Erstatning for Reeder

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Erstatning for Reeder

Postby Munk » Thu Oct 09, 2008 2:07:01

Jeg har hørt i hallen at der skulle komme en erstatning for Reeder og han skulle være finsk. Men andet ved jeg ikke. Er der nogen der har lidt rygter vi kan hygge os med?

Tror I det bliver en forward eller en back? For ikke så længe siden var jeg sikker på at vi manglede en go' back. Men efter kampen i tirsdag mod Herning hvor vores bedste back sad udenfor, syntes jeg sgu ikke det ser så slemt ud. Ved godt at det var een kamp, men alligevel. Er spændt på hvordan de klarer sig i Esbjerg iaften og om MM bliver klar til kampen.

Og så glæder jeg mig virkelig meget til på tirsdag hvor AAB kommer på besøg. Der skal den sgu ha gas. Jeg tipper ny sæsonrekort på tilskuertallet (der skal jo ikke så meget til).
Munk

Postby WHawks » Thu Oct 09, 2008 3:42:09

Hvis det bliver finsk ville det ikke gøre noget de var på niveau (i hvert fald ud fra CV) med dem Herlev lige har hentet. Hvis Herlev kan grave spilllere af den kaliber frem så hurtigt, så burde vi også kunne. Men vi kan måske ikke være med Herlev økonomisk *host*.
WHawks

Postby KBH » Thu Oct 09, 2008 4:05:05

Måske Hornets har en rig onkel? :wink:

Under alle omstændigheder er det ikke godt for os, at Herlev forstærker sig - det er jo et af de hold vi skal satse på at holde bag os i tabellen.

Hvis vi skal bruge penge på en spiller mere, skal det være én der gør en forskel - mere metervare kan være ligegyldigt nu.

Ved godt at Kanka ikke var jordens hurtigste mand, men kunne vi ikke bruge ham nu? Han fightede godt og kunne lave nogle kasser. Måske var det kun Eller, der ikke kunne se hans kvaliteter?

Håber sgu vi får 3 point mere mod Esbjerg :D
KBH

Postby Skytten » Thu Oct 09, 2008 9:38:19

Vi har lige fået 3 point :D
Jamen lad os nu fået een i stil med dem Herlev har fået, men når HOLDET WH kører med den lille sorte og så Pisar strammer balderne, så kan vi slå dem alle
Skytten

Postby Skytten » Thu Oct 09, 2008 9:39:13

KBH du er bagud i indlæg :lol:
Skytten

Postby KBH » Fri Oct 10, 2008 6:15:48

[quote="Skytten"]Vi har lige fået 3 point :D
Jamen lad os nu fået een i stil med dem Herlev har fået, men når HOLDET WH kører med den lille sorte og så Pisar strammer balderne, så kan vi slå dem alle[/quote]

Ved ikke om vi skal købe i stil med Herlev - medierne betegner dem jo som "NHL-dinosaurer". Ikke så fedt at man bliver en dinosaur omkring de 40 :shock:

Der er da ingen tvivl om at en Pisar på det niveau, vi har set det sidste par kampe, kan bære os langt. Et sådant niveau kan man altså bare ikke holde hele tiden - så det er nødvendigt, at vi kan skabe noget i den anden ende.

Det var en kanon flot defensiv mod Esbjerg, med offensiven er altså ikke særligt sammenhængende.

FORZA WH !!
KBH

Postby KBH » Fri Oct 10, 2008 6:17:45

Iøvrigt - vores imponerende defensiv de sidste par kampe bliver ikke mindre imponerende af MM´s fravær :D

Birnstill gør det sgu helt ok!
KBH

Postby jogl » Mon Oct 13, 2008 4:32:04

Kommer der overhovedet nogen erstatning i stedet for Reeder? Var han (læs Reeder) ikke et resultat af goodwill fra nogle af vores sponsorer? Hvad mon de syntes om at manden sendes hjem, og der ikke findes en erstatning som spiller i "DERES" specielle sponsortrøje.
Men med nordjysk nøjsomhed, mener klubben nok at de penge kan spares. Vi har trods alt vundet 3 kampe i træk.
Jeg syntes bestemt vores offensiv mangler en spiller der producere 1,5 - 2 point per kamp. Men der findes nok ikke en spiller der med garanti kan levere den vare. Vilen har ind til videre kun leveret minutter til strafkontoen. 1 sølle point i 5 kampe er hvad der er afleveret fra hans stok.
jogl

Postby WHawks » Mon Oct 13, 2008 4:47:54

Vilen ar nu lavet 2 points, men du har helt ret, han er ikke ligefrem nogen målmaskine :)
I øvrigt er det ret urealistisk at vi får en spiller der laver 1,5-2 ppg, med den måde vi spiller især udekampene på. Mindre kunne også gøre det, 1ppg ville være glimrende.
I øvrigt er det dejligt at se at vi har den eneste dansker i top 30 på topscorerlisten i Morten Lie.
WHawks

Postby KBH » Mon Oct 13, 2008 6:44:50

Vilens opgave har nu nok aldrig været at være "pointmaskine", men at bringe noget fight og gejst til holdet. Det har han vel lykkes meget godt med?

En rigtig giftig forward ville bestemt pynte på holdet - og det var vel den rolle Reeder var tiltænkt? Når nu Erhvervsklubben sparer hans løn, må man da formode, at de kigger efter en erstatning til klubben :wink:
KBH

Next

Return to Frederikshavn White Hawks