I som skader klubben!!!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

I som skader klubben!!!

Postby M Spanhel » Wed Oct 08, 2008 9:11:24

Var til en meget god kamp igår i Scanel Arena, alle på isen spillede en særdeles godkendt kamp!. Så vores vagter i haller ville selvfølgelig ikke stå i skyggen af hvad der skete på banen!! Det har vi jo hørt lidt om før. Men de er så også gået ind af agere på et helt nyt område nemlig et område hvor Whitehawks har mistet millioner af kroner. Der er simpelthen nogen som TAGER KAFFE MED hjemmefra. Der kan blive råd til en ekstra udlænding på tilskuerpladserne ved siden af Konrad Reeder, hvis altså vagterne kan få stoppet den massive kaffebrygning hjemme i folks køkkener. Men når man igennem 17 år fast har set Whitehawks/Fik spille og haft kaffe med, må man jo egentlig ha vundet hævd på en sådan ting. Og hvad med varm Cacao? Er det også forbudt? I kan jo godt se at det ødelægger klubens økonomi!! Jeg har det helt dårlig da jeg havde en cola med ind udefra. Men åbenbart er ikke alle vagter informeret om dette nye tiltag. Men jeg har da set flere der har kaffe med hjemmfra og som hygger sig derude. HVERGANG vi spiller, altså de trofaste fans, som støtte jer i medgang og modgang. Syntes helt bestemt man burde tænke lidt længere som VAGT i Whitehawks. Det jo ikke vores skyld i blev mobbet i skolen!!!!!!
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby Mogens Andersen » Thu Oct 09, 2008 6:56:57

Enig.

Hvem siger forøvrigt at det er kaffe som er i kanderne???
Mogens Andersen

Er rygende uening

Postby Munk » Thu Oct 09, 2008 7:56:33

Ja... det erjo ganske forfærdeligt. I en lignende historie kan jeg berette om at jeg i årevis har kørt uden sikkerhedssele uden problemer. Ja jeg har vel nærmest vundet hævd på det. Så skete det sgu en dag at jeg blev stoppet, og jeg kørte ikke engang for stærkt. Tror I så ikke at jeg fik en bøde. Mon ikke lige politiet skulle finde sig noget ordentligt at tage sig til... :roll:

- Køb kaffen i boderne nærigrøv - det koster ikke meget....
Munk

Postby AK47 » Thu Oct 09, 2008 8:40:46

Rolig nu Munk - du skal nok få lov at sælge, men f...... ikke kaffe, men øl.

Men jeg er da helt enig, hvad koster en kop kaffe eller kakao, det kan s.. da ikke være meget. Og det er vel helt ok, at man ikke må tage det med ind til kampene, det vil vel svare til at jeg tager en pose pilsnere med ind til kampen, nej vel kom nu ind i kampen og køb jeres drikkevarer af klubben. :shock:

og så mangler vi bare at klubbens ungdomsspillere samlede flasker ind til klubben istedet for at folks unger render rundt mellem benene på os i de sidste 10 min af 3. periode med store sorte skraldesække. :evil:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Mogens Andersen » Thu Oct 09, 2008 8:56:32

Hvad koster kaffe egentligt?
Jeg kan ikke forestille mig, at det koster ret meget, så man skal godt nok være nærig for at medbringe det selv.
Jeg har flere gange set folk have madkasser med kage osv. med, man skulle tro, at de var gået forkert af en skovtur.

Øl er det eneste rigtige at drikke til hockey :D
Mogens Andersen

Postby jogl » Thu Oct 09, 2008 10:43:42

Vagterne har helt klare retningslinier for hvad der må "slæbes" med til en hockeykamp. WH vil nok ikke stå i et godt lys, den dag Janum ryger i isen efter at havde fået en termokande i knolden. Det var ellers en fed tanke................
jogl

Postby AK47 » Thu Oct 09, 2008 12:59:11

[quote="jogl"]Vagterne har helt klare retningslinier for hvad der må "slæbes" med til en hockeykamp. WH vil nok ikke stå i et godt lys, den dag Janum ryger i isen efter at havde fået en termokande i knolden. Det var ellers en fed tanke................[/quote]

hallo det var da den eneste grund til at de skulle have lov at tage kanden med ind - god humor :D
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Skytten » Thu Oct 09, 2008 2:04:01

Haha fed overskrift....og så handler det bare om kaffe...ok kander med kaffe er farlige...pas på Janum :wink:
Tror en kop koster 6 kr, så det er 106 kr i indgang incl kaffe, det er da billigt for at se WH slå hedens folk :lol:
Skytten

Postby flems » Thu Oct 09, 2008 5:04:19

nr 2 kop var gratis sidste år..håber ikke at de har fjernet den :lol:
flems

Postby Munk » Thu Oct 09, 2008 10:12:07

[quote="flems"]nr 2 kop var gratis sidste år..håber ikke at de har fjernet den :lol:[/quote]

Stod i bar sidste år. I vores bar var kop nr. 2 ikke gratis. Det var en flad 5'er pr. kop. Men alt er jo steget. :cry:
Munk

Return to Frederikshavn White Hawks