Kære Fans

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Kære Fans

Postby Corey » Fri Sep 19, 2008 1:30:41

Det er med stor beklagelse at jeg må konstatere et faldende debat niveau her på siden, det kan vi ikke tolerere, vi vil derfor taget de nødvendige skridt til at få svineriet stoppet - vi tøver ikke.

Det er med stor beklagelse og forundring at vi har måttet konstatere, at vi ikke er længere oppe i tabellen, men det skal nok gå, vi er ved godt mod og spillerne (dem der er tilbage) træner stenhårdt.

I løbet af nogen få dage forventer vi at truppen vil blive yderligere forstærket, da vi har skrevet intet mindre end 7 tryout kontrakter med nogle friske unge spillere fra den Belgiske junior B liga alle kontrakter er af 3 dages varighed, og vil ikke have nogen indflydelse på vores egne talenters manglende spilletid - den vil være på samme niveau som hidtil.

På trods af den magre start, er vores målsætning ikke ændret vi går stadig efter en plads i top 10 - vi er overbevist om at målsætningen med hjælp fra vores Belgiske venner vil blive opfyldt.

Den nye turneringsopbygning i sæsonen 2008/2009, betyder at WH sæsonen på vanlig vis først går rigtigt igang til Januar

Vi har ikke den store udskiftning i truppen til denne sæson og det var måske en fejl, som vi forventer at lave om på i løbet af sæsonen, hvor de sædvanlige træner og spiller fyringer vil blive effektueret uden skånsel - Er der nogen der ikke rejser frivilligt træder jeg gerne til med mit kendte skrue pærer ud trick. Der findes jo mange andre dygtige spillere på markedet, også unge spillere fra Belgien og dem kan vi få utrolig megen gavn af, og vi behøver i den forbindelse, måske ikke altid at gå ud og hente spillere, der kommer fra hverken NHL, AHL, Nigeria eller lignende. Dette er dog ikke et økonomisk spørgsmål da vi i forrige sæson kun budgetterede med 2 kvartfinale kampe.
Og her kan vi nok alle lige huske hvordan det var det gik ikke !! ja jeg tror da endda de kan huske det helt i Rødovre.....

Vi skal bygge det holdmæssige fundament på et stærkt sammenhold, en stor holdånd og en række spillere der vil være dér for hinanden - og det opnår man bedst ved at holde alle i spillertruppen i konstant frygt for at blive fyret og her vil vi ikke tøve.

I løbet af meget kort tid går byggeriet i gang på den nye balkon der skal bygges på den østlige side. Balkonen forventes at stå klar ultimo oktober. Balkonen vil naturligvis tage det sidste udsyn der er tilbage - men dog kun fra de almindelige tilskuere / fans - dette vil derfor være helt uden betydning, da de kommer alligevel.

Men alt i alt har sæson starten været spændende og fortsætter det som nu, vil vi stå med hele 12 point når grundspillet er slut.

God kamp

Med venlig hilsen
Elendig Nord Frederikshavn A/S
Mugge And
Corey

Postby Number99 » Fri Sep 19, 2008 2:04:40

:lol: :lol: :lol: :lol: GOD HUMOR.

Spændende med den nye balkon, jeg sidder på de første stole rækker og jeg håber da ikke vi bliver for generet af de stolper der jo skal støtte den.

Men hva fanden bare erhvevrsklubben sidder godt... :x
Number99

Postby Corry Perry » Fri Sep 19, 2008 5:51:42

Corey, hvordan kan det være at du har fået fingrene i den nye kære fans når jeg endnu ikke har set den på siden :lol: :lol: :lol:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Skytten » Fri Sep 19, 2008 9:41:40

Kanon skrevet af endnu en frustreret WH fan...men glæd dig vi kommer tilbage med spænding i feb 09 :wink:
Skytten

Postby KBH » Fri Sep 19, 2008 10:23:30

Kanon indlæg!

Man må sige, at man ligger man har redt. Som jeg ser det, har man prøvet at køre en discountløsning endnu engang.

Hvad var galt i GS sidste år? Vi manglede en decideret måltyv a la Bertrand, Down, Matzka, Macijevskis... you name it. Hvad gør man så den følgende sæson? Man fyrer en stabil målscorer (Fanduls) - måske med god grund? Man forlænger ikke med en AHL-spiller og forventer så at kunne erstatte dem med college-tryouts og en CHL-spiller der har haft én god sæson. Derudover har men mistet den eneste virkeligt gode spiller man har anskaffet i lang tid (Sorokins) uden at få en fornuftig erstatning. Javist - Birnstill er ikke dårlig - men han er ingen Sorokins.

Hvis vi skal gøre status over vores udlændinge:

Tomi, Piroutek - loyale fightere, der dog ville have svært ved at komme på et hvilket som helst andet hold i ligaen - som udlændinge.

Spanhel, Davidsson - stabile spillere med et fint CV - men absolut ikke deciderede målscorere. Deres berettigelse er derfor, at der er andre, der er andre "måltyve" på holdet, som de kan være med til at gøre gode.

College-folkene - Birnstill, Pelle, Pitomäki - ikke dårlige spillere, men i det store hele ikke spillere der "gør en forskel" og kan måle sig med udlændingene på de øvrige hold.

Dubkov - en gammel stjerne, som glimter af og til. Han har dog ikke fordums styrke og må vel betegnes som en "returbuk". Kunne forestille mig, at han er for dyr i forhold til styrken.

Reeder - haft én rigtigt god sæson i karieren og har "kun" spillet i den sekundære liga CHL. Har indtil videre floppet fælt og kan dårligt spille sig på holdet.

Pisar, Martin - de kan med lethed spille sig på andre hold i ligaen!

Hvor vil jeg så hen med dét?

Hvis man dårligt har råd til et par stjerner, som virkeligt gør en forskel, hvorfor f... forlænger man så med en mand som Spanhel, som kun er noget værd hvis der er andre, der kan score. Med hans CV er han vel næppe billig?

Jeg vil også mene, at vi kunne have sparet collegespillerne og hentet én god angriber for deres løn + den løn Fanduls skulle have haft.

Eneste gode anskaffelse til denne sæson var Lie, som er manden, der virkelig gør en forskel i de kæder han bliver placeret i!

Lige nu sidder vi i discount-sumpen og kan ikke rigtigt få hul på bylden. Tror sgu livet kunne have været noget lettere med nogle andre spillerkontrakter!

Kvalitet fremfor kvantitet tak!
KBH

Postby WhiteHawks » Fri Sep 19, 2008 10:29:23

Haha, så fedt. Det munter da lige en op igen. Mogens har virkelig noget at leve op til i næste Kære Fans, men selvfølgelig kan han bare kopiere lidt fra din Corey :P
WhiteHawks

Postby NO98 » Sat Sep 20, 2008 5:47:05

IQ'en blev ikke højere blandt de såkaldte fans efter debatten flyttede.
NO98

Postby Corry Perry » Sat Sep 20, 2008 8:09:56

[quote="NO98"]IQ'en blev ikke højere blandt de såkaldte fans efter debatten flyttede.[/quote]

Det ka' da godt være at det er nogle uintelligente indlæg som bliver postet for tiden, men helt ærligt så er vi sgu efterhånden lidt frustrerede over tilstandene i WH og over at vi år efter år skal ligge og kæmpe som bare fanden for overhovedet at komme i PO. Det er pisse irriterende at skal ud til et halvtomt stadion hver gang uden stemning og kun klappen når der bliver scoret til hjemmeholdet.
Der er mange der sidste år snakkede om en ny og mere moderne og tidssvarende hal, men det er sgu ikke nødvendigt når vi altid ligger hvor vi gør :evil:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Slagteren » Sat Sep 20, 2008 8:17:15

[quote="NO98"]IQ'en blev ikke højere blandt de såkaldte fans efter debatten flyttede.[/quote]

Ha Ha Ha men det viser du helt sikkert din er? det er nemt og komme med sådan et inlæg, folk herinde er tros alt. aktive.....
Slagteren

Postby NO98 » Sat Sep 20, 2008 8:51:22

[quote="Corry Perry"][quote="NO98"]IQ'en blev ikke højere blandt de såkaldte fans efter debatten flyttede.[/quote]

Det ka' da godt være at det er nogle uintelligente indlæg som bliver postet for tiden, men helt ærligt så er vi sgu efterhånden lidt frustrerede over tilstandene i WH og over at vi år efter år skal ligge og kæmpe som bare fanden for overhovedet at komme i PO. Det er pisse irriterende at skal ud til et halvtomt stadion hver gang uden stemning og kun klappen når der bliver scoret til hjemmeholdet.
Der er mange der sidste år snakkede om en ny og mere moderne og tidssvarende hal, men det er sgu ikke nødvendigt når vi altid ligger hvor vi gør :evil:[/quote]

Det er vel ikke holdet eller direktøren der er skyld i at hallen er halvtom. Bliver hallen først fuld når der er vundet 10 kampe i træk. Det er vist historien med hønen eller ægget. Nææ det er de såkalde fans der vælger at blive væk.
Jeg skal ikke blande mig for meget, men jeg synes at kritikken er hård efter få kampe. Sidste år var det ligeså - der vandt vi sølv. Men det er ikke godt nok, og slet ikke godt nok til at støvede Vendelboere kan få hænderne op af lommen og klappe. Nææ der skal bevises noget først - det kalder jeg ikke fans - men medløbere. Men det er også sjovest at holde med dem der vinder..... :D
NO98

Next

Return to Frederikshavn White Hawks