9.10.2008: EfB Ishockey-Frederikshavn White Hawks (0-2)

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby KBH » Fri Oct 10, 2008 12:37:59

[quote="AK47"]http://www.jv.dk/artikel/525085

hold nu k... for en tudeprins :shock:[/quote]

Én tudekiks er vist ikke nok hér! Hvilken kamp er det lige han har set??? Jeg så ikke Esbjerg som et sprudlende offensivt hold. Jeg så to defensive hold, der begge havde meget at tabe i den nederste del af tabellen.

Han kan sgu da ikke forvente, at et bundbold kommer og spiller offensivt på udebane? :roll:
KBH

Postby Corey » Fri Oct 10, 2008 12:48:41

ja sikke en nar - her er Gommesens oplæg til kampen:

Esbjerg: (Peter Gommesen til JydskeVestkysten)
”Det bliver to hold, der vil lure hinanden af, og som vil forsøge at minimere fejlene. Det har Frederikshavn haft succes med, og det skal vi også tænke mere på. Vi skal ikke være så åbne, men tænke mere defensivt.”

Og ja det var sådan Esbjerg spillede - ingen af deres højt profilerede/betalte top forwards brillerede med sprudlende angrebs spil i den kamp.

1. periode var en ynk - 2 hold der ikke turde blotte sig.
2. periode var vores, her burde vi have scoret mindst en pind mere end vi gjorde.
3. periode var Esbjergs, her var de tvunget frem over stepperne, og samtidig fik vi et par udvisninger - så hold da kæft det var dejligt, da gode gamle Dubbe hamrede pucken forbi Kohornet, uden han så meget som nåede at blinke.

Det var ikke nogen stor kamp, men WTF de 3 point kan ingen tage fra os.
Corey

Åh gud

Postby Elpipedeloro » Fri Oct 10, 2008 1:09:08

Dette yderst inkompetente indlæg i Jyske Vestkysten, viser med al tydelighed en EFB fan der har fået en ny skrivemaskine, og et job på svigerfars avis... Herre gud! -Kampen blev vist i fjernsynet, og viste med al tydelighed en fortjent sejr til Frederikshavn. Måske havde Esbjerg flest chancer, men man spiller med de midler man har! At Esbjerg så ingen midler har overhovedet, det er jo deres problem...
Elpipedeloro

Postby 3jw1n » Fri Oct 10, 2008 1:17:04

Nu var der ros længere oppe til lidt spillere her synes jeg sku lige at den unge kæde skal nævnes. De gik til den Blokhus Nedermark og Morten Smedegaard.... Lad dem endelig få istid de var ikke den farligste kæde og haltede lidt efter når de spillede mod EFBs SUPER anden kæde... Derudover kom de faktisk til en okay stor chancer for et par små de unge gutter. Og de er vel med for at få Istid og hvis de kan holde sige på 0 i +- stats. og det gjorde de vidst alle :D Så ROS til dem og ros til White hawks for at køre med 4 kæder i de første næsten 50 min....
3jw1n

Postby hockeygod » Fri Oct 10, 2008 1:51:42

hvordan kan i himle op om at det var en fortjent fik sejr?? i stod 90% af tiden med 5 mand foran pisar og ventede efb forsøgte sig med noget spil og var vel også det bedste spillende hold på isen

men hva fanden det tæller jo alt sammen, og inden i himler op om det nej jeg er ikk sur over at i sparkede os ud sidste år
hockeygod

Postby KBH » Fri Oct 10, 2008 2:14:10

[quote="hockeygod"]hvordan kan i himle op om at det var en fortjent fik sejr?? i stod 90% af tiden med 5 mand foran pisar og ventede efb forsøgte sig med noget spil og var vel også det bedste spillende hold på isen

men hva fanden det tæller jo alt sammen, og inden i himler op om det nej jeg er ikk sur over at i sparkede os ud sidste år[/quote]

Ved heller ikke om man kan snakke om en fortjent sejr - den kunne have gået begge veje. Esbjerg var bestemt ikke imponerende og fortjente sejren ligeså meget/lidt som WH.

Havde set meget frem til at se Esbjergs 1. kæde - den skuffede da fælt...
KBH

Postby hockeygod » Fri Oct 10, 2008 5:13:23

tja har du ret i, dog ville efb klart mest og skabte klart mest, men det er jo charmen ved sport:)
hockeygod

Postby Corry Perry » Fri Oct 10, 2008 5:16:16

Hvis ikke vores sejr i går var fortjent så var deres sejr i kampen heroppe HVERTFALD heller ikke fortjent, da vi spillede langt flottere og bedre i den kamp.
Desuden så manglede vi vores utvivlsomt bedste back, Mike Martin og Kørte med en 4. kæde næsten hele kampen.
Vi havde vel også kun to powerplays og så udnytter vi det ene, mens Esbjerg havde dobbelt så mange som de bare ikke uddnytter, heriblandt en 5-3 situation i over et minut.

Derfor mener jeg at det var en fortjent sejr.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Skytten » Fri Oct 10, 2008 9:44:44

Hold da kæft sådan en mega klovn på den avis, men lad em bare have deres flotte spudlende ishockey...så er det sgu underligt de ikke var i slutspil sidste år og nu igen med røven i vandskorpen, hvis de alle via avisen tror de er guds gave, de bare er lidt uheldige....jeg skider på alle de spader der snakker alt for meget.

Det er målene der tæller og kan vi finde stilen frem fra sidste års slutspil..har vi så lige gjort i 3 kampe, så er vi hurtigt med i den sjove del, flot spil eller ikke...begge mål var da bestemt ikke kedelige
Skytten

Postby 3jw1n » Fri Oct 10, 2008 11:13:25

som nævnt både her og i tv kan man vel ikke forvente vi kommer ned og kaster os ud i offensiv hockey, havde nok været anderledes hvis vi var kommet bagud med en men gjorde vi ikke. og dermed kunne vi stresse dem mere og mere ved at holde dem på nul. efb har jo som bååde frits og bøjhat sagde ikke skarpheden til overhovedet at teste pisar, hvorfor så åbne sig ??
3jw1n

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks