Flasken der væltede

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Flasken der væltede

Postby M Spanhel » Fri Oct 17, 2008 10:17:49

Vi måtte så iaften være vidne til endnu et optrin af vores lille ynglings vagt. Damen som er kendt fra tv2s program Station2. hun har i lighed med dommerne evnen til at se ting der kun foregår oppe i hendes lille hjerne. Vi står efter kampen og klapper af spillerne for det gør vi jo selvfølgelig, selvom vi tabte kampe knebent :wink: . Da vi rejser os kommer min sidemakker på min venstre side til at vælte en tom cola flaske ned på den pressening som beskytter dommerne. Dette opfanger Anna Pihl med det samme, problemet er bare at hun på de 10 meter hun går glemmer hvem der kom til at vælte flasken, jeg siger jo ikke hun ikke så hvordan flasken havnede på presseningen. Fordi ham som sidder 2 stole til højre for mig får skylden for det. Men sagen er om vi overhovedet får lov og se hockey fra 1 række igen. Jeg er glad for at flasken ikke ramte et uskyldigt barn eller dommeren. Og jeg vil godt sige undskyld til alle som flasken kunne ha ramt, da flasken var min. Men kære Anna Pihl hvis du læser dette, sig nu undskyld til ham du beskyldte for det han var uskyldig. Du overfaldt ham jo på det groveste, vi er altså til at snakke med. Hvis altså det du lukker ud er Reelt!
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby Number99 » Mon Oct 20, 2008 6:10:38

Når M Spanhel skriver sidemakker, ja så er det jo nok mig han mener. Jeg skal ikke udelukke at jeg har ramt en flaske der stod på gelænderet da jeg rejste mig for at gå. Som skrevet i M Spanhels indlæg sidder vi bagefter og klapper af spillerne (stort af Grey at tage en runde for at sige undskyld) :D :D

Jeg har gået til hockey længe før Anna Pihl blev født :? og jeg har aldrig kastet nogen ting på isen eller andre steder hen.

Lad min undskylde overfor dem der kunne havde været blevet ramt at denne vildfaren flaske, det beklager jeg. Men uheld sker desværre.

Og så skal Marianne og Co jo huske at I er Whitehawks ansigte udadtil og at være Kontrøller / Vagt / Dørmand kald det hvad du vil, er mere end at hidse sig op. Og så husk hvis du skal beskylde folk for noget så vær sikker på hvad du har set og hørt.

Men endnu engang sorry :cry:
Har oplevet følgende NHL kampe LIVE!

- 30.09.2007: Anaheim - Los Angeles (London)
- 05.10.2008: Pittsburgh - Ottawa (Stockholm)
- 03.10.2009: St. Louis - Detroit (Stockholm)
- 09.10.2010: San Jose - Columbus (Stockholm)
Number99

Postby Corey » Wed Oct 22, 2008 9:44:21

Selve hændelsen vil jeg ikke blande mig i, da jeg ikke så den - men hvad laver en flaske inde i hallen ?? I skal sgu købe jeres øl og vand i boderne, og på den måde støtte klubben basta :evil:
Corey

Postby disse » Wed Oct 22, 2008 11:45:25

[quote="Corey"]Selve hændelsen vil jeg ikke blande mig i, da jeg ikke så den - men hvad laver en flaske inde i hallen ?? I skal sgu købe jeres øl og vand i boderne, og på den måde støtte klubben basta :evil:[/quote]

sodavandsflasker kan man godt købe i boderne.
damen
disse

Postby Corey » Wed Oct 22, 2008 12:05:31

ØV der blev jeg afsløret i aldrig at have købt sodavand :D
Corey

Postby disse » Wed Oct 22, 2008 2:28:18

ØV der blev jeg afsløret i aldrig at have købt sodavand :D[/quote]

tænkte jeg nok. men ture ikke at skrive det hehe
damen
disse

Hehe

Postby WH til jeg dør » Fri Oct 24, 2008 5:44:00

Det sgu for sørgeligt Med Fru Pihl, men pas nu på hvad i skriver , ellers bliver i bare politianmeldt for §266 af AUGUST her inde fra.. Jeg synes det helt i orden at hun sviner jer til, jeg synes at det er jer der skal sige undskyld til hende personligt, da hun jo er vagt, og har overblikket over hele hallen. Hun kan se alt, og har styr på alt, HUSK DET!

Ironi kan forekomme :$
Henrik som tr;ner, saa kan man da ligesaa godt droppe Ishockey i Frederikshavn :D
WH til jeg dør

Return to Frederikshavn White Hawks