Konrad Reeder

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby KBH » Sun Sep 28, 2008 8:51:52

Uden at blande mig yderligere i ordkløveriet - Reeder lavede point i CHL ikke ECHL! CHL er en svagere liga end ECHL.

Jeg ved ikke hvorfor Reeder ikke spiller - men jeg er da enig i at trænerteamet formentlig stiller det bedste hold hver gang. Alternativt er der gang i en form for "straffeaktion" overfor Reeder. På sin vis håber jeg det sidste er tilfældet, da han ellers er temmeligt langt fra at kunne gøre en forskel for os.

Jeg må indrømme, at jeg ikke havde de store forventninger til Reeder, da han jo kommer fra en mindre god liga. Jeg havde ikke forventet en ny topscorer for os, men havde dog regnet med at han ville være mere stabil og dermed bedre end Corey.

I modsætning til stort set alle andre hold, mangler vi en ligaprofil. Dubkov er langt fra tidligere tiders storhed :cry:
KBH

Postby jogl » Sun Sep 28, 2008 9:55:28

NO98:
Tror mit ynkelige forsøg på at provokere dig er lykkedes, siden du og mor har siddet hele natten til søndag for at flette denne fine remse sammen.

Jo, selvfølgelig har jeg en mening omkring Reeder`s præstationer i CHL (og det er vel i orden, ik?). I vedhæftede link kan du se hvad Kevin Marsh og Derek Hahn kunne præstere i netop CHL. Du husker vel Hanh og Marsh? eller var det før 98?

http://www.eurohockey.net/players/show_ ... ial=110007
http://www.eurohockey.net/players/show_ ... rial=99913

Dine efterfølgende spørgsmål er jo netop det jeg selv forsøger at finde et svar på, så det kan jeg kun gisne om.

NO98, håber du tager denne debat for hvad det er. Jeg er ikke i tvivl om at vi begge håber at WH begynder at vinde, og det allerede på tirsdag. Vi kan nok også blive enige om at truppen er en smule tynd hvis ikke Reeder kommer op på niveau som eksempelvis Hahn eller Marsh.
Håber at Reeder er med mod Herlev, og laver rigtig mange point. Så vil jeg ikke undlade at "provokere" dig.

Kan du nu have en rigtig god mandag!
jogl

Postby Slagteren » Mon Sep 29, 2008 1:38:08

[quote="jogl"]NO98:
Tror mit ynkelige forsøg på at provokere dig er lykkedes, siden du og mor har siddet hele natten til søndag for at flette denne fine remse sammen.

Jo, selvfølgelig har jeg en mening omkring Reeder`s præstationer i CHL (og det er vel i orden, ik?). I vedhæftede link kan du se hvad Kevin Marsh og Derek Hahn kunne præstere i netop CHL. Du husker vel Hanh og Marsh? eller var det før 98?

http://www.eurohockey.net/players/show_ ... ial=110007
http://www.eurohockey.net/players/show_ ... rial=99913

Dine efterfølgende spørgsmål er jo netop det jeg selv forsøger at finde et svar på, så det kan jeg kun gisne om.

NO98, håber du tager denne debat for hvad det er. Jeg er ikke i tvivl om at vi begge håber at WH begynder at vinde, og det allerede på tirsdag. Vi kan nok også blive enige om at truppen er en smule tynd hvis ikke Reeder kommer op på niveau som eksempelvis Hahn eller Marsh.
Håber at Reeder er med mod Herlev, og laver rigtig mange point. Så vil jeg ikke undlade at "provokere" dig.

Kan du nu have en rigtig god mandag![/quote]

Ha Ha Ha, det var da en mundlig opgang tæsk og få der. Vi havde en krise i starten sidste år osse, og nej det er ikke sjovt. Men skal vi nu til og håbe på at der ruller hoveder igen? nej heller se lidt vilje fra drenge også håber på det hold vi har nu det nok skal hjælpe reeder igang.

Ses til møde på tirsdag.
Slagteren

Postby Fiskeren » Mon Sep 29, 2008 3:26:08

Konrad Reeder er fyret :o
Fiskeren

Postby Slagteren » Mon Sep 29, 2008 5:00:18

[quote="Fiskeren"]Konrad Reeder er fyret :o[/quote]

Hvor har du hørt det fra???

Matti Pinomaki er fyret ja men har ikke set noget omkring Reeder.
Slagteren

Postby Elpipedeloro » Mon Sep 29, 2008 5:00:20

[quote="KBH"]Uden at blande mig yderligere i ordkløveriet - Reeder lavede point i CHL ikke ECHL! CHL er en svagere liga end ECHL.

Jeg ved ikke hvorfor Reeder ikke spiller - men jeg er da enig i at trænerteamet formentlig stiller det bedste hold hver gang. Alternativt er der gang i en form for "straffeaktion" overfor Reeder. På sin vis håber jeg det sidste er tilfældet, da han ellers er temmeligt langt fra at kunne gøre en forskel for os.

Jeg må indrømme, at jeg ikke havde de store forventninger til Reeder, da han jo kommer fra en mindre god liga. Jeg havde ikke forventet en ny topscorer for os, men havde dog regnet med at han ville være mere stabil og dermed bedre end Corey.

I modsætning til stort set alle andre hold, mangler vi en ligaprofil. Dubkov er langt fra tidligere tiders storhed :cry:[/quote]

Jeg synes absolut ikke at Dubkov har skuffet! -Han er en helt anden spiller, end han var for 10 år siden. Han arbejder stenhårdt hver gang, og er den udenlandske spiller der har gjort det bedst. Sammen med Mike Martin i øvrigt.

At man derimod vælger at give en mand man aldrig har set spille (Reeder), en to årig kontrakt til en halv mill. om året, det er SATME dårlig købmandskab......
Elpipedeloro

Postby Slagteren » Mon Sep 29, 2008 5:01:43

Rolig nu med og slynge der tal ud.

Og jeg vil altså ikke sige at han kæmper til hver kamp, han er sgu noget tung i bennene og han har ikke den vilje som feks. Morten lie har.
Slagteren

Postby Corry Perry » Mon Sep 29, 2008 5:52:34

Pinomäki er ikke fyret da han havde en option i sin kontrakt
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby KBH » Mon Sep 29, 2008 6:02:18

[quote="Elpipedeloro"]
Jeg synes absolut ikke at Dubkov har skuffet! -Han er en helt anden spiller, end han var for 10 år siden. Han arbejder stenhårdt hver gang, og er den udenlandske spiller der har gjort det bedst. Sammen med Mike Martin i øvrigt.

At man derimod vælger at give en mand man aldrig har set spille (Reeder), en to årig kontrakt til en halv mill. om året, det er SATME dårlig købmandskab......[/quote]

Hvorvidt Dubkov har skuffet eller ej beror vel på hvad formålet med ham var? Jeg vil vove at påstå, at han blev købt til at lave point, som han har gjort tidligere. Det er muligt at han arbejder som en hest, men vi mangler altså én der laver en masse point.

Enig i din mening om Reeder - håber man har en eller anden klausul, så man kan komme ud af det - ligesom både Herning og Esbjerg har demonstreret, det kan lade sige gøre.
KBH

Postby WHawks » Mon Sep 29, 2008 6:14:05

Dubkov lavede vel også points...i forhold til de øvrige der burde lave points. 39p i 44 kampe mod Fanduls 44p i 43 kampe. Generelt lavede hele holdet jo ikke mange mål deraf få points. Men det er da rigtigt nok, Dubkov sætter ikke længere et par spillere af og skaber chancer til sig selv.
WHawks

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks