Godt Anna Pihl! Det flovt med en vagt som dig.

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby joppe » Mon Oct 27, 2008 4:09:53

[quote]Tak for svaret tsf.
Det er mig en gåde, at hun kan få det bevis, når hun nu engang har de skader som hun har.
Måske skulle jeg lige tage kontakt til mine tidligere kollegaer i Danmarks Dørmandsforening, og høre deres mening herom.
Jeg vender tilbage.[/quote]

Bulle. Bar sådan af ren nysgerighed, hvad er det for nogle skader hun render rundt med.
joppe

Postby Number99 » Mon Oct 27, 2008 7:35:01

Mogens Andersen skriver bla. følgende i "Kære Fans" på WH hjemmeside:

-----

Der er pt stor diskussion omkring vores vagter, vi hører det også på kontoret. Men min holdning er forholdsvis simpel, der er nogle regler der skal overholdes, og bliver de ikke det, så risikere de pågældende at misse ikke kun en kamp men flere kampe.

-----

Jamen Kære Mogens det duer jo slet ikke hvis dem der så misser én eller flere kampe er uskyldige, bare fordi Anna Pihl, ser ting det ikke er der. :?
Har oplevet følgende NHL kampe LIVE!

- 30.09.2007: Anaheim - Los Angeles (London)
- 05.10.2008: Pittsburgh - Ottawa (Stockholm)
- 03.10.2009: St. Louis - Detroit (Stockholm)
- 09.10.2010: San Jose - Columbus (Stockholm)
Number99

Postby M Spanhel » Mon Oct 27, 2008 8:57:17

Støtter helt og aldeles op om Number99 udtalelse omkring Mogens Andersens Kære Fans udtalelse. Selvfølge skal man ikke kaste ting efter dommeren. Selvom han dømmer lidt dårligt. Men Anna Pihl minder mig om en Dukke jeg engang havde, men dukken var i det mindste ikke dum at høre på!!!
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby Peter Jensen » Wed Oct 29, 2008 8:26:34

Det kan godt være at den store idiot i den gråstribede trøje IKKE var skyldiig, da han blev smidt ud..... Det har han så til gengæld været utallige andre gange...... Så ud med det fjols. Jeg er nærmest overbevist om, at vi har vundet guld før han kunne gå? Så ham kan vi fint undvære :wink:

Peter
Peter Jensen

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks