder, den store stjerne...er han for tyk, eller dur han ikke i trænerens øjne, siden han ikke spiller, så hellere en finsk back, der er "stor" som en bjørn osv

undskyld min galde, men nu har jeg fulgt FIK WH i 30 år og vi virker sgu stadig som en glad amaatørklub, øko er åbenbart af h til ellers havde vi beholdt den bedste i mange år Sorokins. Kan endnu høre Mogen fra infomøde om pokal...som man gik efter grundet 40.000 i førstepræmie...hmmm den er så væk og holdet ja det var da til en top 6, flot
Tror sgu der skal nye folk til at udvælge spillere fra udl for nogen af dem der sidder nu, sidder vist kun fordi de har siddt længe

Debatten blev vel også lukket, fordi de ikke tåler kritik, så heller i bunden år efter år, skidt med det for tilskurerne betyder intet, bare sæt prisen op til 100 kr og så er det jo erhversklubben der trækker som Mogens mailede til en af mine venner :evil:
Skytten

Postby Corry Perry » Fri Sep 19, 2008 9:34:34

Sorokins ville selv tilbage til Letland så der kan vi ikke klandre klubben
Corry Perry

Postby Skytten » Fri Sep 19, 2008 9:36:07

Sorry for mit neegative indlæg, men hold kæft hvor vil jeg gerne prøve at være i top 6 med stemning og mere end 750 tilskurer. Nogen vil sige 4 kampe, ja korrekt...men bølgen fra sidste år har mere end lagt sig.

Mærkeligt Herning bare gør det så meget bedre end os år efter år, er det kun pengene...nu får de så nok lige en enkelt landsholdspiller retur fra Sverige, for der kan vi jo slet ikke matche nogenting :cry:
Skytten

Postby Corry Perry » Fri Sep 19, 2008 9:43:50

Jeg forstår udmærket din frustration og og trang til at ytre din mening frem til offentligheden. Mentalt orker jeg det virkelig ikke efter denne kanon sæsonstart.

Hvad siger du? Top 6 med mere stemning og over 1000 tilskuere?! Nu må du helst ikke give mig falske forhåbninger om noget. Efterhånden syntes jeg at jeg er til grin, at jeg bliver ved med at tro vi er et tophold år efter år, for det er vi tilsyneladende ikke. Kun engang imellem når vi kan overraske alt og alle.

Men hvad fuck! Jeg kommer stadig hver gang uanset hvad
Corry Perry

Postby Skytten » Fri Sep 19, 2008 9:58:18

En gang imellem kan man overraske de såkaldte ishockeyeksperter, som vi gjorde, men at tro det sådan er en tilbagevendende begivenhed, kan man godt glemme, men Mogens og de gode spillerudvalg trorsikkert på den hver år med de kl spillere de køber ind, men eksperternes dom i år med en 9 plads kommer nok til at holde stik, men måske det kan blive en 10 plads :cry:
Hva hvis Reeder er stjernen skal han så ikke spille og evt prøve at lave et mål i turneringen, ellers kan vi lige så godt sælge ham igen og få 2 college boys mere. Synes nu de gør det ok, men kl spillere fra AHl bliver de nok ikke, dem lader vi Herning m.fl smutte med
fuck jeg ikke gider endnu en lortesæson som sidste år frem til feb, for i år slutter den nok i feb :wink:

endnu engang sorry, nu går jeg i seng...
Skytten

Postby WhiteHawks » Fri Sep 19, 2008 10:14:36

[quote="Skytten"]Sorry for mit neegative indlæg, men hold kæft hvor vil jeg gerne prøve at være i top 6 med stemning og mere end 750 tilskurer.[/quote]

Du skal ikke undskylde, for du har da så evigt ret. Jeg håber folk/fans har været fornuftige nok og ikke set frem til en placering i top 6. Den målsætning er jo rent til grin og bevidner endnu engang bare vor inkompetent vores ledelse er. Nu kommer der nok snart de sædvanlige kommentarer om, at så er brokrøvene på banen igen bare fordi vi har tabt et par kampe osv., men prøv nu og se lidt realistisk på tingene. Endnu en sæson står vi og mangler en klassespiller, der kan lave mål på samlebånd og være blandt ligaens topscorer (en afgørende faktor). Jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi kommer til at ligge i bunden og kæmpe, og tror det er til vores held at ligastrukturen er ændret til denne sæson, så vi får en chance i mellemspillet. Skulle jeg tage fejl, stiller jeg mig gerne ud på isen til første slutspil kamp, og undskylder for alle os der ikke troede på det!

Til alle de spillelystne:

Fyrer Frederikshavn WhiteHawks træneren i denne sæson:

1: JA, han fyres. Odds 1,20
X: Nej, denne gang er det direktøren der ryger. Odds 3,80
2: Nej, det bliver ikke nødvendigt, han bliver. Odds 6,00
WhiteHawks

Postby Corry Perry » Sat Sep 20, 2008 8:02:25

Jeg vil da prøve at være optimist og sige 2
Corry Perry

Postby Corry Perry » Sat Sep 20, 2008 8:45:37

Det er altså heller ikke meget kamprapport de har skrevet på hjemmesiden ind til videre :?
Corry Perry

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks