Hjemmeside

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby KBH » Tue Nov 04, 2008 8:04:44

Ret skal være ret - de nye billeder på hjemmesiden er fine og der kom hurtigt et billede på af Globke!

Kanon! :)
KBH

Postby NO98 » Tue Nov 04, 2008 9:25:43

MOGENS ANDERSEN
Hvad med om du nu stak piben ind. Stop nu med dine altid negative ladede indlæg, hvor alt er galt.
Intet er godt nok for dig, og gud fader hvor er det lamt at høre på. Alle forsøger sit bedste, men alt skal skydes ned. Luk nu din internetforbindelse - find et andet forum hvor du kan udgyde dit evindelige lort.
Det handler om sport, klubfølelse og 100% støtte fra os fans. Du er en sur (måske gammel men jeg tvivler) mand - og dine indlæg er ens, kedelige og fuldstændige negative.
Jeg tror på en god sæson trods en hård start. Der er kun en klub der vinder guld, derfor kan sæsonen godt være ok for andre klubber. Det handler om ishockey, om at blive underholdt. Hvis vi vandt hver kamp ville det nok blive kedeligt i længden.
Meeeeen, hvor er jeg træt af at læse dine intetsigende indlæg.

NO98 - bare en fan der accepterer at ledelsen træffer beslutningerne, og er de ikke gode - bliver ledelsen nok udskiftet, ganske som alle andre steder i erhvervslivet.

JA jeg er irriteret - men Mogens Andersen - du er for dum at høre på.......
NO98

Postby Skytten » Wed Nov 05, 2008 8:06:12

Er det ikke et gl indlæg NO 98 fra Mogens Andersen ? Ser ud tilo er en mdr imellem jeres kommentarere bare til info :wink:
Skytten

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks