Farvel Spanhel

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Er Spanhel værd at satse på længere?

Ja
8
29%
Nej
20
71%

Total votes : 28

Postby nielsen024 » Sat Oct 25, 2008 1:18:18

Vil lige komme med roser også. Godt at se Jaska Vilen i går, han viser vejen og kæmper som en gal. Store roser til Morten Lie som er holdets klart bedste, han har en teknik og et overblik, der siger spar to til alt.
nordjyden
nielsen024

Postby Jeff Corey » Sat Oct 25, 2008 3:37:46

nielsen024 - jeg vil give dig fuldstændig ret, der er sgu ikke meget positivt at komme med, når en mand som spanhel spiller for holdet.. Jeg ønsker ikke at være negativ, men der er sgu ikke meget positivt at sige om den mand, ishockeymæssigt..

Angående kampen igår, flot fight af Jaska Vilén! det er sgu sådan man arbejder for hinanden. Den mand viser at når han er på isen, så er han i arbejdstøjet, og kæmper for HOLDET. Endnu en god kamp af Morten Lie, og endnu engang viser Davidson og Dubkov at de har et godt sammenspil. Der skal også gives ros til heikki der trods at være bagud, bliver ved med at spille med 4 kæder, og giver de unge spillere en chance. Se blot Smedegård, var lige ved at få sit første mål for White Hawks igår.

Men op på hesten igen, og vær klar til næste kamp...
Jeff Corey

Postby Skytten » Sat Oct 25, 2008 6:57:31

Er fuldstændig enig med alle indlægene her undtagen #12 som må have en eller anden aftale med manden, eller så trænger han til briller :lol:

Jeg har nævnt Spanhell i mange sammehænge..desværre ikke så positivt, så gider ikke skrive mere om ham...tror han er på vej ud, og han er her 100% ikke til næste år.

På en måde har jeg ondt af ham og ønsker ham held og lykke i hans nye klub...hvor han med luftforandring måske vil blomstre igen, men hos WH er han over the hill!!
Skytten

Postby #12 » Sat Oct 25, 2008 8:39:36

KBH: Haha, jeg bliver da slet ikke sur, hvad snakker du om? :lol:

Skytten: En aftale ligefrem? Det tror jeg nu næppe.
Briller? Mine øjne fungerer skam fint, tak 8)
Men jeg kan da sagtens se at Spanhel ikke spiller ret godt, jeg går bare stadig rundt i min lille verden og håber på at han finder spillet fra slutspillet frem igen. Det er sådan set alt..

og så var der en eller anden, der sagde at han var negativ. Jeg synes, det er ganske sjovt at man kan bedømme det ud fra at stå på tilskuerpladserne med sin øl i hånden.. ?

Postby Kær » Sat Oct 25, 2008 10:09:41

Nej jeg syntes ikke at de skal fyre Martin spanhel! :shock:

Ja som vi alle ko nok har set spiller han ikke særlig godt fortiden.
Men jeg går nu bare, og håber på, at han kommer til at spille, lige så godt som han gjorde i træningskampene..

Men seriøst! vil i bare have så meget opmærksomhed på det at i bliver nødt til at lave to indlæg om det samme? :?
Kær

Postby Lidstrøm » Sat Oct 25, 2008 10:29:23

Jeg har skrevet det før,og gør det gerne igen...

SPANHEL SKAL VÆK,DET SKULLE HAN HAVDE VÆRET FOR LANG TID SIDEN.......

Hvor svært kan det være,han skal sendes ud af byen med hans skattekort i hånden,og tak for ingenting :lol: :lol:
Lidstrøm

Postby M Spanhel » Sun Oct 26, 2008 10:07:14

Jeg tror da virklelig også at det hjælper at svine Spanhel. Det selvfølgelig hans skyld vi tabte i fredags. Jeg er enig i at han ikke spiller godt fortiden. Men hvis man er et hold må man jo stå sammen. Men ok en skal jo være syndebuk. Men man ved jo Spanhel har niveau. Bare ikke lige fortiden. Men med en kasse eller 2 ville han måske få den selvtillid man mangler
Johnny Pedersen
M Spanhel

Postby WHawks » Sun Oct 26, 2008 10:23:25

Det er jo ikke bare den her sæson. Den eneste gang jeg kan huske at han i en sammenhængende periode har præsteret godt er vel sidste sæsons [b]playoff[/b]. Derudover har det været middelmådigt, og det er endda pænt sagt. Det er bare ikke holdbart i længden at blive ved med at vente på at det "nok skal komme". Ud med ham og lad Blokhus eller Smedegaard få noget mere istid foreksempel. Når det så er sagt er det i det hele taget alt alt for lidt vi ser til vores 3. kæde (forwards). Jesper Jensen er vel den eneste der springer i øjnenen i den kæde. Pirouteks dage er vist også efterhånden talte på det her niveau.

Edit: Opdagede lige at jeg skrev grundspil hvor der skulle stå playoff.
Last edited by WHawks on Sun Oct 26, 2008 2:19:55, edited 1 time in total.
WHawks

Postby Lidstrøm » Sun Oct 26, 2008 11:09:55

Jamen Spanhel har jo netop ikke holdt niveau endnu i sin tid i F.I.K. han spillede et par ok kampe i sidste års slutspil,og det er det :lol:

Og det er ikke for at finde en syndebuk for vores nederlag i fredags,nu blev der endnu en gang taget hul Spanhel herinde...

Han ville kunne klare et sted for de var tilfredse med en der kan løber på skjørter,og sætte pucken i brystkassen på målmanden,jeg kan ikke se at han kan andet.....

Et eller andet sted er det sgu da også mærkeligt 99% af dem der kommer til ishockey i Fr.Havn kan se det,men ikke dem der står til venstre på kontrakten.....

God søndag....
Lidstrøm

Postby jogl » Sun Oct 26, 2008 12:16:06

Nu er der mange der taler nagativt om Spanhel. Jeg er meget enig i at manden ikke præsterer som man kunne forvente. Men hvorfor skyder man kun efter denne ene spiller? Prøv dog at se på statistikken. Jesper Jensen har fået meget snor i denne sæson. Han har spillet en stor del af sæsonen i 2. kæden, med 2 sølle point som resultat. Radim har i den grad underpræsteret i denne sæson. NUL! point i 12 kampe. Det er bare ikke godt nok.
Hvis vi kigger på de 6 spillere som var forwards i 3. og 4. kæden mod Odense. Så har de lavet 4 point tilsammen i noget der tilsammen svarer til ca. 70 kampe.
Man har valgt at sende Fanduls og Reeder hjem. Fanduls, en af klubbens mest produktive spillere i de sidste 2 sæsoner. Fanduls fik chancen til træning i 1 uge. Reeder fik chancen i 3 kampe, hvoraf de to var i 3. kæden. Han har efterfølgende spillet 4 kampe i CHL med 6 point til følge.
Måske man bør se på træneren. Hvorfor har han ikke kunnet få de spillere til at fungere på holdet? Ud med den finske "surmule". Hans attitude minder mest om en der har drukket sur pis.
jogl

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks