Kære Fans

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby Mogens Andersen » Mon Sep 22, 2008 5:42:12

Corey din version er den bedste, den fra Mogens Andersen er som altid ikke til noget som helst.
Mogens Andersen tør som sædvanligt ikke komme med noget som helst konkret om problemerne i klubben, så endnu engang intet nyt fra hans side.
Mogens Andersen

Postby jobs » Mon Sep 22, 2008 8:52:46

Sjovt skriv Corey. ;-)

Synes dog stemningen er lidt for negativ. Det har faktisk undret mig en del det sidste års tid, at det virker som om, at Mogens virkelig følger med på diverse fora - og har følt sig forpligtet til at svare (delvist) i "kære fans". En direktør skal sgu ikke lade sig gå på at vores utilfredshed på fora når tingene ikke kører. Nu kender jeg ikke så meget til de daglige forhold, men hvis det er rigtigt at han er eneste ansatte i administrationen så synes jeg det allerførste man burde gøre var at ansatte mindst en mere. Hvis I tror det er let, at sælge sponsorater, gentegne sidste sæsons, købe spillere, sørge for alting fungerer og samtidigt drive en eliteklub så kan I godt tro om igen. Det er ikke arbejde for en person.

Nå. Ud over at jeg tror, at der er brug for at styrke organisationen så skal vi dælme score nogle mål. Hvis Reeder ikke er god nok til at komme på hold, så skal han da bare hjem igen. Hårdt men sådan er det jo altså i den branche.

En heldig sejr i morgen og så er vi alle glade igen. Kom så held!
jobs

Postby nielsen024 » Mon Sep 22, 2008 9:34:17

Er ny på siden her, men vil da lige komme med min mening. Det er selvfølgelig tætte kampe, vi har tabt indtil nu, men selvfølgelig er 1 sølle point skuffende for os fans.
Havde håbet på, vi var stærkere i år, men okay...de kan nå at bevise noget endnu.
Jeg mener bestemt fansene, har lov at ytre sig, det er trods alt os, der ligger entre kronerne, samt tropper op i gode og dårlige tider.
Selvfølgelig skal kritikken ikke være uretfærdig og svinsk, men man skal have lov at ytre sig, der for mener jeg også, det var en tåbelig ide at nedlægger debatten på WHs hjemmeside.
Skal ikke gøre mig alt for klog på ledelsen, men vil da gerne sige, at jeg har undret mig en del de sidste par sæsoner, for der har været nogle underlige beslutninger i blandt.
Nu meldes der ud, at der ikke er kommet en aftale i stand med nordjyske medier, det er for mig at se ikke særlig smart. Det kommer til at koste publikum, måske derfor der kun var 750 inde til kampen mod Esbjerg. Klubben har brug for medierne, der må kunne findes en løsning.
Jeg vil ikke hænge spillere ud, men de sidste par år har der været for mange kiksere på indkøbene. Nu har vi 11-12 udlændinge i klubben, personligt havde jeg hellere set fks 7 udlændinge med mere kvalitet. Vi mangler et par stykker som virkeligt kan tage ansvar og præstere på egen hånd, når der er brug for det.
Heldigvis har vi fået Morten Lie hjem, for den sæson inden han tog til Vojens, var han vores bedst kæmpende mand, og han ser ud til at fortsætte samme stil...heldigvis for det.
Lad os nu håbe på oprejsning i kampen mod Rødovre i morgen, det vil sgu hjælpe på humøret med 3 point.
nordjyden
nielsen024

Postby #12 » Mon Sep 22, 2008 10:16:04

Hahaha Corey, nu har jeg læst din "Kære Fans" 4 gange, og jeg tuder stadig af grin hver gang jeg læser den! Det er sgu god humor :lol: :lol: :lol:

Jeg kan godt forstå I andres kritik af klubben, mogens såvel som spillerne. Det hjælper bare ikke rigtig noget, og hvad med at se lidt positivt på det hele i stedet. Det ser godt nok lidt håbløst ud lige nu, men giv nu lige holdet en chance.
I stedet for at sidde herinde og være negative, hvad så med at komme ud i morgen og støtte det hold, som vi alle elsker i medgang og modgang.

Lad os nu vise de s..... københavnere, at fiskere godt kan spille ishockey (det kunne jo være de havde glemt det :lol: )

Postby NO98 » Sat Sep 27, 2008 7:38:02

[quote="Mogens Andersen"]Alt er et stort kaos i Whitehawks, og har været det længe.
Hvordan skulle det ellers være, når Mogens Andersen lyver så selv djævlen ville blive flov, tydeligt bevist af hans cencur af forum på whitehawks.dk, som ikke er set siden Sovjetunionen.
Censuren kom, da der kom for mange sandheder på banen, og sandheden er ilde hørt.

Vi kan starte med.
1. Der blev lovet en stærkere trup i denne sæson end sidste sæson, hvor blev den af Mogens?
2. Der blev lovet en stærk back af mindst Mike Martins styrke, øh hvor blev han af?
3. I salgsmaterialet for sæsonkort, står der "Indehavere af sæsonkort også har fri entré til træningskampene ", hvor blev de træningskampe af Mogens?
Det hedder falsk markedsføring, i har ganske enkelt taget penge for en vare, som i ikke leverer.
4. Mogens har altid pevet over, at der ikke kommer tilskuere nok buhu Mogens, og så sætter i sgu entreen op med 25 kr, men få du bare jaget de sidste ud af hallen, magen til dumhed skal man fandeme lede længe efter.

Jeg kan blive ved med at remse op, men det fører nok ikke til noget, Mogens sidder trygt og godt og kører klubben ret mod bunden.

God weekend.[/quote]

ØHHH punkt 2 er jo direkte usandt, her er hvad der blev sagt :

Med den målfarlige canadier på plads i truppen til næste sæson ser det offensivt godt ud, men det vil pynte med en rigtig god back, påpeger sportschef Søren Lauritsen.

- Der skal imidlertid være tale om en back på minimum Mike Martins styrke, der kan gøre en forskel, for i modsat fald kan vi ligeså godt køre med vores egne backer.

- Og økonomien skal naturligvis også være til stede, før vi kan gøre os forhåbninger om en solid forstærkning på backsiden.

- Til gengæld forventer jeg, at vi snarest får tilknyttet endnu et par unge spillere af egen avl, slutter sportschefen i White Hawks.

8) Der blev netop sagt at der skulle være økonomi til en stærk back - men der blev ikke lovet noget..........
NO98

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks