Tom hal

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Tom hal

Postby Mogens Andersen » Wed Sep 24, 2008 4:21:15

Øv hvor er det kedeligt at gå til hockey for tiden, ikke nok med vi taber, det har vi gjort så mange gange, så det er til at leve med, men de få tilskuere i hallen det er sgu for kedeligt.
Desværre bliver hallen drænet for folk, når vi taber specielt med sådan en start på sæsonen.
Desværre er skylden IGEN ledelsen i Whitehawks, de har sat entre prisen op for en dårlig vare, og så kan resultatet kun blive et mindre tilskuertal, det kan en halvdød vagabond efter 30 års druk regne ud, men ikke vores ledelse.
De havde sikkert glemt sidste års manglende tilskuere i grundspillet, og håbet på at ride videre på bøljen med mange tilskuere i slutspillet, men sådan er det bare ikke.

Det er den største fadæse ledelsen har lavet længe (og der er mange), jeg begriber simpelthen ikke, at de kan gøre det.
De har før været efter os tilskuere, når der har været få i hallen, og så giver de selv det sidste søm i kisten ved at sætte entreen op.

Det er så elendig ledelse, at det er til at brække sig over, men de kan ikke engang selv se det. :shock:
Mogens Andersen

Postby nielsen024 » Thu Sep 25, 2008 8:33:03

Jeg tror ikke på, det er prisen, der er skyld i de få tilskuere. Det er den manglende aftale med nordjyske medier. Os der er hockey nørder, vi skal nok finde tidspunktet for hjemmekampe, men der er også mange, der kommer en gang imellem. Når der ikke reklameres for hjemmekampene i lokal aviser og lokal radio, så vil det altså koste nogle hundrede tilskuere hver gang.
Der er mange, der lige ser i avisen en annonce for en hjemmekamp, eller hører i radioen,at der er kamp på isstadion iaften, så får de lyst til at tage ud og se lidt hockey.
Nu er der intet i radio eller avis, og det er mig en stor gåde, hvordan det kan gå til, at klubben ikke kan få en aftale i stand med nordjyske medier, sådan noget skal bare på plads, det er virkelig en ommer.
Se for pokker at få det på plads, så vi kan få flere tilskuere til vores hjemmekampe.
nordjyden
nielsen024

Postby Slagteren » Thu Sep 25, 2008 3:11:38

[quote="nielsen024"]Jeg tror ikke på, det er prisen, der er skyld i de få tilskuere. Det er den manglende aftale med nordjyske medier. Os der er hockey nørder, vi skal nok finde tidspunktet for hjemmekampe, men der er også mange, der kommer en gang imellem. Når der ikke reklameres for hjemmekampene i lokal aviser og lokal radio, så vil det altså koste nogle hundrede tilskuere hver gang.
Der er mange, der lige ser i avisen en annonce for en hjemmekamp, eller hører i radioen,at der er kamp på isstadion iaften, så får de lyst til at tage ud og se lidt hockey.
Nu er der intet i radio eller avis, og det er mig en stor gåde, hvordan det kan gå til, at klubben ikke kan få en aftale i stand med nordjyske medier, sådan noget skal bare på plads, det er virkelig en ommer.
Se for pokker at få det på plads, så vi kan få flere tilskuere til vores hjemmekampe.[/quote]

Med hensyn til Nordjyske medie, så hvis du lå ordenligt mærke til sponser banners, så var der sat sort plastik over deres reklame mellem de 2 sponser trebyner. Så jeg tror at det er virkelig slem mellem dem, uden at have en insider viden.
Slagteren

Return to Frederikshavn White Hawks