Kære Fans

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby Corry Perry » Sat Sep 20, 2008 9:04:22

Nu snakker jeg om en mennesketom hal hvor ingen tilsyneladende gider at klappe. Min ven jeg står sammen med og jeg selv prøver sgu gang på gang at få en klapsalve eller 100 i gang under et powerplay men vi får kun folk med når pucken bliver givet op, ellers er der dødt :!: .
Selv under Esbjerg kampen hvor Mike Grey bliver svinet lidt til, står vi en 2-3 stykker og begynder at råbe en 23, men lige lidt hjalp det på resten af flokken!

Nu har jeg jo kun set hockey i 5 år, men i de fem år har jeg kommer HVER eneste gang og heppet på drengene. Desuden tror jeg de fleste er TEMMELIG pirret over at de altid skal stå i den gravkiste stemmede hal og kan stå med en vældig albue plads og høre genlyden af en puck der rammer en stok uder et PP. Hvertfald af dem der skriver herinde
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby flems » Sat Sep 20, 2008 12:42:26

[quote="NO98"]IQ'en blev ikke højere blandt de såkaldte fans efter debatten flyttede.[/quote]´

hehe rigtigt
flems

Postby KBH » Sat Sep 20, 2008 12:55:35

Det er da rigtigt, at der skal meget til at få Vendelboer op af stolen og vise begejstring, men når det er sagt, kan man jo heller ikke påstå at klubben har gjort voldsomt meget for det almindelige publikum op til sæsonstarten.

Hvor mange træningskampe var det der var på hjemmebane?

Er man istand til at se billeder af holdet eller de nye spillere på hjemmesiden?

Derudover har man meldt nogle ambitiøse mål ud, som virker urealistiske i betragtning af de indkøb man har gjort. Hvad skete der med tidligere meldinger om at man ville have nogen "der kan gøre en forskel" og backen med MM klasse?

Iøvrigt synes jeg heller ikke man hørte meget til publikum i Odense, da Herning gæstede. Heller ikke FØR Herning kom foran :wink:
KBH

Postby 3jw1n » Sat Sep 20, 2008 1:47:43

Det er fint folk kommer med kritik men hvad med at gør det på n kreativ og fair måde. Mange af jer har jo sikkert ret i noget af hvad i siger, men at en person siger vi skulle have skrevet en spillere i stedet for de billige tryouts vi har haft og har nu på kontrakt. Ja du vil så erstatte 4-5 spillere med en, og hvem af de danske spillere "unge" skulle så sidde i 2 og 3 kæde ? Vil jeg gerne vide?
3jw1n

Postby 3jw1n » Sat Sep 20, 2008 1:50:44

KBH og det med hjemligeg træningskampe hvor mange kommer til dem ? Og hvis man så gør det op tror du så det giver over eller underskud at have kampe hjemme?
Fint vi ikke har så mange penge vi kan ikke være i toppen hvert år fint jeg havde ikke troet vi skulle ligge sidst og det tror jeg heller ikke vi bliver ved med. Men ja vi har ikke penge som herning, AAb, Rødovre ja nok ikke engang som EFB. Men hvad ved vi om det, men ved vi ikke har været konkurs truet hvilket mange af de andre har. Så et eller andet må der jo blive gjort rigtigt..
3jw1n

Postby 3jw1n » Sat Sep 20, 2008 1:56:07

Til det med stemning, tror jeg det ville hjælpe en del hvis dem der gider og vil råbe bliver samlet så de får en stemme som folk i hallen kan høre så der kan blive rådt med, jeg synes også det er pinligt at komme hjem og se hockey der var sku bedre stemning i Aalborg selvom vi tabte end der har været i frederikshavn hele året. Så vidt som jeg forstår. og det er fordi folk der går op i holdet er samlet.. Måske det kunne hjælpe i Frederikshavn hvis nu dem der vil råbe får et område måske enddag WH selv køber en tromme eller sågar sætter en op i hallen. Måske en DJ der lige siger kom så WH fans! Som aalborgs kommentator gjorde da der var stille i aalborg.
3jw1n

Postby Slagteren » Sun Sep 21, 2008 8:20:21

[quote="3jw1n"]Til det med stemning, tror jeg det ville hjælpe en del hvis dem der gider og vil råbe bliver samlet så de får en stemme som folk i hallen kan høre så der kan blive rådt med, jeg synes også det er pinligt at komme hjem og se hockey der var sku bedre stemning i Aalborg selvom vi tabte end der har været i frederikshavn hele året. Så vidt som jeg forstår. og det er fordi folk der går op i holdet er samlet.. Måske det kunne hjælpe i Frederikshavn hvis nu dem der vil råbe får et område måske enddag WH selv køber en tromme eller sågar sætter en op i hallen. Måske en DJ der lige siger kom så WH fans! Som aalborgs kommentator gjorde da der var stille i aalborg.[/quote]

rigtigt,så skal i mødes før eller sige her hvor vi samles. Fordi jeg er ligeglad hvor vi samles bare vi for lavet noget god stemning.
Slagteren

Postby 3jw1n » Sun Sep 21, 2008 10:42:30

i gamle dage var det bag målet i syd alle de "rigtige" fans stod ved ikke hvor det er nu kommer ikke så tit i nord, men ved der står folk omkring i hallen der gerne vil råbe. Men ikke gør det fordi folk omkring ikke råber med. Kunne være fedt hvis WH satte en 3-4 trommer op :D
3jw1n

Postby 3jw1n » Sun Sep 21, 2008 10:45:03

sry, for de mange svar men kunne være fedt hvis vi FIK en festning folk ikke turde komme i... kunne der sættes mic op i hallen som opsnappede stemningen og måske blæste den ud af højtalere. Måske laves noget til storskærm der kan være med til at starte sange for holdet i stedet for en små mumlen som måske kan gøre spillerne mere utilpas end tilpas. ?
3jw1n

Postby Slagteren » Sun Sep 21, 2008 1:12:13

[quote="3jw1n"]i gamle dage var det bag målet i syd alle de "rigtige" fans stod ved ikke hvor det er nu kommer ikke så tit i nord, men ved der står folk omkring i hallen der gerne vil råbe. Men ikke gør det fordi folk omkring ikke råber med. Kunne være fedt hvis WH satte en 3-4 trommer op :D[/quote]

Jeg står lige over "sydingangen" ved hovede indgangen, vores "banner" WE BELIVE IN WHITEHAWKS hænger lige under os. Når der nomalt startes med og synges er det derfra, og jeg er sikker på ligegodt om man er gammel eller ung kan vi alle samles der? Der har man osse meget bedre overblik over kampen.

Enten det ellers skal vi krydse finger for den nye "support" klub og håbe at de for os samlet til nogle bajer inden kampen feks på SHIPPINN.....

Lige godt hvad er jeg og mig kærste klar til og stå hvor end der er masser af stemning til holdet.
Slagteren

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks