Krise !!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Krise !!

Postby hockeymama » Sat Sep 27, 2008 11:16:14

Nu må der for alvor være krise..

Men nu må man da håbe at de ikke fyrer træneren denne gang, for så får vi da svært ved at ansætte nye trænere..

Nu må man nok snarer kigge på hvilke spillere der levere og hvem der bare hæver lønnen..

Hvis man kigger på de andre hold, har de ikke plads til udenlandske bredde-spillere, som jokinen, radim og pinomäkki, selvom de nok er billige.. radim kan vi godt beholde da han højst sansynligt bliver dansker om kort tid.. men de 2 finnere må på pension..

At så vores "klasse" spillere ikke levere gør jo bare det hele meget sværere, og der må man jo nok følge i hernings fodspor og sige farvel til de spillere der ikke levere.. som f.eks. Martin Spanhel, Matt Davidson og Konrad Reeder, selvom sidstenævnte ikke har fået chancen, men når træneren vurdere han er for dårlig til træning, ja, så dur han nok ikke..

Det må være surt for spillere som Ilya Dubkov og Mike Martin at spille med så dårlige medspillere.. Håber virkelig de får nogle bedre medspillere i denne sæson, det fortjener de !!

Nu bliver det spændende at se hvad ledelsen vil gøre for at få holdet ud af krisen !!

Hvad synes du ledelsen kan gøre for at får holdet til at fungere ??
hockeymama

Postby Jeff Corey » Sat Sep 27, 2008 12:14:25

De skal i hvertfald ud og hente nogle spillere der kan tage "ansvar". Jeg synes det har været helt forkert at hente pinömäkki og pelle, de har jo ikke rutinen til at kunne afgøre kampene..

Vi bliver nød til at hente mere rutinerede spiller af samme kaliber som fx. Matt Davidson, Ilya Dubkov, Mike Martin osv. og så forfanden hellere købe en udlænding mindre, bare det er en KLASSE udlænding!!
Jeff Corey

Postby Corry Perry » Sat Sep 27, 2008 1:44:50

Hockeymama, nu skriver du jo så pænt at Davidson ikke levere varen, men hvis nu du prøver at kaste et blik topscorerlisten såeh...

Jeg mener helt klart at de stadig skal beholde Piroutek og Jokinen. Piroutek, fordi han, som du selv siger, snart bliver dansk og Jokinen fordi han har en kæmpe rutine og kan lærer de unge en helt masse, og så kan han spille lidt af hvert på banen.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Mogens Andersen » Sat Sep 27, 2008 1:48:42

Mogens siger at der ikke er krise, og det har der aldrig været, og han lyver ikke.......

Vi har gang på gang fyret trænere, og hvem har ansvaret for ansættelsen af disse trænere som ikke magter opgaven????? Var det ikke på tide at skifte den/de ansvarlige for det?
Hvor meget har disse trænerfyringer mon kostet klubben, fordi inkompetente personer ansætter trænere der tilsyneladende ikke maget opgaven?

Der er åbenbart også noget galt med ansættelsen af spillerne, da de ikke levere varen, og som Mogens selv siger har en slap indstilling.
Måske er de bare ikke gode nok til den danske liga, alt tyder på det.

Vi har 2 år i træk mistet vores topscorer af hvilken grund???? Det er sgu ikke normalt at smide guld på gaden, men i Whitehawks helt normalt.

Tag ansvar dem som laver lortet og ansætter de forkerte folk, men vi hører mærkeligt nok aldrig noget om at tage ansvar for egne handlinger fra hverken ledelse eller formand.
De er åbenbart ikke mænd nok til at erkende egne fejl, men skyder gerne med skarpt efter andre, det er for dårligt og ikke værdigt.

Krisen kradser og har gjort det længe inden sæsonen, og nu smitter det af på hele holdet osv, så Mogens og ledelsen ud af busken, i har ansvaret for det her, og i ved det godt selv, vis jer som mænd for en gang skyld.
Mogens Andersen

Postby Skytten » Sat Sep 27, 2008 4:00:47

Først af alt så er da ikke en skid galt med trænerteamet, de fik et middelmådigt hold i finalen...og kunne vel have forventet forstærkninger til holdet, ikke modsat. Hellere en trup på 23 mand med 8 gode udlændinge, end 28 små bambier heraf 12 middelmådige udl.
Jamen hvordan kan man tro at man i en stærk liga som den danske, kan købe så billigt og ringe ind...håber de er billige, intentionerne er da gode nok, men skal vi "opdrage" 3 spillere fra udl sammen med alle vores egne ungdomsspillere, ja så ender man sidst, det formår ingen klub da, heller ikke Herning. Det materiale vi har kunne ikke slå Herning om de så havde 12 skadede spillere. For fanden da, Dubkov, Davidson, Grey kan da ikke trække en trup så stor fuld af "børn" og små mennesker
Den nuværende ledelse og spillerudvalg famler sig i mørke efter "verdensklasse" spillere til 200.000
Mogens sagde til infomøde at Radim ikke kunne blive danske statsborger forløbig og Jokinen vil åbenbart ikke, så glem det...vi kører videre som en "social" klub og dene trup er da ikke en skid stærkere end diste år som Mogens siger...Corey var ikke helt så stabil, men når han viste noget så var det da over dem vi har fået nu...en yndling og Fanduls er da også stærkere end dem vi har nu....!
Den nye finske back, gider ikke nævne navn, hvad fanden bruger vi penge på ham for, er han en forstærkning, hallo - måske træneren hænger på ham, men han er alt for "let"

Sponsorer og tilskurer forsvinder sgu da i rask tempo med WH i denne forfatning og vil lige sige at alle dem der f.eks kørte til ishockey i Frh før, hvor tror i de kører hen...rigtig 25 min på motorvej så er de i Aab med spil der kan ses fra alle pladser og trods alt spillere der er bedre end vores og de føler sgu ikke mere for WH end Aab

Jeg har vel i mine indlæg skrevet "krise" længe, men godt der er nogen der er optimister, for Mogens der ikke engang kan opføre sig ordentlig overfor Nordjyske Medier og derfor ingen aftale, katastrofe, kan vel lukke denne dabat, har sgu tabt meget for ham og ledelsen i klubben, med mega skuffelse til følge, de kører desværre klubben i sænk er jeg bange for. øv øv
Skytten

Postby Number99 » Sat Sep 27, 2008 6:07:11

Lige mine ord Skytten....

FWH formåede ikke at arrangere en eneste træningskamp på hjemmebane, det er vist første gang det er sket.

FHW formåede ikke at få en aftale istand med nordjyske medier.

Hvorfor er det hele lige pludselig blevet så svært for Mogens Andersen & Co

Lad os tage til det Fanmøde de ifølge hjemmesiden holder før Herlev kampen, der kan man, som de skriver få af vide hvordan det står til. Hallo det ved vi sgu godt.... Det vi vil have af vide er hvad de vil gøre ved det....
Number99

Postby Skytten » Sat Sep 27, 2008 9:56:25

Man skulle næsten tro at kære Mogens Andersen læser lidt på siden her, siden der nu pludselig er arrangeret fanmøde tirsdag 1815 - flot initiativ synes jeg, lidt uheldig sammenfald med de rødes fodboldkamp, men ok WH er ENDNU vigtigst :wink:

Men Mogens mindre arrogance overfor fans og medier ville give dig mange plusser, vi skal lære hele livet og WH er altså VORES klub, så fint du indkalder fansene, selv om jeg godt er klar over, at der er en bestyrelse og "ejer" af klubben, som selvfølgelig suverænt bestemmer vejen!
Skytten

Postby Lidstrøm » Sun Sep 28, 2008 12:16:57

Hej....
Først vil jeg lige sige til Skytten,det er rigtig flot skrevet med de rette ord,vi skal jo ikke bruge uartige ord her (tænk hvis Mogens læser med)...

De nye udlændingen der er kommet til klubben er ikke mindre end en skandale,jeg har fuldt f.i.k. i mere end 20 år,og aldrig har jeg været så skuffet som nu.. Kan ikke finde ord for det,det er simpel hen for SLAPT........

At de år efter år kan sende vores topscore væk,og erstatte dem med hvad???????
En ny kontrakt til en spiller som Spanhel,der absolut intet kan udover at løber på skjørter forstår jeg bare ikke.....

Jeg vil hermed ønske det bedste for f.i.k. i sæsonnen,men jeg vil nok spare den times kørsel jeg har til hver hjemmekamp,for så at bruge tiden på noget andet og mere seriøst.

Trist at det skulle kommer dertil men er bare så skuffet over Mogens og Co....Men en ting skal de have ros for,at de kan for nogle erhvers drivende til at hoppe på den,stort tillykke med det.......
Lidstrøm

Postby KBH » Sun Sep 28, 2008 12:51:42

Lidstrøm - kunne ikke være mere enig!

Det var også ubegribeligt for mig, at man forlængede med Spanhel. Javist - manden er fantastisk til at løbe på skøjter, men udover starten af slutspillet sidste år, har han ikke vist noget som helst. Med hans CV er han næppe i Tomi, Radim prisklassen. Jeg vil vove at påstå, at vi kunne have fået en langt farligere mand for de samme penge.

Vi var r.. og nøgler hele grundspillet sidste år - også dér manglede vi nogle klassespillere. Så fik vi ny træner og ikke mindst Sorokins. Det gav ny gejst og vi kunne fighte os til flotte sølvmedaljer.

Man har desværre ikke lært lektien fra sidste år. man fortsætter med masser af udlændinge, der ikke kan gøre en forskel og løfte holdet. Vi fortsætter stort set med holdet fra sidste år - dog svækket på grund af Sorokins. Alle andre hold opruster! Så skal man da være godt naiv, hvis man tror vi kan gøre os gældende i ligaen.

Vi har brug for en ligaprofil eller to - istedet henter man nogle uprøvede collegespillere ind. Og den største hjerneblødning må da være at bruge en udl. back på 171 cm, der ikke har nogen som helst erfaring fra betydningsfulde ligaer.

Tror under ingen omstændigheder vi laver en feberredning i sidste øjeblik som sidste år.

Farvel slutspil! :cry:
KBH

Postby Slagteren » Sun Sep 28, 2008 1:04:32

Hvad med og komme på tirsdag og fortælle Mogens Andersen at i følger jeg røvrendt?

Syndtes at det er godt og på tide at der kommer et fanmøde.
Slagteren

Next

Return to Frederikshavn White Hawks