inkompetente indkøbs politik

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Bør Mogens Andersen træde tilbage!

Poll ended at Fri Oct 24, 2008 3:21:05

Ja
5
31%
Nej
11
69%

Total votes : 16

inkompetente indkøbs politik

Postby To*be*continued » Tue Oct 14, 2008 3:21:05

Hej allesammen.!!

Jeg vil starte med et emne som der sikkert er snakket om mange gange før.
Men jeg mener ikke at det er Uberettigt i visse sammenhæng.
-Noget jeg mener der bliver overset er den ufattelige inkompetente indkøbs politik.

Konrad Reeder bliver hentet fra Usa/Canada til Danmark.
-Er der nogen der har set denne mand spille, eller bruger de Youtube og CV udelukket?
Konrad kunne så ikke finde ud af noget som helst, ups han var ikke god nok.
Hvad koster det ikke at rejse til og fra Usa skaffe ham lejlighed / hus.
Jeg er mildest talt målløs! Det er jo ikke første gang.

Jeg er sikker på at der er flere herinde der kunne gøre et bedre job med at finde en spiller
hvis i fik en pose penge, og det mener jeg.

Skal man ikke bruge lidt professionalisme fra Fodboldens verden, måske scoute lidt
kigge lidt på spiller og snakke med ham, så vi er sikker på hvad vi giver pengene til.

Det er ikke godt nok Whitehawks. :?:
To*be*continued

Postby M Spanhel » Tue Oct 14, 2008 3:42:06

Hvis man tager til de fan møder der er i klubben istedet for kun at kritissere hele tiden ville man vide hvad man snakkede om. Det eneste der er inkompetent her er vidst dit indlæg.
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby To*be*continued » Tue Oct 14, 2008 3:57:33

Forklar Mogens?

Jeg bor i Sverige så jeg kan ikke tage til fan møde. Du mener ikke at det er yderst uproffesionelt at de henter en som Konrad Reeder og så finder de ud af at han er ikke meget bedre end dem der træner på old boys, ?
Du mener de gør det godt med deres indkøb?
To*be*continued

Postby Corry Perry » Tue Oct 14, 2008 4:18:53

Nej, det er overhovedet ikke godt nok kun at købe en spiller udelukkende på stats. Man bør vel kunne finde nogle personer som kan tage ud i verden og se på dem der er i kikkerten, som fx. Chappy. Giv ham en rejse hjem og se på potentielle spiller. Det er da langt billigere frem for at købe en spiller og så sende ham hjem igen.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Corry Perry » Tue Oct 14, 2008 4:20:11

Og så har jeg forresten stemt nej, da Mogens selv sagde til fan mødet at han intet har sige mht. spiller indkøb. Kun økonomisk.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Slagteren » Tue Oct 14, 2008 4:30:36

Mogens Andersen sagde til mødet, at det er træneren der siger hvd han skal bruge også er der folk der "scouter" for alle klubber og kommer med deres bud på hvad der kunne være en godt køb for den klub som mangler feks en forward.

Matti, finnen som osse er blevet sendt hjem fra vores træner der sagde at der var stort mulighed i ham, men det var en stor satsning. For at få en kanon spiller for "lidt" penge skal der jo satset en masse.

Jeg er bare glad for at det ikke var en bundene kontrakt som gjorde de hang på ham hele året feks.
Slagteren

Hvorfor...

Postby A-torsten » Wed Oct 15, 2008 7:14:08

... Hvorfor er det altid Mogens skyld hvad der sker i klubben ?

Mener personligt at det er spillerne skyld at vi fik en miserabel start på sæsonen. Det er ligeledes spillerne skyld (og trænerens) at de nu er kommet så helt fantastisk stærk igen og pt ligger på en flot flot 6-plads med fine chancer for at hoppe på 2 foran Totempo på fredag.

Lad nu mogens arbejde på det han er ansat til. Nemlig det økonomiske og relationerne.

Forza Mogens Andersen... Så nej... Mogens skal ikke ud...

/Anders
A-torsten

Postby AK47 » Wed Oct 15, 2008 8:50:25

To be continued - det er dit "nick" og det må man bare sige du lever op til.

Er du i familie med Konrad Reeder, siden du synes det er så forfærdeligt at vi sender ham hjem. Han har da for f...... ikke levet op til forventningerne, og der var ikke mange der brokkede sig, da man skrev med Reeder. Uha han ser spændende ud, og han kan underholde, og statistikken så også fornuftig ud. Så jeg kan kun sige een ting til dig.

Bliv i Sverige, se noget hockey derover, så passer vi vores lille biks. :evil:
Last edited by AK47 on Wed Oct 15, 2008 10:14:11, edited 1 time in total.
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

wow

Postby To*be*continued » Wed Oct 15, 2008 9:42:39

Jeg er da godt nok ked af at høre at min første post har gjort mig så upopulær. :shock:
Er lidt overasket over det må jeg sige. Hvis du læser hvad jeg skrev går det bare ud på at det indkøb med Konrad Reeder virker til at man bare siger ups! han var ikke god nok, vi prøver en anden spiller.
-Min pointe er at dette er Uproffesionelt. De burde vide hvad de køber.
-Jeg er ikke i familie med Konrad Reeder, jeg var den første til at slå mig selv i panden og tænke åh nej en super spiller fra den laver division i Nord Amerika, det kan kun gå galt.
men den ledelsen i WH er jo gode til at få ham til at lyde som den nye oveckin. Ligsom Jean Fransiour dufour eller hvad han hed. Han var jo osse en super spiller der skulle ændre hele den danske liga.

Det er som om at Wh ledelsen ikke har fulgt med i hvor meget den danske liga har ændret sig og de henter stadig spiller som ikke kan begå sig.

Men jeg siger hermed undskyld jeg vil aldrig fornærme WH ledelsen igen. Janteloven har talt i nordjylland, hvorfor ændre på noget der ikke virker i forvejen. :wink:
tænk småt der er ikke plads til forbedring.
To*be*continued

Re: wow

Postby AK47 » Wed Oct 15, 2008 10:12:50

[quote="To*be*continued"]Jeg er da godt nok ked af at høre at min første post har gjort mig så upopulær. :shock:
Er lidt overasket over det må jeg sige. Hvis du læser hvad jeg skrev går det bare ud på at det indkøb med Konrad Reeder virker til at man bare siger ups! han var ikke god nok, vi prøver en anden spiller.
-Min pointe er at dette er Uproffesionelt. De burde vide hvad de køber.
-Jeg er ikke i familie med Konrad Reeder, jeg var den første til at slå mig selv i panden og tænke åh nej en super spiller fra den laver division i Nord Amerika, det kan kun gå galt.
men den ledelsen i WH er jo gode til at få ham til at lyde som den nye oveckin. Ligsom Jean Fransiour dufour eller hvad han hed. Han var jo osse en super spiller der skulle ændre hele den danske liga.

Det er som om at Wh ledelsen ikke har fulgt med i hvor meget den danske liga har ændret sig og de henter stadig spiller som ikke kan begå sig.

Men jeg siger hermed undskyld jeg vil aldrig fornærme WH ledelsen igen. Janteloven har talt i nordjylland, hvorfor ændre på noget der ikke virker i forvejen. :wink:
tænk småt der er ikke plads til forbedring.[/quote]

det jeg prøver at sige til dig, at det kan da godt være Reeder var et forkert køb, men jeg er ret sikker på at bestyrelse/erhvervsklubben ikke køber noget forkert med vilje.

Og Dufour det er flere sæsoner siden, så glem nu ham.

Og når du så siger de er uproffesionelle, så kan jeg kun sige, se på de unge amerikanere som de hentede på prøve, det var s.. da ok, og se lige Pelle og Bernstill, de bliver da kun bedre og bedre kamp for kamp. nåh nej du kan jo ikke se holdet, du bor jo i Sverige, men de har lige vundet 4 (fire) kampe i træk, så lade os da snakke om dårlige indkøb, nej lad os nu "rive med" og være lidt glade for successen.

Og så må du lige lære mig noget om Janteloven, hvad har den med det her at gøre :?:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Next

Return to Frederikshavn White Hawks