Godt Anna Pihl! Det flovt med en vagt som dig.

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby Ilya Dubkov » Wed Oct 22, 2008 6:16:18

Slagteren.

Jeg er sådan set totalt ligeglad med om de to laver en god stemning. Jeg er i øvrigt enig, det gør de, men hvis de ikke kan finde ud af samtidig at opføre sig ordentligt, så skal de ikke være der.

Ham den rødhårde er jo blevet smidt ud adskillige gange, og ham i den grå stribede trøje røg jo ud så sent som i fredags, så nej, de har intet at gøre der.

Så hellere lidt mindre stemning, fremfor sådan et par tossehoveder.
Ilya Dubkov

Postby Slagteren » Thu Oct 23, 2008 3:02:06

Så heller ingen stemning end dem?

ja han røg ud i fredags, for at råbe marianne var en kost....Det er sgu da ikke mere ballade end det du laver herinde...
Slagteren

Postby NO98 » Thu Oct 23, 2008 7:36:56

Jeg er ved at falde bagover af grin.
Så begyndte WH at tage point, og straks finde i noget andet at brokke jer over, det beviser jo klart et behov for at finde et eller andet at være utilfreds over. Det er også svært at være positiv.
Tydeligt at i har det svært med autoriteter, der ligger sikkert en historik bag jer - med problemer med jeres lærere, politi, toldere mv.
Når vagterne er udskiftet - er det sikkert længden på de stegte pølser der må stå for skud.... :D :D
NO98

Postby AK47 » Thu Oct 23, 2008 2:16:53

[quote="NO98"]Jeg er ved at falde bagover af grin.
Så begyndte WH at tage point, og straks finde i noget andet at brokke jer over, det beviser jo klart et behov for at finde et eller andet at være utilfreds over. Det er også svært at være positiv.
Tydeligt at i har det svært med autoriteter, der ligger sikkert en historik bag jer - med problemer med jeres lærere, politi, toldere mv.
Når vagterne er udskiftet - er det sikkert længden på de stegte pølser der må stå for skud.... :D :D[/quote]

kunne ikke være mere enig - :!:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Ilya Dubkov » Thu Oct 23, 2008 2:22:08

Nu omhandler tråden jo noget omkring vagter, og ikke spillet på isen.

Vær ikke i tvivl om, at jeg er totalt glad for at det går fint i øjeblikket.

Men det forhindrer vel ikke, at vi ikke må diskutere hvad der ellers sker omkring ishockeyen i Frederikshavn.
Ilya Dubkov

Postby Number99 » Thu Oct 23, 2008 4:03:34

[quote="NO98"]Jeg er ved at falde bagover af grin.
Når vagterne er udskiftet - er det sikkert længden på de stegte pølser der må stå for skud.... :D :D[/quote]

Nu er jeg selv en af de "autoriteter" du snakker om, og hvis jeg formidlede min "magt" så amatøragtig som de omtalte vagter gør, så holdt jeg ikke længe i mit job.
Har oplevet følgende NHL kampe LIVE!

- 30.09.2007: Anaheim - Los Angeles (London)
- 05.10.2008: Pittsburgh - Ottawa (Stockholm)
- 03.10.2009: St. Louis - Detroit (Stockholm)
- 09.10.2010: San Jose - Columbus (Stockholm)
Number99

Postby M Spanhel » Thu Oct 23, 2008 4:22:11

Vil give Number99 helt ret, hun er aldeles ubrugelig som vagt. Hun kan evt bruges til at styre indsamlingen af pucke efter endt puckspil :? . Det villevære godt med noget styring på det område. Syntes jo tit børnene laver ulovlige ting på isen. Syntes jo egentlig at vagterne er rimelige neutrale i hallen. På nær lige Marianne. Hun er nok god nok et sted, og orden skal der jo være. MEN MEN MEN :) Vi er jo ikke til dans. Der skal da være fest og lidt ballade. Man vil vel ikke fjerne stemningen?
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby NO98 » Thu Oct 23, 2008 6:56:22

Number99:
Nu handlede mit indlæg ikke om vagterne :o :o Men fint at du gør dit job godt, det tror jeg også vagterne forsøger.
Går man til ishockey er man gæst på isstation - så er der nogle regler man følger, ellers må man ud. Du har vel også en standard i dit hjem som dine gæster forventes at følge. Men det er aldrig populært at blive taget i noget, så er det altid, i dette tilfælde vagternes skyld :D :D
NO98

Postby M Spanhel » Thu Oct 23, 2008 7:06:51

NO98 har åbenbart ikke forstået hvad det hele drejer sig om, det er kun beklageligt for denne tråd. Men hvad fanden nu har vi nok noget andet og snakke om imorgen
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby joppe » Thu Oct 23, 2008 10:58:40

Nu må i godt nok til at klappe hesten.

Hvem fanden tro i at i er. "Jeg har gået til hockey i mange år". OG HVAD SÅ. det er sku ikke jer der sætter dagsordenen inde i hallen eller bestemme hvordan i vil opføre jer. Det er klubben der bestemmer spilereglerne sammen med politi og brand myndighederne. Det eneste vagterne gør er at håndhæve dem, det er ikke noget hun bare finder på bare for at genere jer. Jeg kan ikke forstå at det kan være så svært at have det sjovt og skabe stemning inden for de regler klubben har sat.

De vagter der går ude i halen, er der frivilligt og for ikke en krone for det, de er der for jeres skyld, og jeg kan sku godt forstå at klubben har så svært ved at skaffe folk til at hjælpe hvis de for sådan en overhaling fordi de passer deres arbejde.

Det er en personlig hetz mod en person som gør et kæmpe stykke arbejde for jer og for klubben samt at hun lægger meget af sin fritid i det for at i kan nyde kampen, hvis i overholder reglen.

Spænd hjelmen og kom ind i kampen
joppe

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks