14.10.2008: Frederikshavn White Hawks-AaB Ishockey (6-2)

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby 3jw1n » Tue Oct 14, 2008 2:01:55

ja ved jeg men man skal jo også lige kunne komme hjem og når ens kæreste skal op halv 5 er det ikke tidligt nok at være hjemme(aalborg station) klokken 23.30, også skal videre..
3jw1n

Postby Rapper » Wed Oct 15, 2008 7:11:24

Nice kamp. ALLE kæderne gav den fuld skrue. Men den indstilling og kampgejst får TOTEMPO det mere end svært på fredag!!
Rapper

Flot flot...

Postby A-torsten » Wed Oct 15, 2008 7:20:15

Virkelig flot og professionel indsats i de 2 første perioder... og 3 periode dejlig kontroleret....

Davidson viste storformat. Med den træfsikkerhed han viste igår kan man sagtens forstå at han har NHL-kampe på cv´et.

Jaske arbejdede, som i de kampe han har været med i, stenhårdt. En fornøjelse at se på. man ku tydeligt se at det var en stor stor lettelse for ham at få prikket pucken ind i aftes.

Jon Pelle bliver jo bare bedre og bedre for hver kamp. I de første kampe havde han noget svært ved at finde de rigtige huller, men pt er han bare ALTID på de rigtige steder.. og han er ALTID spilbar. Han må være en fornøjelse for de andre at være i kæde med.

Sidst men bestemt ikke mindst vil jeg lige kommenterer Mads Bech´s indsats. Hold da op han gør det godt. Han har MM klasse. Sindsygt sikker i sit spil og sindsygt sikker i defensiven.. og så fik han tillige banket en puck i masken udefra i går. Mads er uden tvivl vores bedste spiller pt. Bliver han endnu engang siet fra når der skal spilles VM, så er der noget galt. Han ER pt en af de absolut bedste danske backer i ligaen (og generelt)

/Anders
A-torsten

Postby A-torsten » Wed Oct 15, 2008 7:25:58

Iøvrigt ulækkert at se på en spiller som Nordby.

Hans civile hverv er politibetjent. Utrolig svinsk opførsel han viser på isen til trods.

Var så heldigt at jeg var inviteret i erhversklubben, så mit udsyn i går var sublimt.

I 3. periode skal Nordby skifte ud og det skal Jon Pelle også. Jon Pelle køre bagom Nordby uden at der er kontakt. Nordby er åbenbart så fustreret at han i sin ilterskab sparker bagud og rammer Pelle med sin skøjteblad. Heldigvis sker der ikke noget med Pelle da den rammer skinnerne, men det kunne lige så godt have snittet ham i læggen.

Dommerne så desværre intet, for havde de gjort så havde Nordby set de næste par kampe fra tribunen i silverdome.

En passende slagssang mod Norby ku være "Politi, kontrol - DU skaber mere vold!"... :)

/Anders
A-torsten

Postby jobs » Wed Oct 15, 2008 7:43:57

Yes, fed kamp. Gode mål, hvor man flere gange kunne følge pucken hele vejen. De første to perioder var jo ikke mindre end fantastiske.

@3jw1n. Så dersværre ikke din post før nu. Vi kører fra Århus engang imellem, så kan I selvfølgelig komme med.
jobs

Postby Skytten » Wed Oct 15, 2008 9:36:25

Fandens jeg var i Norge...men ok det var også hyggeligt, men det havde været kanon at set de røde S få alvorlige bank, hvilken fornøjelse især når kollegaen og kørselsmakkeren holder med de røde..fattter jeg simpelthen ikke der er nogen gider, der er altid tumult i den l klub
Skytten

Postby KBH » Thu Oct 16, 2008 4:23:30

[quote="Skytten"]Fandens jeg var i Norge...men ok det var også hyggeligt, men det havde været kanon at set de røde S få alvorlige bank, hvilken fornøjelse især når kollegaen og kørselsmakkeren holder med de røde..fattter jeg simpelthen ikke der er nogen gider, der er altid tumult i den l klub[/quote]

Jaaa men der er da også altid gang i gaden hos os - hvor mange træner-/spillerfyringer har vi ikke haft de senere år. Hvis man kigger bl.a. i dette forum, virker det da heller ikke somom MA er mere populær end ON?
KBH

Postby 3jw1n » Thu Oct 16, 2008 2:05:08

jobs har du et mobil nummer du kan PM mig, eller også bare add mig på MSN mee@popit.dk eller smid en email til ejwin@area99.dk .. Håber at høre fra dig da jeg elsker at komme "hjem" og se hockey.. :D
3jw1n

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks