Kære fans!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Kære fans!

Postby KBH » Mon Oct 20, 2008 7:30:27

Synes det er ved at være lang tid siden MA har skrevet en "Kære fans"? Er det ikke ved at være på tide at evaluere den seneste tids kampe og komme med nogle betragtninger om fremtiden?

For mig at se, har vi spillet nogle ultra diciplinerede kampe, hvor vi afholdt modstanderne fra at score ret meget. Vi er ikke i besiddelse af en Matzka, Bertrand, Steiner eller lign. der kan tage sagen i egen hånd og vinde en kamp (selvom Davy gjorde det ganske godt forleden), så vi er NØDT til at være diciplinerede.

Alt gik galt mod Totempo - og koncentrationen svigtede. Håber drengene er oppe i gear imorgen mod RMB - ellers kommer det til at gøre av!

Håber der er hul i økonomien til en erstatning for Reeder - specielt hvis pengene er til en rigtig giftig type. Vi har brug for en udl. mere, der kender vejen til nettet - den mand har Spanhel aldrig været og han vil heller aldrig blive det. Forstod aldrig hvorfor man forlængede med ham. For mig at se, har han kun gjort en forskel i de slutspilskampe, han nåede at være med i sidste år. Tænk hvis vi havde en "Pelle klon" istedet for Spanhel :D

Pelle og Birnstill har i den grad været positive overraskelser - de leverer sgu varen!

God kamp tirsdag!
KBH

Postby #12 » Mon Oct 20, 2008 9:15:57

Det er endnu ikke lykkedes dig at oprette et indlæg, hvor du ikke kritiserer Spanhel..
Det er da ufatteligt så ondt i r*ven du har over at den mand spiller i white hawks? Han har kontrakt med klubben, så tør nu øjnene og kom over det!
Han bliver nok ikke bedre af, at du brokker dig over ham konstant.. Før var der også noget galt med Dubkov, men nu er han pludselig god nok? Han skulle bare have lidt tid til at komme i gang, måske Spanhel også skulle det?

Postby KBH » Mon Oct 20, 2008 9:34:17

[quote="#12"]Det er endnu ikke lykkedes dig at oprette et indlæg, hvor du ikke kritiserer Spanhel..
Det er da ufatteligt så ondt i r*ven du har over at den mand spiller i white hawks? Han har kontrakt med klubben, så tør nu øjnene og kom over det!
Han bliver nok ikke bedre af, at du brokker dig over ham konstant.. Før var der også noget galt med Dubkov, men nu er han pludselig god nok? Han skulle bare have lidt tid til at komme i gang, måske Spanhel også skulle det?[/quote]

Nu er det da vist dig min ven, der har ondt i r... - over at jeg tillader mig at kritisere Spanhel! Hvis ikke du kan holde til at læse kritik, kan du da bare lade være med at læse indlæggene.

Vi lever jo heldigvis i et frit land :D

Nu har han jo haft flere sæsoner til at komme igang såå... :wink:
KBH

Postby Mogens Andersen » Mon Oct 20, 2008 9:38:19

Spanhel har haft mere end rigeligt tid til at komme igang, og han slår bare ikke igennem.
Han skulle have sparket sammen med Reeder og de personer der finder de elendige spillere, som vi åbenbart døjer med, og koster klubben kassen.
Mogens Andersen

Postby Skytten » Mon Oct 20, 2008 11:05:32

Er fuldstændig ening med KBH og Morgens A, hvis spand l varmer pucken mere skal de til at køre på rulleskøjter!

Så klart er det, WH er ikke en socialt forsørgelseshjem, lev varen eller du ryger og han har sgu ikke lev MEGET længe!!
Skytten

Postby #12 » Mon Oct 20, 2008 12:59:05

[quote="KBH"][quote="#12"]Det er endnu ikke lykkedes dig at oprette et indlæg, hvor du ikke kritiserer Spanhel..
Han bliver nok ikke bedre af, at du brokker dig over ham konstant.. Før var der også noget galt med Dubkov, men nu er han pludselig god nok? Han skulle bare have lidt tid til at komme i gang, måske Spanhel også skulle det?[/quote]

Nu er det da vist dig min ven, der har ondt i r... - over at jeg tillader mig at kritisere Spanhel! Hvis ikke du kan holde til at læse kritik, kan du da bare lade være med at læse indlæggene.

Nu har han jo haft flere sæsoner til at komme igang såå... :wink:[/quote]

Selvfølgelig kan jeg holde til at læse kritik, ellers skulle jeg nok slet ikke læse i dette forum. :wink: Det er da også helt fair at man kritiserer spillerne, der er bare ingen grund til at blive ved. Jeg tror at alle herinde har fattet at du ikke er den store tilhænger af Spanhel. Og hvis det kan glæde dig, går der desuden en masse rygter om at han er fyret..

og så lige mht. til at han ikke har leveret varen meget længe.. Han har ikke leveret meget i år, det kan enhver jo se, men tænk lige på at hele holdet fik en l*rte start og ikke kun Spanhel.. Men han arbejder som en hest, hver eneste gang han er på isen, og han er overalt. Okay fair nok, han scorer ikke, det er han ligesom ikke den eneste, der ikke gør.
Læg også lige mærke til at i træningskampene var han faktisk en af dem, der lavede flest mål. Måske har hans indsats noget at gøre med den kæde han er i???

Postby KBH » Mon Oct 20, 2008 3:42:36

[quote="#12"][quote="KBH"][quote="#12"]Det er endnu ikke lykkedes dig at oprette et indlæg, hvor du ikke kritiserer Spanhel..

Nu har han jo haft flere sæsoner til at komme igang såå... :wink:[/quote]

Selvfølgelig kan jeg holde til at læse kritik, ellers skulle jeg nok slet ikke læse i dette forum. :wink: Det er da også helt fair at man kritiserer spillerne, der er bare ingen grund til at blive ved. Jeg tror at alle herinde har fattet at du ikke er den store tilhænger af Spanhel. Og hvis det kan glæde dig, går der desuden en masse rygter om at han er fyret..

og så lige mht. til at han ikke har leveret varen meget længe.. Han har ikke leveret meget i år, det kan enhver jo se, men tænk lige på at hele holdet fik en l*rte start og ikke kun Spanhel.. Men han arbejder som en hest, hver eneste gang han er på isen, og han er overalt. Okay fair nok, han scorer ikke, det er han ligesom ikke den eneste, der ikke gør.
Læg også lige mærke til at i træningskampene var han faktisk en af dem, der lavede flest mål. Måske har hans indsats noget at gøre med den kæde han er i???[/quote]

Det er da overraskende at høre, at jeg har en trofast læser, der fører statistik med hvor mange gange, jeg kritiserer de enkelte spillere - det har jeg ikke engang selv tal på :wink:

Jeg må desværre have sovet i timen, da jeg læste forum´et regler om at man kun har ét kritikskud mod samme spiller - beklager dybt!

Jeg skal derfor komme med en generel betragtning - hvis man ser bort fra den spillertype, man kalder "grinder" - mener jeg at en forward, der ikke laver point er ligeså anvendelig som en steril avlstyr!

Kan iøvrigt godt forstå din frustration - hvis den omtalte spiller ryger - skal du måske skifte nick her i forum´et - medmindre den nye #12 falder i din smag :D
KBH

Postby #12 » Mon Oct 20, 2008 4:09:09

KBH: Arh okay, det der med nick'et var måske lidt for afslørende, og kommer der en ny #12 er jeg nu ret sikker på at jeg bare laver en ny bruger

og ja - du er da meget heldig, at jeg er sådan en trofast læser, at jeg ligefrem gider at føre statistik over hvad du skriver, for det er jo ikke sådan at man bare kan gå et par indlæg tilbage og så se hvad du har skrevet.. Nejnej, jeg har simpelthen så meget fritid at jeg sidder og tæller og skriver ned, hver eneste gang, du har kritisereret Spanhel :wink:
- Nå, spøg til side..

Som sagt er det fair nok at du ikke bryder dig om den "omtalte" mand, og rigtig nok - han laver ingen point lige nu. Jeg er bare af den overbevisning at han skal i en anden kæde, for når han er sammen med Dubbie eller Davidson går det da noget bedre.. Det er i hvert fald hvad jeg har observeret, men jeg er sikker på at du er af en anden mening? :)

Postby KBH » Mon Oct 20, 2008 4:14:40

Ok - vi er da så enige om at vi er uenige :lol:

Jeg vil ikke sige, at jeg ikke bryder mig om Spanhel - han er da formidabel hurtig, og jeg ville da ønske, at han også var farlig - så ville vi have et giftigt våben!

Hovedparten af vores modstandere har bare større budgetter end os, så vi har desværre ikke mulighed for den store tålmodighed.

Kan være du har ret mht kæde - men vi må jo stole på at træneren ved hvad han gør!
KBH

Postby #12 » Mon Oct 20, 2008 4:50:50

KBH: Jeg går egentlig også bare og håber at Spanhel kan blive lige så god, som i sidste års slutspil, for der var han giftig. Synd han blev skadet..

Men ja - vi kan da blive enige om at vi er uenige :lol:

Next

Return to Frederikshavn White Hawks