Dubkov og Spanhel

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Dubkov/Spanhel

Postby nielsen024 » Wed Oct 01, 2008 9:25:27

Jeg vil lige svare #12, på det du skriver. Det er rigtigt, at jeg har brokket mig en del over Dubkov og Spanhel, så vil lige begrunde mit brokkeri yderligere.
Når det går skidt for en klub, så er det jo ofte stjernerene, kritikken retter sig i mod.
Et hvert proffesionelt hold hvad enten det er ishockey eller fodbold, har som regel et par stjerner, der skal kunne lidt mere en resten af flokken. Det er det, de får betalt deres løn for.
Der er det, jeg mener, at vores vel to mest løntunge spillere ikke er pengene værd.
Så når det går skidt for de såkaldte stjernespillere, så smitter det i høj grad af på resten af holdet. Det er i så fald nemmere at skifte de to stjerner ud, end at udskifte resten af holdet.
Vi har gennem tiderne set mange danske fodbold angribere solgt til udlandet, slår de ikke til med mål i de første få kampe, så er det bænken, det er gamet. Nu nævner du Spanhel, og at han nok skal få gang i scoringen. Vi kan jo ikke vente flere år på spanhel vel ?, den mand kan ikke score ud over særligt oplagte chancer, hvor målmanden så helst skal være faldet om kuld eller anden form for tomt mål. Når jeg ser Spanhel alene med måmanden, synes jeg ikke engang det er spændende mere, for man ved han brænder.
Jeg giver dig ret i, at man må have tålmodighed, men to sæsoners tålmodighed kan ikke være rigtigt.
Ja Dubkov vågnede endeligt i sidste sæsons finalekampe, men hvor var han i grundspillet, og hvor har han været i år ?.
Jeg var lige inde og se på point listen i WH for de første 7 kampe. Dubkov er nr 7 og Spanhel er nr 12 med sølle 1 assist i 7 kampe, det er bare ikke godt nok, når det er vores bedst lønnede angribere.
Så lige en kommentar til snakken om positive og negative indlæg. Det er vel kun godt, man debatere, hvad der er galt i vores klub, det er vel naturligt. Vi ligger nummer sidst, så indlægene kan jo ikke være lutter positive. Det er jo af kærlighed til klubben og ishockey sporten, at man er frustreret over vores placering.
Vi har trods alt haft flere skod sæsoner i træk, ved godt vi røg i finalen sidste år, men det var stadigt et elendigt grundspil, vi havde.
Det har bare været mit bud på fiaskoen, at vores stjerne spillere ikke har leveret varen.
nordjyden
nielsen024

Postby WhiteHawks » Wed Oct 01, 2008 9:53:40

Er fuldstændig enig med dig nielsen024. Det kan godt være, at de to nævnte herre er guldværd i et slutspil, men hvad hjælper det, hvis vi aldrig når så langt fordi de intet viser i grundspillet, hvilket jo var meget tæt på at ske i sidste sæson. Jeg har aldrig forstået hvorfor man har beholdt Spanhel, han er, som mange skriver, en god skøjteløber, men der er sgu større chance for at dommeren scorer et mål end han gør! Ingen har åbenbart fortalt ham, at det endnu ikke er lykkes for nogen, at skyde igennem maven på en målmand!
Personligt var jeg ikke den store tilhænger af Corey, men så trods alt hellere ham på holdet, nu hvor han eftersigende skulle have udtrykt ønske om at han gerne vil tilbage til Fr.havn.
WhiteHawks

Postby 3jw1n » Thu Oct 02, 2008 9:35:52

Ved ikke noget om Corey, og kender ikke spanhels løn, men tror da måske hellere ikke han er den helt store løn sluger. Tror det er Dubkov, Mike martin, måske en Reeder også kunne det måske tænkes at Morten Lie har fået presset sin løn lidt op også en Spanhel. Mener ikke han er handlet som en profil, og måske ikke engang til at score mål. Men mener for at modstanderen skal være opmærksom på ham, da han lure og er hurtig. enig i han ikke er en stjerne men hvis han ikke er handlet til det ? havde stadig håber på en hurtig kæde og det gør jeg hver år. Noget med noget spanhel, 8corey)/Lie/reeder ?? Og nu lige en kommentar mere til fans. Sidste år SKULLE corey ud efter hvad der generalt blev sagt og nu vil folk have ham tilbage.. Ved ikke hvad der sker vi har jo meninger som vinden blæser (ugens kamp ender) Måske man skal se det i et større perspektiv.også siger i dubkov kun spillede i slutspillet.. han lå i grundspillet med point i 86% af sine kampe 100% i slutspillet og 90% over hele sæsonen. Så der er ikke meget forskel på om i synes han spiller GODT eller DÅRLIGT! (procenteren er regnet ud fra hvor mange point han lavede også divideret op i kampe så ved godt man ikke kan sige det helt sådan), men synes da stadig at det er okay til vi bliver nummer 8...
3jw1n

Postby Corey » Thu Oct 02, 2008 10:02:56

tjaaa i starten af sidste sæson kom der akkurat de samme negative toner ang. Dubkov, han var blevet gammel og uduelig i løbet af sommerferien, for i sæsonen før havde han jo gjort det rigtigt godt i AaB.

Men alligevel endte han med at blive vores topscorer set over hele sæsonen. Både på point og udvisninger :?

Det er klart, at kommer vi ikke i slutspillet, er det noget lort først at toppe her, men i år er turneringen altså sammensat lidt anderles, man kan komme i slutspillet selv fra en 10. plads.

Spanhel er helt klart ikke købt (resigned) som afslutter !!!! men man sammensætter heller ikke et hold af ene afsluttere.
Men for fanden hvor ville han være god, hvis han kunne !!!!! bare lidt !!!
Corey

Postby AK47 » Thu Oct 02, 2008 11:24:39

Jeg må lige give mening til kende her.

Spanhel er og bliver ikke min kop te. Jeg har sagt i lang tid, at de norske målmænd, må have haft hul i maven, hvis han kunne score mange mål i Norge, da han var det.
Det er rigtigt som mange skriver, at han er hurtigt på skøjterne, og han også skaber en masse, men helt ærligt, det hjælper ikke meget, hvis man ikke kan score når man har skøjtet sig i fri position. Og det har han ikke kunne i hans tid i White Hawks. Men hvis man kunne sætte ham sammen med en anden hurtig spiller, og Spanhel så ville aflevere pucken til ham, så kunne der være lidt potitiale i Spanhel, men ellers må det gerne lade ham rejse hjem efter denne sæson.

Med hensyn til Dubbi, så har den debat jo kørt siden han kom tilbage, og set igennem mine briller, så er han da skappere fra sæsonstart i år, end han nogensinde har været fra sæsonstart. Han er klart holdets krumtap, han kan køre pucken ind i zonen, han kan holde på pucken i PP og 5 mod 5, han går ind i alle nærkampe, og kommer langt de fleste gange ud med pucken, så vi kan vel ikke tillade os at kritisere ham. Om vi så skal beholde ham, det er vel lidt tidligt at sige, men det med hvad spillerne får i løn, det får vi aldrig at vide, og godt det samme, men han får da sikkert en god (og efter min mening) fortjent hyre.

Og skal vi så tage Reeder, jeg kan ikke sige om han er god eller dårlig, men han har ikke leveret varen i de kampe, jeg har set ham, men hvis ikke træneren bruger ham, så er det vel fordi han ikke er god nok.
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Mogens Andersen » Thu Oct 02, 2008 11:33:20

[quote="Slagteren"]Mogens Andersen som du kalder dig, hvorfor kom du ikke til mødet igår og fik svar på nogen af de mange ting du mener der er galt i WH?

Du brokker og brokker dig hele tiden over ledelsen og Mogens Andersen. Kom nu ind i kampen og gør andet end og side derhjemme og pive.[/quote]

Jeg kalder mig ikke Mogens Andersen, jeg hedder det faktisk kære Slagteren.
Der er ikke monopol på det navn, så nu har du også lært noget idag.

Jeg kom ikke til mødet, da jeg var på arbejde, der skal jo tjenes penge, heldig vis nåede jeg kampen.

Er der grund til andet end at brokke sig over ledelsen og Mogens Andersen, de kalder det en professionel klub, men det kan det ikke være, når den ikke ledes af en professionel ledelse.
Og så har jeg vel samme ret til at ytre mig, som du har, det er kun på Whitehawks hjemmeside, at der er indført Østeuropæisk cencur, da sandheden var ilde hørt.
Det er der ikke her på siden.

Hvad gør du for klubben slagteren, står med hænderne i lommen og ser hockey, og tænker nej hvor er det trælst vi taber, og så går på Paps og drikker dig stiv efter kampen.
Jeg har blandt andet støttet klubben i over 20 år, købt aktier, bidraget til indkøbet af Dubkov, været frivillig hjælper i klubben osv, så jeg sidder ikke hjemme og piver.
Hvor mange af de ting har du bidraget med Slagteren???
Mogens Andersen

Postby 3jw1n » Thu Oct 02, 2008 11:41:41

Nu ved jeg godt jeg ikke har gjort så meget som dig Mogens Andersen. Men nu gør du lige det jeg nævnte måske ikke er meningen med denne debat side forum kald det hvad i vil. Kaster mudder efter andre fans hvor man måske kunne gøre det på en anden måde, ved ikke om det er fordi du mener du er bedre fan i og med du har mulighed for at gøre disse ting. og igen kan kun sige jeg tager hatten af for det. Men mener dog stadig ikke at det skal benyttes til at sætte andre i dårligt lys man kunne benytte det til at sætte klubben i et bedre lys da der netop er mulighed for at hjælpe klubben på denne måde og ikke ødelægge den som mange nok i bund og grund gør med deres debat. Desuden tror jeg ikke (har ikke undersøgt det) at der er mange klubber der har forums på deres side ? Mener mange nævnte det i chatten da vi var oppe og køre over vores forum blev lukket ned, synes måske vi skulle bruge energi på at løfte klubben og ikke skubbe den længere ned, for vi er sikkert mange der kan se fejl ved klubben men der må da være noget positivt ellers ville vi vel ikke være fans ?
3jw1n

Postby Slagteren » Thu Oct 02, 2008 2:03:40

Med hensyn til at jeg står med hænderne og lommen og bare ser hockey er det slet ikke korrekt på nogen måder ellers ville jeg ikke mere hæs efter de fleste kampe.

Jeg syndtes det er fint af dig at du gør disse ting for klubben nu hvor du har tiden til det. Men jeg syndtes ikke du skal råbe efter andre og sige de ikke er fans fordi at de ikke har gjordt disse ting for klubben, eller købt aktier i WH. Vil da sige jeg gør noget for klubben ellers ville jeg heller ikke have været til det møde i tirsdags. Jeg kan af gode grunde ikke hjælpe mere, idet min forlovede er gravid og vi har lige købt hus og jeg har faktisk osse et arbejde.

Syndtes vi skal støtte klubben med det vi kan istedet for at snakke dårligt om den, og bare være negative.

P.S alle har ret til og sige sine menninger men der er altså ikke mange der føler den slags "had" som du gør over for ledelsen.
Slagteren

Postby Mogens Andersen » Thu Oct 02, 2008 6:45:09

3jw1n jeg kaster ikke mudder efter andre fans, eller praler med hvad jeg har gjort for klubben, blot givet svar på Slagterens mudderkastning mod mig tidligere i denne tråd.

Slagteren du skriver at jeg ikke gør noget, andet ens at sidde hjemme og pive, og nu har du fået at vide, hvad jeg gør for klubben, og nu kommer du med "at jeg ikke skal råbe efter andre"
Rend mig i røven, med dine selvmodsigende udtaelser, jeg kan ved gud godt forstå, at der ikke er en fanklub i Whitehawks, hvis det er stilen.

Slut fra min side her, det er vist et forum for naive drengerøve, der tror alt er guld og grønne skove i Whitehawks, i bliver meget klogere, alt er kaos i klubben.
Mogens Andersen

Postby Slagteren » Thu Oct 02, 2008 6:48:23

Jeps okay, håber at klubben ikke går under som du siger. Vi kan snakke igen om det om 5 år.
Slagteren

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks