Krise !!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby flems » Sun Sep 28, 2008 1:50:18

[quote="Slagteren"]Hvad med og komme på tirsdag og fortælle Mogens Andersen at i følger jeg røvrendt?

Syndtes at det er godt og på tide at der kommer et fanmøde.[/quote]

desværre på arbejde,men vil gerne høre lidt om hvordqan det møde gik.
så jeg håber at en af jer gider at skrive lidt om det her
flems

Postby Slagteren » Sun Sep 28, 2008 4:00:04

Jeg er sikker på der kommer en kommentar eller to her på siden.

Håber at høre noget om den nye support klub og hvad Mogens Andersen vil gøre for de "normale" trofaste fans.
Slagteren

Postby nordjyden » Sun Sep 28, 2008 4:43:05

ham der sidder ved siden af mig sagde "JEG KAN GODT FORSTÅ DER IKKE ER NOGLE AF SPILLERNE DER SCORRER, DE SIDSTE 2 ÅR HAR MAN SGU FYRET TOPSCORREREN"
nå spøg til side, håber de får løst det så vi blir i bedre humør :lol: :lol: :lol:
nordjyden

Postby Slagteren » Sun Sep 28, 2008 5:38:51

[quote="nordjyden"]ham der sidder ved siden af mig sagde "JEG KAN GODT FORSTÅ DER IKKE ER NOGLE AF SPILLERNE DER SCORRER, DE SIDSTE 2 ÅR HAR MAN SGU FYRET TOPSCORREREN"
nå spøg til side, håber de får løst det så vi blir i bedre humør :lol: :lol: :lol:[/quote]

Humør? hahaha tror nu ikke der er meget smil i gutterne fra ledelsen i WH lige nu
Slagteren

Postby nielsen024 » Sun Sep 28, 2008 8:49:16

Nogen gange tror man på, at der ikke er meget ishockey forstand i ledelsen hos White Hawks. Det er hårdt, at skulle sige det, men der er ikke kangt i mellem svipserne hos den ledelse.
Nu har vi skiftet en del trænere ud, men mon ikke snart man skulle forsøge sig med at udskifte formanden for White Hawks.
Tror det bliver svært at genskabe tillid mellem WH fans og WH formand, ved ikke hvordan sponsorene ser på det, men de kan vel heller ikke være alt for tilfredse.
Den manglende aftale med nordjyske medier, den vil koste dyrt, hvis ikke man ser at få orden på sagerne.

Vi redede æren sidste sæson ved vores sensationelle finaleplads, men kan vi ikke være enige om, at vi fans tilbragte hovedparten af sidste sæson på at stå på isstadion og ryste opgivende på hovedet af den ene svage præstation efter den anden.
Det var ikke Olaf Ellers skyld, men vi havde bare ikke et hold, der var godt nok.

Vi begyndte at vinde kampe da Sorokins kom til klubben, det gjorde en kæmpe forskel. Ved sidste sæsons start manglede vi også ordentlige backer, det gør vi sgu også i år.
En klasseback af Sorokins kaliber,er hvad vi står og mangler. sådan en kan være dyr, men det er fandme også dyrt, at der står 700-800 og kigger på i stedet for 1500-1600 til hver hjemmekamp.

Så er der vores kære angribere. Hvad skal vi bruge Spanhel til ? en spiller i hans klasse skal kunne levere meget mere, end han har gjort. Han kan skøjte flot, men han kan ikke lave mål, om han så er alene 25 gange med målmanden.

Ved godt jeg måske træder nogle over tærene ved at kritisere Dubkov, men nu gør jeg det alligevel. Han har været guld for vores hold, men det er han ikke mere. Han er en marginal spiller, og det er hans løn nok for høj til. Ved godt mange siger, at han arbejder godt for holdet, men det er bare ikke nok for en mand med hans løn.
Han blomstrede op i sidste slutspil, men hvor var han i grundspillet ?.
En profil som ham, skal kunne levere en forskel, og det kan han ikke mere.

Vores 3 lykkejægere fra USA, som nu er blevet til 2..jamen jamen, det er ikke godt nok.
De 2 Pelle og Birnstill har da gjort det okay, men de gør absolut ikke en forskel.

Vores lille finske back ? hvad fanden skal vi med ham.

Vi har i øvrigt mange små spillere på vores hold, tænker man ikke på sammensætningen ? Der skal jo gerne være lidt af alle typer på et hold, og synes sgu vi mangler et par høje brede herre på vores hold. Både i vores angreb inde foran målmanden men sandelig også på vores backside.

Ja det er sgu mest brok i mit indlæg, men det er sådan humøret arter sig, nu man har glædet sig til en ny sæson, og så det er startet så kattestrofalt som i år.

Lad os nu bede til en sejr på Tirsdag, at det kan blive startskudet til en række point på vores hårdt pressede konto. :lol: :lol:
nordjyden
nielsen024

Postby KBH » Mon Sep 29, 2008 4:38:49

Kunne ikke have skrevet det bedre selv :wink:
KBH

Postby WHfan » Mon Sep 29, 2008 2:56:05

[quote="nielsen024"]Nogen gange tror man på, at der ikke er meget ishockey forstand i ledelsen hos White Hawks. Det er hårdt, at skulle sige det, men der er ikke kangt i mellem svipserne hos den ledelse.
Nu har vi skiftet en del trænere ud, men mon ikke snart man skulle forsøge sig med at udskifte formanden for White Hawks.
Tror det bliver svært at genskabe tillid mellem WH fans og WH formand, ved ikke hvordan sponsorene ser på det, men de kan vel heller ikke være alt for tilfredse.
Den manglende aftale med nordjyske medier, den vil koste dyrt, hvis ikke man ser at få orden på sagerne.

Vi redede æren sidste sæson ved vores sensationelle finaleplads, men kan vi ikke være enige om, at vi fans tilbragte hovedparten af sidste sæson på at stå på isstadion og ryste opgivende på hovedet af den ene svage præstation efter den anden.
Det var ikke Olaf Ellers skyld, men vi havde bare ikke et hold, der var godt nok.

Vi begyndte at vinde kampe da Sorokins kom til klubben, det gjorde en kæmpe forskel. Ved sidste sæsons start manglede vi også ordentlige backer, det gør vi sgu også i år.
En klasseback af Sorokins kaliber,er hvad vi står og mangler. sådan en kan være dyr, men det er fandme også dyrt, at der står 700-800 og kigger på i stedet for 1500-1600 til hver hjemmekamp.

Så er der vores kære angribere. Hvad skal vi bruge Spanhel til ? en spiller i hans klasse skal kunne levere meget mere, end han har gjort. Han kan skøjte flot, men han kan ikke lave mål, om han så er alene 25 gange med målmanden.

Ved godt jeg måske træder nogle over tærene ved at kritisere Dubkov, men nu gør jeg det alligevel. Han har været guld for vores hold, men det er han ikke mere. Han er en marginal spiller, og det er hans løn nok for høj til. Ved godt mange siger, at han arbejder godt for holdet, men det er bare ikke nok for en mand med hans løn.
Han blomstrede op i sidste slutspil, men hvor var han i grundspillet ?.
En profil som ham, skal kunne levere en forskel, og det kan han ikke mere.

Vores 3 lykkejægere fra USA, som nu er blevet til 2..jamen jamen, det er ikke godt nok.
De 2 Pelle og Birnstill har da gjort det okay, men de gør absolut ikke en forskel.

Vores lille finske back ? hvad fanden skal vi med ham.

Vi har i øvrigt mange små spillere på vores hold, tænker man ikke på sammensætningen ? Der skal jo gerne være lidt af alle typer på et hold, og synes sgu vi mangler et par høje brede herre på vores hold. Både i vores angreb inde foran målmanden men sandelig også på vores backside.

Ja det er sgu mest brok i mit indlæg, men det er sådan humøret arter sig, nu man har glædet sig til en ny sæson, og så det er startet så kattestrofalt som i år.

Lad os nu bede til en sejr på Tirsdag, at det kan blive startskudet til en række point på vores hårdt pressede konto. :lol: :lol:[/quote]

Du glemmer bare lige Konrad Reeder som også må siges at være et flop siden han ikke har været brugt.. Ellers er jeg også helt enig
WHfan

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks