Farvel Spanhel

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Er Spanhel værd at satse på længere?

Ja
8
29%
Nej
20
71%

Total votes : 28

Farvel Spanhel

Postby WhiteHawks » Fri Oct 24, 2008 9:29:47

Ved godt han har været diskuteret i mange af de andre indlæg, men undskyld mig, så er jeg ved at være rigtig godt træt af at se på den mand, og hvad jeg kan høre på flok der står rundt omkring mig er jeg ikke den eneste. Jeg vil 10 gange hellere give en af de unge spillere chancen, her kan man trods alt godt accepterer, at de laver en fejl i ny og næ. Når jeg tænker på hvad vi ellers har sendt hjem, er det for mig, fuldstændig uforståelig at den darling forsat får lov at skøjte rundt. 1 assist i 12 kampe vor herre bevares....!

Vil gerne høre jeres meninger, og begrund gerne jeres svar, så vi kan få en saglig debat.
Last edited by WhiteHawks on Fri Oct 24, 2008 9:44:35, edited 1 time in total.
WhiteHawks

Postby Corry Perry » Fri Oct 24, 2008 9:38:11

Ja, ud med ham! Jeg har troet på ham lige siden sidste sæsons slutspil, men den mand kan altså bare intet. Sådan er det bare!
Hver eneste puck bliver skudt lige i sækken på målmanden udefra den mest spidse vinkel.
Så ville Corey have været langt at foretrække.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby #12 » Fri Oct 24, 2008 10:15:19

Nej - jeg synes ikke han skal ud.

Læs de andre indlæg, og så ved du hvorfor. Har snart ikke flere argumenter :)

Postby Ilya Dubkov » Fri Oct 24, 2008 10:34:00

Ingen tvivl om, at Spanhel har nogle kvaliteter, men vi kan bare ikke bruge ham på vores hold.

Spanhel, tak for denne gang, jeg håber du finder en ny klub, som vil satse på dig.
Ilya Dubkov

Postby AK47 » Fri Oct 24, 2008 11:15:25

Spanhel skal da i hvert fald ikke have han kontrakt forlænget, men vi må vel leve med ham sæsonen ud, han skal jo nok have sin løn. :cry: :cry:
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby KBH » Sat Oct 25, 2008 8:45:18

Jeg vil ikke skrive min mening, så bliver #12 bare sur :lol:

Jeg vil nøjes med at stemme!
KBH

Postby Corry Perry » Sat Oct 25, 2008 11:42:48

[quote="AK47"]Spanhel skal da i hvert fald ikke have han kontrakt forlænget, men vi må vel leve med ham sæsonen ud, han skal jo nok have sin løn. :cry: :cry:[/quote]

Vi skal også leve med ham den næste sæson..
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Mogens Andersen » Sat Oct 25, 2008 11:49:40

Er Spanhel værd at satse på længere.

Nej, og han har aldrig været værd at satse på.
Der bliver fyret en topscorer hvert år, men en uduelig spiller, der ingen point laver, kan vi åbenbart godt bruge.
Mogens Andersen

Postby Jeff Corey » Sat Oct 25, 2008 12:27:36

jeg kan heller ikke se hvad den mand laver i denne klub, han har haft chancen i snart tre sæsoner, og har ikke vist det mindste af det der står på hans CV!

Jeg vil næsten hellere have at de betaler ham ud af sin kontrakt, og giver en af de andre chancen, eller henter en ordenlig udlændning (sorokins:))..
Jeff Corey

Postby nielsen024 » Sat Oct 25, 2008 1:13:40

Fyr den mand omgående, han er hammer elendig. Har ikke noget i mod ham personligt, men vi kan ikke bruge penge på sådan en elendig spiller. Han trækker i den grad holdet ned, han oser af negativitet og elendighed. Bænk ham, smid ham ud...gør et eller andet. 12 kampe og 1 sølle assist...Manden skulle forestille at være en af de bærende udlændinge.
Ja når man taber, så kommer negative indlæg, så spar mig for alt det ævl om, at folk er negative. Det er ingen social forening, det er en proffesionel ishockey klub. Jeg kommer for at se mit hold spille ishockey, de sidste to hjemmekampe har været så elendigt. Få for fanden da fat i en back, vores forsvar er så åben som et skydetelt, og byt så nogle af de udlændinge ud. Man kan sgu da ikke falde på halen for, at de laver et par point i hver 5 kamp, fordi de engang har været et stort navn.
Fedt nok med sejren i Rødovre, men skal vores elskede hold til for eftertiden kun at grave sig ned og spille pindsvine hockey. Det vil glæde mig med et hold, der også kan skabe kampen, og ikke bare stille alle mand i forsvaret og håbe på kontra. Det holder ikke. Havde man rystet posen med de udlændinge, tror jeg vi havde set et anderledes hold.
nordjyden
nielsen024

Next

Return to Frederikshavn White Hawks