Erstatning for Reeder

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby MiP » Mon Oct 13, 2008 6:54:42

[quote="jogl"]Kommer der overhovedet nogen erstatning i stedet for Reeder? Var han (læs Reeder) ikke et resultat af goodwill fra nogle af vores sponsorer? Hvad mon de syntes om at manden sendes hjem, og der ikke findes en erstatning som spiller i "DERES" specielle sponsortrøje.[/quote]

Jeg er ikke i tvivl om at der kommer en erstatning for Reeder. Samtidig er jeg overbevidst om, at Reeders afgang er i fuld overensstemmelse med Erhvervsklubben.

Rygte jeg har hørt: Rygte fra 1. hånd, som har det fra 2. hånd, siger at der er en østeuropæer eller canadier på vej. Det skal så bemærkes at 1. hånd ikke er særlig troværdig (vel Henrik :wink:), mens 2. hånd plejer at holde stik, så hvor meget man skal lægge i dette ved jeg ikke... Gav dette mening... :?:
/MiP

Whitehawks - The Pride of North
MiP

Postby KBH » Tue Oct 14, 2008 6:39:07

[quote="MiP"][quote="jogl"]Kommer der overhovedet nogen erstatning i stedet for Reeder? Var han (læs Reeder) ikke et resultat af goodwill fra nogle af vores sponsorer? Hvad mon de syntes om at manden sendes hjem, og der ikke findes en erstatning som spiller i "DERES" specielle sponsortrøje.[/quote]

Jeg er ikke i tvivl om at der kommer en erstatning for Reeder. Samtidig er jeg overbevidst om, at Reeders afgang er i fuld overensstemmelse med Erhvervsklubben.

Rygte jeg har hørt: Rygte fra 1. hånd, som har det fra 2. hånd, siger at der er en østeuropæer eller canadier på vej. Det skal så bemærkes at 1. hånd ikke er særlig troværdig (vel Henrik :wink:), mens 2. hånd plejer at holde stik, så hvor meget man skal lægge i dette ved jeg ikke... Gav dette mening... :?:[/quote]

Mere tåget kunne Poul Nyrup vel ikke have udtrykt sig? :wink:

Sandheden er jo nok, at Erhvervsklubben vil være sikre på, at det denne gang ikke er en nitte, så en der skal nok laves en del forarbejde. Før man har en konkret mand, er der nok ingen der ved om det bliver en finne, østeuropæer eller canadier...

Men vi håber da de skyder rigtigt denne gang :D
KBH

Postby Rapper » Wed Oct 15, 2008 7:08:58

Melder mig i rækken af rygtesmædere: har ligeledes hørt at der skulle være en candier/østeuropæer på vej til klubben som efter sigende aldrig (i sin voksne karriere) har spillet under AHL-niveau. En 190 cm mand på 100 kg.

Har også hørt at Martin Spanhel spiller for sin kontrakt i klubben. Heikki er i den grad ikke tilfreds med 'Miss Spanhel's' indsats. Hvis MS ikke viser den rette attitude bliver han bænket - og det er jo set før.
Rapper

Postby Corey » Thu Oct 16, 2008 10:05:37

[quote="jogl"]
Jeg syntes bestemt vores offensiv mangler en spiller der producere 1,5 - 2 point per kamp. Men der findes nok ikke en spiller der med garanti kan levere den vare. Vilen har ind til videre kun leveret minutter til strafkontoen. 1 sølle point i 5 kampe er hvad der er afleveret fra hans stok.[/quote]

Vi har da Matt Davidson 1,17 point pr. kamp og Morten Lie 1,08 point pr. kamp, desuden skal man huske at vi i de første 6 kampe næsten ingen mål scorede.
Desuden ser det ud til Den rusiske bjørn er ved at vågne af dvalen og at Pelle bliver ved med at imponere.
Så spørgsmålet er om det er en decideret målscorer vi har brug for ?? Jeg mener mere det er en playmaker - og nej ikke Fanduls :)
Corey

Postby AK47 » Thu Oct 16, 2008 10:40:54

Har også hørt at Martin Spanhel spiller for sin kontrakt i klubben. Heikki er i den grad ikke tilfreds med 'Miss Spanhel's' indsats. Hvis MS ikke viser den rette attitude bliver han bænket - og det er jo set før.[/quote]

hold nu k... jeg elsker den træner :D - hvad skal vi med Spanhel - 10000 skud mod mål - 3 på stolpen resten i maven af keeperen. :x

og så lige til alle rygter om ny spiller til truppen, lad os nu lige se, der skal være penge til indkøb, men hvis der kommer 1959 tilskuere til kampene fra nu af, så er der penge :wink:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Corey » Thu Oct 16, 2008 10:52:03

Ja Heikki er hård og kontant - har bragt en masse proffesionalisme med sig - det er der åbenbart nogen fans der ikke kan lide.

De glade amatør ishockey dage er slut - præster eller ut :)
Corey

Postby KBH » Wed Oct 22, 2008 6:16:14

Reeder har fundet en ny klub og lagde iøvrigt ud med en scoring i første kamp:

http://coloradoeagles.com/news/headline ... le_id=1104

Sjovt nok står der at Colorado Eagles har fået rettighederne til ham fra hans gamle klub Scorpions - det må være noget teknisk internt nordamerikansk halløj...
KBH

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks