Dubkov og Spanhel

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Dubkov og Spanhel

Postby nielsen024 » Wed Oct 01, 2008 9:49:59

Jeg vil lige høre jeres mening angående de to spillere Dubkov og Spanhel. Vi må formode at netop de to, indkasssere nogle af de højeste lønninger i klubben.
Jeg mener ikke, de er pengene værd. De penge kunne have været godt givet ud, hvis vi havde erstattet de to spillere med to andre i samme lønklasse. Det er en byrde for holdet at have to såkaldte stjerner, der ikke leverer andet end marginal præstationer.
Med den løn burde netop de to vise, at de kan gøre en forskel i afgørende situationer.
Det er selvfølgelig ikke de to spilleres skyld, de gør forhåbentlig hvad de kan, men klubben burde have set, at det ikke lønner sig med de to på holdet.
Dubkov har været en stjerne for os, men det er flere år siden nu, og han kan vel ikke være med på minderne fra dengang. Han virker mere og mere udbrændt i sit spil, ligner en der er mæt af ishockey på toplan, men lige skal have de sidste kroner i kassen.
Han virker træt, og er ikke skyggen af den Dubkov vi kendte fra gamle dage.
Spanhel er en dygtig skøjteløber, men når det er sagt, så er der heller ikke meget mere at sige. Der er ikke meget der lykkedes for den mand, målet skal næsten være tomt, hvis det skal lykkedes ham at score.
Havde vi blot udskiftet de to spillere med to andre i samme lønklasse, så tror jeg vi havde fået et andet hold at se. Det er de dyreste spillere, der forventes mest af, sådan er gamet.
Se på Esbjergs køb af Scot Matzka, i aviserne i dag omtales han som en enmands hær. Han knalder målene i rusen, det er sådan en mand vi sukker efter i White Hawks.
Da jeg så på tekst tv, at white Hawks havde skrevet kontrakt med Vilen, håbede jeg han var back, men det var han så ikke. Håber så inderligt, der er en anden back på vej, da det virkelig vil være tiltrængt, for vores forsvar er sgu ikke for godt.
Få ham Reeder sendt retur til nordamerika, så skulle der nok være råd til en back med lidt format.
Håber pointene mod Herlev iaftes, sætter gang i sagerne, så vi kan rykke lidt op i tabellen.
Få så for pokker gang i sagerne med hensyn til medierne, kan sgu da ikke køre en professionel klub uden at reklamere for kampene, så er det sgu da klart, at vi ser en halvtom hal hver gang.
.......................................
nordjyden
nielsen024

Postby Munk » Wed Oct 01, 2008 10:40:38

Forholdsvis enig i hvad du skriver. Under kampen igår sagde en kammerat det sådan set meget godt.

Spanhel er en "Duracel-kanin" der bare ikke får noget ud af det. Han er her og der og allevegne og skøjter smukt. Men hans målnæse er væk.

Sammenlignet med Spanhel, er Dubkov så en "Duracel-kanin" MED målnæse, som er ved at være løbet tør for batteri. Tempoet er helt væk. Ved hans 1. udvisning igår (tror jeg det var) kørte en modspiller simpelthen forbi Dubbe, som kun kunne stoppe ham med en tripping.

Jeg er enig i at vi kunne være bedre tjent med 2 andre spillere, men de er vel ikke sådan lige at udskifte. Der er nu engang en kontrakt at tage hensyn til. Medmindre WH kan komme omkostningsfrit ud af at skifte dem ud må vi nok leve med dem på godt og ondt i denne sæson også. Indimellem spiller de sgu også godt - der er bare lidt for langt imellem snapsene.
Munk

Postby #12 » Wed Oct 01, 2008 11:04:47

Nielsen024: Jeg synes ikke rigtig du laver andet end at brokke dig over Spanhel og Dubkov!
Ingen af dem har været specielt gode endnu, men der er spillet 6 kampe, så giv dem nu en chance. Jeg synes at Spanhel spillede godt i går, og fik tilspillet sig masser af chancer, det var bare synd han ikke fik omsat dem til mål. Jeg er sikker på, at når han får scoret sit første mål, skal han nok blive bedre, han mangler vel bare lidt selvtillid pt. Se lige hvor meget han scorede i træningskampene.

At Dubkov er langsom, kan jeg så ikke argumentere imod :lol: Men prøv at se på sådan en som Mike Grey, han er sgu heller ikke den hurtigste, men han klarer det da godt alligevel.

Men at du allerede begynder at snakke om at fyre dem, er da lige i overkanten. Hele holdet har haft krise, og der er altså kun spillet 6 kampe. Du har vist haft lidt for høje forventninger siden slutspillet sidste år?

Postby Corey » Wed Oct 01, 2008 11:12:07

De spiller vel egentligt ikke dårligere end de gjorde i sidste sæsons grundspil - til gengæld var de begge blandt vores aller bedste i slutspillet, sammen med MM, Davidson og Pisar
Corey

Postby Mogens Andersen » Wed Oct 01, 2008 11:12:55

Tja, det er jo ikke nemt, når ledelsen efter hver sæson fyrer vores topscorer af årsager vi åbenbart ikke må få at vide, så måske holder Spanhel og Dubkov simpelthen igen med at score mål, så de ikke risikere at blive topscore og få en fyreseddel :D

Det er vist aldrig set før, at en klub ikke reklamere for deres kampe, selv vores lille lokale serie 4 fodboldhold reklamere sgu da.
Det er totalt uforståeligt og hamrendes dumt, da det selvfølgeligt koster tilskuere = $$$$$, men det må ledelsen så tage på deres kappe, når regnskabet skal gøres op.
Det gør de nok ikke, da den sædvanlige bredside kommer, hvor vi tilskuere bare får skylden for at budgettet er gået af h...... til igen igen.
Vi har som sædvanligt ikke fået noget at vide om grunden til denne dumhed af manglende reklame, da ledelsen efterhånden bruger cencur og 0 udtaelser som det gamle Østtyskland.

Det må godt nok være svært, at være spiller i sådan en klub, hvor der sker de mest utrolige og dumme ting gang på gang.
Hvor længe mon spillere som Pisar og Mike Martin bliver i klubben, jeg tror ikke de vil spille i Whitehawks næste sæson.
Mogens Andersen

Postby Corry Perry » Wed Oct 01, 2008 12:05:55

Mht. til den manglende aftale med Nordjyske, eller hvem det nu var, så var WH vældigt interesseret i at få en aftale i stand med Nordjyske ville have deres præmisser og krav efterkommet og det var så, i følge ledelsen, nogle urimelige krav. For som Mogens sagde så gider vi heller ikke blive pisset på
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Corey » Wed Oct 01, 2008 12:47:19

NordJyske er alligevel kun interesseret i AaB - fuck den lorte avis. :twisted:
Corey

Postby Slagteren » Wed Oct 01, 2008 1:51:10

Mogens Andersen som du kalder dig, hvorfor kom du ikke til mødet igår og fik svar på nogen af de mange ting du mener der er galt i WH?

Du brokker og brokker dig hele tiden over ledelsen og Mogens Andersen. Kom nu ind i kampen og gør andet end og side derhjemme og pive.
Slagteren

Postby 3jw1n » Wed Oct 01, 2008 2:10:10

synes det er "sjovt" at se "fans" brokke sig over noget hele tiden. Før manglede der sejre, jeg er enig, nu mangler der stjerner. Ved ikke helt hvad de kan gøre for alle bliver glade synes det kunne være sjovt hvis der blev oprettet en positiv tråd hvor man ikke måtte skrive negativt. Mon nogen ville skriver der. Nå... Når det er sagt synes jeg det er "sjovt" os "fans" skal bruge tid på at jage hinanden og klubben i stedet for at se positivt på noget af det der sker.. Så er der brok over at de køber Vilen, han er ikke den point sluger som vi mangler. Hvis de havde en point sluger gemt i ærmet var han nok hentet ? og desuden havde de nok ikke regnet med holdet skulle forstærkes efter 6 kampe, dermed ikke sagt at det er godt eller skidt. Men der blev råbt på der skulle ske noget med truppen og det gjorde der, skulle vi prøve at støtte spillerne i stedet for at hagle dem ned på skift. tror ikke der er mange i en WH trøje der ikke har fået kniven i ryggen af os "fans" endnu, mon det giver dem ekstra lyst il af ofre sig for klubben og os "fans" ??????
3jw1n

Postby Slagteren » Wed Oct 01, 2008 2:43:27

[quote="3jw1n"]synes det er "sjovt" at se "fans" brokke sig over noget hele tiden. Før manglede der sejre, jeg er enig, nu mangler der stjerner. Ved ikke helt hvad de kan gøre for alle bliver glade synes det kunne være sjovt hvis der blev oprettet en positiv tråd hvor man ikke måtte skrive negativt. Mon nogen ville skriver der. Nå... Når det er sagt synes jeg det er "sjovt" os "fans" skal bruge tid på at jage hinanden og klubben i stedet for at se positivt på noget af det der sker.. Så er der brok over at de køber Vilen, han er ikke den point sluger som vi mangler. Hvis de havde en point sluger gemt i ærmet var han nok hentet ? og desuden havde de nok ikke regnet med holdet skulle forstærkes efter 6 kampe, dermed ikke sagt at det er godt eller skidt. Men der blev råbt på der skulle ske noget med truppen og det gjorde der, skulle vi prøve at støtte spillerne i stedet for at hagle dem ned på skift. tror ikke der er mange i en WH trøje der ikke har fået kniven i ryggen af os "fans" endnu, mon det giver dem ekstra lyst il af ofre sig for klubben og os "fans" ??????[/quote]

Godt sagt, håber at vi kan samles omkring den nye support klub og prøve og gøre noget for klubben andet end brok.
Slagteren

Next

Return to Frederikshavn White Hawks