Kære Fans

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Trommer.

Postby Slagteren » Sun Sep 21, 2008 1:13:55

Der var nogen der hvor vi stod i slutningen af sidste sæson der kom med 1 tromme og ja den hjalp virkelig meget, men de havde vidst osse nogle problemer fordi ledelsen i WH vil ikke have en masse trommer med ind.
Slagteren

Postby Mogens Andersen » Sun Sep 21, 2008 2:04:30

Alt er et stort kaos i Whitehawks, og har været det længe.
Hvordan skulle det ellers være, når Mogens Andersen lyver så selv djævlen ville blive flov, tydeligt bevist af hans cencur af forum på whitehawks.dk, som ikke er set siden Sovjetunionen.
Censuren kom, da der kom for mange sandheder på banen, og sandheden er ilde hørt.

Vi kan starte med.
1. Der blev lovet en stærkere trup i denne sæson end sidste sæson, hvor blev den af Mogens?
2. Der blev lovet en stærk back af mindst Mike Martins styrke, øh hvor blev han af?
3. I salgsmaterialet for sæsonkort, står der "Indehavere af sæsonkort også har fri entré til træningskampene ", hvor blev de træningskampe af Mogens?
Det hedder falsk markedsføring, i har ganske enkelt taget penge for en vare, som i ikke leverer.
4. Mogens har altid pevet over, at der ikke kommer tilskuere nok buhu Mogens, og så sætter i sgu entreen op med 25 kr, men få du bare jaget de sidste ud af hallen, magen til dumhed skal man fandeme lede længe efter.

Jeg kan blive ved med at remse op, men det fører nok ikke til noget, Mogens sidder trygt og godt og kører klubben ret mod bunden.

God weekend.
Mogens Andersen

Postby Slagteren » Sun Sep 21, 2008 3:21:59

[quote="Mogens Andersen"]Alt er et stort kaos i Whitehawks, og har været det længe.
Hvordan skulle det ellers være, når Mogens Andersen lyver så selv djævlen ville blive flov, tydeligt bevist af hans cencur af forum på whitehawks.dk, som ikke er set siden Sovjetunionen.
Censuren kom, da der kom for mange sandheder på banen, og sandheden er ilde hørt.

Vi kan starte med.
1. Der blev lovet en stærkere trup i denne sæson end sidste sæson, hvor blev den af Mogens?
2. Der blev lovet en stærk back af mindst Mike Martins styrke, øh hvor blev han af?
3. I salgsmaterialet for sæsonkort, står der "Indehavere af sæsonkort også har fri entré til træningskampene ", hvor blev de træningskampe af Mogens?
Det hedder falsk markedsføring, i har ganske enkelt taget penge for en vare, som i ikke leverer.
4. Mogens har altid pevet over, at der ikke kommer tilskuere nok buhu Mogens, og så sætter i sgu entreen op med 25 kr, men få du bare jaget de sidste ud af hallen, magen til dumhed skal man fandeme lede længe efter.

Jeg kan blive ved med at remse op, men det fører nok ikke til noget, Mogens sidder trygt og godt og kører klubben ret mod bunden.

God weekend.[/quote]

Enorm hård kretik, og self. skal der osse være kretik men som du skriver det lyder det jo helt som "had".

Ja han pisser på de "normale" tilskuer der bakker WH op og har gjordt det i åre vis. M.A er god til sponser og snakke tøjet fejler heller ikke noget. Men jeg syndtes som personen ovenover skriver at vi bliver pisset på og taget for givet. Som om at WH ikke har brug for os og hvis vi vil være der, så skal vi komme og indgåes efter hans menning.

Derfor håber jeg stadig at den support gruppe komme op og vi kan sige noget den vej til M.A fordi e-mails og debat gider han jo ikke og høre på.
Slagteren

Postby NO98 » Sun Sep 21, 2008 4:01:23

Om jeg fatter at i, med alt jeres utilfredshed, ikke finder en anden klub eller en anden sport. I er ganske enkelt utålelige at høre på konstant.
Udover at fremture som om i vidste alt hvad der foregår i WH, er i en ringe undskyldning som fans.
Jeg forstår godt at WH ikke vil lægge serverplads til jeres evindelige brok og rygter. At lukke debatsiden var meget trist, men beslutningen kan man kun respektere. Det er heller ikke WH skyld den blev lukket, men jeres, med alt det lort der efterhånden blev lukket ud.
Som jeg har skrevet tidligere, var sidste sæson også noget lort, ifølge jer, der vandt vi sølv. I brokker jer for brokkens skyld, hvilket for mig betyder at i har alt for meget tid til overs. Få et job, gå i motionscenter - løb en tur, det er en god måde at slippe af med den overskydende energi. Så er vi andre også fri for at læse jeres nonsens gang på gang.
Og så forstår jeg iøvrigt godt at ledelsen i WH ikke gider høre på jer, det viser bare at det er fornuftige mennesker der skal køre en forretning - og ikke debattere med en flok "fans" der konstant opfører sig som børn. 8)
NO98

Postby Slagteren » Sun Sep 21, 2008 4:44:19

[quote="NO98"]Om jeg fatter at i, med alt jeres utilfredshed, ikke finder en anden klub eller en anden sport. I er ganske enkelt utålelige at høre på konstant.
Udover at fremture som om i vidste alt hvad der foregår i WH, er i en ringe undskyldning som fans.
Jeg forstår godt at WH ikke vil lægge serverplads til jeres evindelige brok og rygter. At lukke debatsiden var meget trist, men beslutningen kan man kun respektere. Det er heller ikke WH skyld den blev lukket, men jeres, med alt det lort der efterhånden blev lukket ud.
Som jeg har skrevet tidligere, var sidste sæson også noget lort, ifølge jer, der vandt vi sølv. I brokker jer for brokkens skyld, hvilket for mig betyder at i har alt for meget tid til overs. Få et job, gå i motionscenter - løb en tur, det er en god måde at slippe af med den overskydende energi. Så er vi andre også fri for at læse jeres nonsens gang på gang.
Og så forstår jeg iøvrigt godt at ledelsen i WH ikke gider høre på jer, det viser bare at det er fornuftige mennesker der skal køre en forretning - og ikke debattere med en flok "fans" der konstant opfører sig som børn. 8)[/quote]

Jeg kan da godt se at du opfatter dette som brok, men det er stadig os - de rigtige fans - der bliver straffet ved at entre prisen bliver sat op. Det samme gælder for feks. øl. Det skal jo lige siges, at for mindre end 1 uge siden sagde de i TVnord at Frederikshavns kommune er den anden fattigste i Danmark. Vi hænger ikke Mogens Andersen ud men udtrykker blot vores bekymring for hvor klubben er på vej hen. Som jeg også skrev synes jeg at Mogens Andersen har gode kvaliteter men bliver nødt til at påpege de ting som jeg undrer mig over. Dette er jo som sagt et debat forum hvor man siger sine menninger og sine holdninger.
Sidste år var en kanon sæson, fyringen af Eller vil jeg ikke kommentere da det var både godt og skidt. Men jeg var utrolig stolt af at kunne stå hjemme og til udekampe og følge holdet som jeg ved vi alle holder af.

Men sådanne indlæg som dine gør, at stemningen mellem os fans bliver ødelagt. I midten af sidste sæson hvor der var en lille gruppe af fans der prøvede at skabe stemning, var der mange ældre fans der var utilfredse over at der blev råbt og slået på tromme. Men som Mogens Andersen i flere "kære fans" har skrevet var det med til at bære holdet.Vi var som en slags 7 spiller på isen efter holdets og Mogens Andersens menning.

Det kan godt være at vi bliver betragtet som unge, men vi har alligevel troppet op til alle de kampe vi har haft mulighed for i mange år. Men fair nok dette er jo et debat forum men hvad med vi snakker ordenligt til hinanden fans imellem. Hvis der er nogle fra ledelsen der ønsker at kommentere eller sige deres menning, så håber jeg at vores support gruppe - når denne kommer op at køre - og ledelsen kan snakke om forskellige synspunkter.

Vi vil altid støtte WH om det går godt eller dårligt, derfor kommer vi også på tirsdag og hepper på vores lokale helte. :D
Slagteren

Postby Skytten » Sun Sep 21, 2008 4:50:47

Synes da ikke der er mange usandheder i det KBH skriver...og det er da et forum, jeg undskyldte også min galde, men helt ærligt, hvor meget optur har vi haft i WH siden 2000, ja sidste år ved enhver jo var p flot, men var det vores reelle styrke at stå i en finale, eller var det den velkendte Brøndby der lige pludselig slår Bayern M og kan gå på vandet....
Vi har jo stammen fra sidste år og må have de største muligheder for at være sammenspillet, men synes da ikke jeg så det mod f.eks Esbjerg

NO98 du har da ikke patent på at elske WH, det er jo derfor vi så frustrerede, tror du ikke fansene i Brøndby brokker sig når det ikke går godt...een ting er da saglig kritik, se KBH han skriver da ikke helt usandt og Mogens har da lovet lidt i ny og næ
Skytten

Postby NO98 » Sun Sep 21, 2008 6:35:25

Nej det har jeg ikke patent på, og gudskelov for det :D
Men, et er kritik, noget helt andet er det der skrives i dette forum (som i det gamle). Det er gå efter manden og ikke bolden mentalitet - og det bryder jeg mig ikke om, ligesom det ikke gavner noget som helst.
Der er noget der hedder konstruktiv kritik, nogle vil nok påstå at det er alt kritik, men så romantisk er jeg ikke. Der er evig og altid noget galt med ledelsens dispositioner. Men som andre har bemærket spiller vi ikke for lånte penge, men har en sund politik i forhold til økonomien. Enkelte andre klubber hænger med en vis del i vandskorpen, sidste sæson Odense - det gør vi gudskelov ikke. Og så er det et mindre mirakel at Frederikshavn kan opretholde et hockeyhold af den kaliber vi har, når man ser på byens størrelse i forhold til de andre hold, det synes jeg er godt gået.
Så der er mange faktorer der spiller ind, og ikke den gavebod som mange efterlyser. Det er et stort arbejde at køre en klub som vores med de betingelser. Og entrepriser, ja med 750 på lægterne stiger prisen, det er som alle andre varer der udbydes. Var der 2000 til hver hjemmekamp var det nok muligt at holde prisen længere nede.
Men vi kan jo se hvor længe der er noget der hedder Frederikshavn Whitehawks med entrepriser på 50 kroner, og spillere vi ikke har råd til. Måske at erhvervsklubben på et tidspunkt også får nok, hvis forretningen konstant har røde tal på bundlinien.
Nogle kalder det der efterspørges at få i pose og i sæk, og det er de færreste steder man kan få det.
NB: Jeg tror nu nok at vi skal komme langt i denne sæson, vi skal bare være tålmodige og ikke panikke efter en svær start. Ligaen er meget stærkere i år, og det synes jeg også WH er.......

NBNB: Og så ja det er et debatforum - og jeg kommer som i også bare med min holdning. Fans'ene er en vigtig brik - derfor mener jeg ikke denne negative debat bidrager med noget positivt i forhold til holdet og klubben.
NO98

Postby KBH » Sun Sep 21, 2008 6:57:34

Jeg er da helt enig i, at man skal gå efter bolden og ikke efter manden. Synes heller ikke jeg har forsøgt at tage benene på MA. Nok er manden direktør, men det er jo ikke ham der tager beslutningerne alene - faktisk ved vi jo ikke om han er enig i alle de beslutninger, der kommer fra Bestyrelsen...

Der bliver argumenteret for, at vi der kommer med kritik er nogle utilfredse børn, der burde finde en anden klub, eller en anden interesse. Det var dog noget af det mest latterlige... Det er jo netop folks engagement for klubbens ve og vel + success, der går at folk gider komme med kritik. At den ikke altid er lige sober og konstruktiv, må man bare tage med. Det er trods alt kun Kongehuset og Morten Olsen, der er hævet over al kritik :wink:

Jeg har under ingen omstændigheder tænkt mig at finde en anden klub at holde med - jeg er Frederikshavner og FIK-fan til den dag min aske bliver strøet i Frederikshavn havn!!

Jeg vil have lov at være uenig i klubbens indkøbsstrategi og behandling af almindelige fans - begge dele kunne efter min mening håndteres væsentligt bedre.

Forza WH
KBH

Sund økonomi.

Postby Slagteren » Mon Sep 22, 2008 1:51:30

Nu siger du nok NO98 at Frederikshavn har en sund økonomi, det vil jeg give dig helt ret i, sagde osse som jeg siger hver gang at MA. er en kanon forretningsmand. Men jeg syndtes stadig han laver fejl ligesom alle andre gør det, nogen gange er det bare tåbelige fejl.

Efter hvad jeg ved er det feks. hans opgave og lave aftale med NORDJYSKE medier som der bliver lavet hver år. Og hvis man går ind på WH hjemmeside kan du se at dette er ikke sket, måske de forlanger for meget for at nævne hver kamp. Ja ja men så må han jo forsøge at få nogle andre aftaler i hus, han har jo efterhånden haft en del tid og ordne det i. WH er ikke de bedste til pr, men jeg har i de seneste 2 hjemmekamp (Odense & Efb) fået Vendsyssel FM til og komme emd en Radio melding om at WH spiller hjemmekamp. Dette giver man ikke noget for fordi de "kun" når ud til ca 20.000 mennesker, men i det det er gratis kan man så ikke gøre det for klubben? har sendt det til Mogens Andersen. Men der sker nada.

Det er ens meninger og interasser der giver folk noget og gå op i og snakke om, det skal være wh og derfor bruger vi dette debat forum.

Ses i morgen
Slagteren
Slagteren

Postby Corey » Mon Sep 22, 2008 2:05:36

Ang. stemningen, har den sgu aldrig været topklasse i Frederikshavn - vi har altid været kendt for at klappe med en hånd, måske fordi der er en øl i den anden :lol:

Og så er den rigtige Kære fans endelig udkommet, håber ikke I blev alt for stødt over min version, den var skrevet med et glimt i øjet, og en del irritation over de pauvre resultater.

Lad os så få den sejr.
Corey

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks