Konrad Reeder

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby flems » Fri Sep 26, 2008 1:29:16

hov hov du ved jo ikke om der ligger en supertræner gemt i mig :lol: :roll:
flems

Postby KBH » Fri Sep 26, 2008 2:56:00

Synes det er rimeligt katastrofalt, at han ikke kan spille sig på holdet. Hvad kan vi så forvente når han har trænet lidt mere? - at han så er istand til at slå Pelle eller Radim af holdet? Det er ikke ligefrem det Klubben havde kalkuleret med. Man havde regnet med en målscorer af en vis kaliber.

Hvis det er det maksimale man kan forvente af ham, kan han ligeså godt ryge videre først som sidst - forudsat at man for en gang skyld har skrevet en fornuftig kontrakt med noget indbygget prøvetid. Herning er jo også konsekvente med Wood.

Det nytter jo ikke at man giver de nordamerikanske spillere lang sommerferie og at de så dukker op i elendig form?

Hvis ikke Heikki ser en fremtidig top 10 scorer i ham - må han videre!!
KBH

Postby Slagteren » Fri Sep 26, 2008 3:04:13

[quote="KBH"]Synes det er rimeligt katastrofalt, at han ikke kan spille sig på holdet. Hvad kan vi så forvente når han har trænet lidt mere? - at han så er istand til at slå Pelle eller Radim af holdet? Det er ikke ligefrem det Klubben havde kalkuleret med. Man havde regnet med en målscorer af en vis kaliber.

Hvis det er det maksimale man kan forvente af ham, kan han ligeså godt ryge videre først som sidst - forudsat at man for en gang skyld har skrevet en fornuftig kontrakt med noget indbygget prøvetid. Herning er jo også konsekvente med Wood.

Det nytter jo ikke at man giver de nordamerikanske spillere lang sommerferie og at de så dukker op i elendig form?

Hvis ikke Heikki ser en fremtidig top 10 scorer i ham - må han videre!![/quote]

Hvis du læser Mogens`s "kære fans" så ville du kunne lse dengang i gav ham en kontrakt at alle 3 var nogle fornuftige spiller som havde en rigtig god fremtid. Når jeg høre det lyder det som om at de er måske 80-90% af det de kommer til og være, så jeg tror altså det er nogle spillere de har planer med.

Han kan osse godt score det har vi set flere gange, han skal bare have chancen igen til og bevise sig og det skal sgu nok komme.

200kr. på Frederikshavn Whitehawks iaften. 860 igen......money in the bank (i hope)
Slagteren

Postby KBH » Fri Sep 26, 2008 3:48:25

Har også sat 200 på WH i aften - det var gode odds :D
KBH

Postby jogl » Fri Sep 26, 2008 5:20:18

Kan vi ikke allesammen blive enige om at manden ikke har fået chancen. Han har KUN spillet to turneringskampe, hvor han var placeret i 3. kæden i den ene. Alle ved jo at 3. kæden ikke er på is i boksplay og i powerplay, og med de nye regler som dommerstanden ligger for dagen. Ja, så er der jo ikke meget tid til 3. kæden.
Syntes absolut ikke han har fået chancen. Han var jo også ude i pokalkampene. Heikki er måske god til at få spillerne til at arbejde som et hold. Men at udnytte de enkelte spilleres styrke, det kan han absolut ikke. Jeg mener stadig at man burde have plads til en mand som Fanduls i truppen. Men det er jo for sent nu. Er vi ved at lave samme fejl med Reeder? Jeg tror bare ikke på at manden er blevet så dårlig hen over sommeren. Giv dog manden nogle frie tøjler.
I øvrigt spillede vi en god kamp mod Esbjerg med masser af chancer. Der spillede Reeder i 2. kæden.
jogl

Postby NO98 » Fri Sep 26, 2008 5:23:25

Nu er kædesammensætningen i BOX og POWERPLAY jo ikke de samme som de normale kæder - så hvad forsøger du at sige?
NO98

Postby jogl » Fri Sep 26, 2008 7:47:19

Nu behøver jeg vel ikke at skære det hele ud i pap for dig. Jeg har set de to kampe som Konrad Reeder har spillet. I kampen i Aalborg spillede han i 3. kæden, og var ikke på is i PP. Han spillede i 2. kæden mod Esbjerg hvor holdet skabte masser af chancer. Min pointe er at manden ikke har fået chancen. Den finske skodtræner har fyret vores tidligere topscore, og giver ikke den spiller chancen der er udset til at overtage. Ud med den forpulede idiot. Alt går sgu ikke ud på hårdt arbejde og holdånd. Så kunne de sgu bare sætte alle mand fra Polles flytteforretning på holdet.
Vi kan jo ikke engang diskutere om Reeder har skuffet. Manden har IKKE fået chancen. Jeg har tidligere skrevet at det var dumt at lade ham side udenfor i kampene mod Odense.
jogl

Postby NO98 » Sat Sep 27, 2008 4:36:54

Smukt sprog iøvrigt.
Men du har sikkert ret, manden som har trænet på topplan i mange år, har sikkert ikke forstand på ishockey, WH burde jo have dig som privat coach - du har sikkert de rigtige kæder :D :D
Hvis ikke trænerteamet og ledelsen var enig i at Reeder har skuffet (de ser ham nok mere på is end dig) - så var han nok ikke på bænken.

Men det er jo gratis at have en mening om alting.....
NO98

Postby jogl » Sat Sep 27, 2008 8:38:24

NO98:
Selvfølgelig har Heikki mere forstand på ishockey end jeg har, det er 110% sikkert.

Men for at forklare hvad jeg mener, bliver jeg nok alligevel nød til at skære det ud i pap for dig.
Hvis du nu tager eksempel i en skole, hvis du har gået i sådan en. Der er elever som laver alle lektier og møder op til timerne, og så er der dem som ikke gør det. Men i nogle tilfælde er det dem som pjækker og ikke laver lektier som får den højeste score til eksamen.
Du kan også prøve at forestille dig en arbejdsplads, hvis du ellers har et arbejde. Den
erfarende og dygtige medarbejder når i mange tilfælde det samme eller mere end den unge flittige og stræbsomme medarbejder (der har travlt med at profilere sig foran chefen og taler ham efter munden), og slutresultatet fra den erfarende bliver det samme eller bedre.

Nu skal du så prøve at sætte Fanduls og Reeder ind i stedet for eleven der pjækker, eller den erfarende kollega på arbejdspladsen.
Har du spørgsmål skriver du selvfølgelig bare igen.
Hvorfor er det egentlig du kalder dig NO98. Er det fordi du er årgang 98?

Tror ikke det er tilfældigt at Reeder lavede +100 point i sidste sæson. Det vil være fantastisk hvis vi kan få manden til at performe på det niveau igen. En ting er helt sikkert. Det lykkes ikke hvis han ikke får spilletid.
jogl

Postby NO98 » Sun Sep 28, 2008 7:17:50

I stedet for dine ynkelige forsøg på at provokere - burde du skrive noget der i det mindste giver mening. Du må lidt tidligere op og koncentrere dig mere - så finder du måske en provokation med substans.
Dine sammenligninger viser dit niveau, det er der ikke grund til at kommentere, blot konstatere at du ikke er helt på toppen :D :D Og så lige en nyttig oplysning til dig - WH er en forretning, lad du nu dem der kan, styre den. (selvom de måske ikke fik lavet lektier?? (griner stadig meget højt over den sammenligning))

De point Konrad Reeder lavede sidste sæson var i ECHL, det fortæller vel ikke meget, eller det har du vel også en mening om.

Du kunne jo stille dig selv spørgsmålene;

- Hvis Reeder kunne gå direkte ind og ændre vores sløje start - tror du så han sad på bænken?
- Hvad ville den dybere mening med det være?
- Tror du træneren stiller det, efter hans vurdering, bedste hold hver gang, eller et hold som er sammensat af bl.a. debatsider eller andes meninger?

Jeg så gerne Reeder på isen, men så længe trænerteamet vurderer hans niveau for lavt - ja så savner jeg ham ikke!!!

Det var så de spørgsmål jeg kunne finde på der kan matche dit niveau, mine andre spørgsmål tror jeg ikke du har interlektet til.
NO98

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks