inkompetente indkøbs politik

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Bør Mogens Andersen træde tilbage!

Poll ended at Fri Oct 24, 2008 3:21:05

Ja
5
31%
Nej
11
69%

Total votes : 16

Re: inkompetente indkøbs politik

Postby Jonas Østergaard » Wed Oct 15, 2008 10:30:10

[quote="To*be*continued"]Hej allesammen.!!

Jeg vil starte med et emne som der sikkert er snakket om mange gange før.
Men jeg mener ikke at det er Uberettigt i visse sammenhæng.
-Noget jeg mener der bliver overset er den ufattelige inkompetente indkøbs politik.

Konrad Reeder bliver hentet fra Usa/Canada til Danmark.
-Er der nogen der har set denne mand spille, eller bruger de Youtube og CV udelukket?
Konrad kunne så ikke finde ud af noget som helst, ups han var ikke god nok.
Hvad koster det ikke at rejse til og fra Usa skaffe ham lejlighed / hus.
Jeg er mildest talt målløs! Det er jo ikke første gang.

Jeg er sikker på at der er flere herinde der kunne gøre et bedre job med at finde en spiller
hvis i fik en pose penge, og det mener jeg.

Skal man ikke bruge lidt professionalisme fra Fodboldens verden, måske scoute lidt
kigge lidt på spiller og snakke med ham, så vi er sikker på hvad vi giver pengene til.

Det er ikke godt nok Whitehawks. :?:[/quote]

Tror grunden til man hentede Konrad. Var at man håbede og kunne få sig en derek hanh. ligsom rødovere gjorde for et par sæsoner siden. det enste man kan håbe i denne situation er at der er indbygget en klasul, så man ikke hæfter økonomisk ved ophævelse af en kontrakt.
Jonas Østergaard

Hop i Havnen Ak47

Postby To*be*continued » Wed Oct 15, 2008 11:07:13

Ak47 ? hjemmeværnets mand eller? sikkert.

Jeg er godt nok ked af jeg har boede i Kina, Usa og Sverige. Og jeg ikke bare blev i Frederikshavn og meldte mig ind i hjemmeværnet og købte en Opel Kaddet og gave den fee fælger på og brugte min opsparing på en sol kort ned til Backs solcenter. Jeg undskylder osse dette. Jeg må være en taber! Men verden er jo ikke større end Frederikshavn.

Men derfor kan jeg stadig se ishockey når de viser det i Tv. Ja Ak47 det kan man osse se på nettet. Og med de sindsyge høje internet forbindelser de har i Sverige så kan jeg se det helt fint.

Jeg er osse ude og se ishockey på et fyldt stadion med 15.000 tilskuer. næsten hver gang holdet spiller, Men derfor har jeg vel stadig lov til at følge med WH.
To*be*continued

Postby 3jw1n » Wed Oct 15, 2008 11:18:11

endnu engang bliver der budt op til mudderkastning i stedet for at holde sammen om at støtte holdet. Fint i har forskellige ingangs vinkler til dette "problem". Men som nævt er der ikke resurcer og penge i dansk ishockey til at sende scouts ud. Man må finde agenter der er troværdige og gør en indsats for at finde en spiller i deres fold som kan være interessant for et hold. og med det CV som Reeder havde kunne jeg da også lige have fundet på at hoppe på ham at han så ikke blev det de søgt er der nok to sider af, der er klubben der måske har sat forventninger forhøjt også reeder selv der ikke indfriede dem. Så er den jo ikke længere synes det er virkeligt fedt at Frederikshavn har hentet helt unge til på tryout. Og FIK er jo ikke den eneste der har sendt nogle hjem iår..
3jw1n

Postby KBH » Wed Oct 15, 2008 11:59:57

Nu retter man specifikt skytset med Mogens - det tror jeg er forkert. Det er næppe ham, der har peget på Reeder og det er næppe ham, der har hovedansvaret for indkøbene.

Ja - Reeder viste sig at være en nitte - men det er jo nok svært at finde den rigtige spiller til den rigtige pris. Jeg ved ikke hvordan kontrakten med ham var strikket sammen, men man kan da håbe på, at en stor del af aflønningen var pr. kamp :wink:

Jeg synes tryout-systemet har vist sig effektivt - vi har fået sendt et par stykker videre og har beholdt 2 spillere (Pelle og Birnstill), som sikkert er kanon til pengene.
KBH

Hop selvi Havnen

Postby Corey » Wed Oct 15, 2008 12:01:39

[quote="To*be*continued"]Ak47 ? hjemmeværnets mand eller? sikkert.

Jeg er godt nok ked af jeg har boede i Kina, Usa og Sverige. Og jeg ikke bare blev i Frederikshavn og meldte mig ind i hjemmeværnet og købte en Opel Kaddet og gave den fee fælger på og brugte min opsparing på en sol kort ned til Backs solcenter. Jeg undskylder osse dette. Jeg må være en taber! Men verden er jo ikke større end Frederikshavn.

[/quote]

Nu er der jo andre end dig der har været væk fra byen, så tag din nedladende holdning og stik et vist sted hen. :roll:

Hvis man skal bedømme WH´s indkøbspolitik, skal man vel ikke kun se på Reeder, vi har jo også hentet Birnstill og Pelle til denne sæson - er de en succes eller en fiasko ???
Hvis man ser på prisen, og sammenligner med hvad der ellers er hentet rundt omkring, ja så er der sgu dømt succes.

Naturligvis kunne klubben scoute mere inden de handler ind, men det er ikke gratis at rejse verden rundt og se på hockeyspillere - desuden giver nok så meget scouting ingen garanti for succes.

Vi kunne også gøre som AaB gjorde i sidste sæson, købe sikre kort man kendte fra den hjemlige liga, og så er succesen sgu hjemme - eller ?

Der sker sgu fejlindkøb i alle klubber, Frölunda har f.eks. for nyligt skilt sig af med en back, der alligevel ikke duede.

Men ja i den perfekte verden ville alle indkøb være en succes - bare ærgerligt at den perfekte verden ikke findes.
Corey

Postby To*be*continued » Wed Oct 15, 2008 12:41:32

Prøv at læs mit første indlæg og så læs de svar der kommet baseret på dette.
Jeg er helt ny på dette forum og ville bare skrive hvad jeg har tænkt over på det sidste men ikke har kunne dele, så jeg valgte naturligt nok WH forum. Big mistake!!.

Tror jeg holder mig til Frölunda forum, hyg jer. :shock:
To*be*continued

Postby AK47 » Wed Oct 15, 2008 1:08:20

kære to be c....

først og fremmest - ak47 - ikke hjemmeværnsmand men hockeyfan

dernæst - du må hellere end gerne følge holdet og du må også gerne skrive herinde, du har også lov til at have din egen mening, men det har vi andre også :)

når det så er sagt, så synes jeg bare det er mærkeligt at når du nu er ny og alt det her, hvorfor så starte med at være negativ, vær dog glad for at holdet nu fungere (indtil videre) og så må vi jo se om det bliver ved med at være sådan. Hvis ikke så må vi jo håbe at klubben eventuelt kan forstærke holdet.

tør nu dine øjne og ser fremad, JEG er glad for at være White Hawks fan, og så må jeg jo leve med bestyrelse, direktør, klub og ikke mindst holdet som det er, eller kan jeg jo bare droppe sæsonkortet i næste sæson :)
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Peter Jensen » Wed Oct 15, 2008 5:51:09

Skråt nu op med al den Mogens snak :shock:

Vi vandt over "de røde" :D Det er det eneste der tæller :D

Peter
Peter Jensen

Postby AK47 » Thu Oct 16, 2008 7:56:59

[quote="Peter Jensen"]Skråt nu op med al den Mogens snak :shock:

Vi vandt over "de røde" :D Det er det eneste der tæller :D

Peter[/quote]