Frederikshavner fans

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Hvordan ser i Stemningen i Scanel arena

GOD!!!
0
No votes
Okay
1
13%
Dårlig
2
25%
Direkte PINLIG!!!
5
63%

Total votes : 8

Frederikshavner fans

Postby 3jw1n » Wed Sep 24, 2008 11:36:00

Har lige tænkt lidt over hvad der sker her i vores debat forum og det skaber da af og til mere splid end gavn fordi folk siger man ikke støtter holdet ved at være utilfreds og man ikke støtter ved at være blind. osv. Håber da vi alle kan nå til enighed om at en 10. plads er langt fra godt nok. Men er vi så dårlige eller er det uheld ? Så derfor laver jeg en lille afstemning bare for sjov, stemningen i hallen? og på bag grund af dette vil jeg gerne høre lidt om hvordan den kan forbedres.
3jw1n

Postby Corey » Wed Sep 24, 2008 11:38:27

Det plejer at hjælpe gevaldigt på stemningen når vi vinder, så det er mit forslag - vind for fanden :D
Corey

Postby 3jw1n » Wed Sep 24, 2008 12:02:18

Det er lettere sagt end gjort men er der noget fans, frivillige eller andre kan gøre. Nu er ShipInn blevet nævnt i chatten kunne da være fedt hvis man kunne lave aftale med dem om de evt. giver en øl til de eks. 10 første med Whitehawks gear på ? Burde da være muligt at få en sådan aftale i hus mod de måske bliver nævnt på en support side.
3jw1n

Postby Slagteren » Wed Sep 24, 2008 2:25:41

[quote="3jw1n"]Det er lettere sagt end gjort men er der noget fans, frivillige eller andre kan gøre. Nu er ShipInn blevet nævnt i chatten kunne da være fedt hvis man kunne lave aftale med dem om de evt. giver en øl til de eks. 10 første med Whitehawks gear på ? Burde da være muligt at få en sådan aftale i hus mod de måske bliver nævnt på en support side.[/quote]

Jeg har nævnt ShipInn, det er lige godt om det er ShipInn eller PAPPAS eller brostene bare vi er asmlet og skaber nogen stemning så vi står ved hinanden og bakker op om vores hold.

Jeg er klar på og lave stemning til holdet.
Slagteren

Return to Frederikshavn White Hawks