Hvad gør vi nu ??? !!!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Skal vi af med Martin spanhel?

Poll ended at Sat Nov 08, 2008 9:32:52

Ja
14
78%
Nej
4
22%

Total votes : 18

Hvad gør vi nu ??? !!!

Postby Soulinc WH » Fri Oct 24, 2008 9:32:52

Undskyld men hvad skete der i aften i Scanel hockey arena??

Jeg skriver lige min mening om en time tid. jeg skal lige have alle de frustrationer ud af kroppen. :D :D
Soulinc WH

Postby Soulinc WH » Fri Oct 24, 2008 10:58:49

Ja til at starte med vil jeg jo sige at odense spiller godt mod os. vi kan bare ikke komme til muligheder overhovedet, og de muligheder vi har bliver alt for dårligt udnyttet. :cry:

Denne kamp er den kamp hvor jeg har været mest skuffet, ja det starter jo med Spanhel ikke kan tåle mosten mere, og det koster dyrt, også knækker filmen ligesom. synes vi så et meget uoplagt white hawks hold :?

Man må også sige at dommeren fik aftens opmærksomhed, mener også det er første gang jeg har set en dommer så upopulær. Jeg mener virkelig at de dommere var alt for dårlig til elite plan. dommerene spolerede fuldstændig kampen, jamen ak ak ak, siger ikke at vi ville vinde den kamp, men for satan da han var dårlig. synes DIU skal tage og kigge på de dommer vi har i ALbankligaen, de er alt for dårlige.

Og til jer der prøvede at kaste med flasker, tænk jeg lige om en anden gang, i ramte ikke ind på isen, men lige ned i hovedet på en pige. jamen dog hvor gammel er man så ?? :roll: og jeg snakker til dem som står udforan modstanderens omklædning!

Fantastisk og se Morten lie, Jaske vilen og matt davidson i aften :!:

request til mogens andersen - Hvis der er flere penge tilbage af dem som Reeder skulle have haft, kan vi så ikke få en god erstatning for ham også sige farvel til martin spanhel. Tak :lol:
Soulinc WH

Postby Corry Perry » Sat Oct 25, 2008 11:40:20

Jeg står altså lige over modstanderens omklædning og jeg så ingen flasker.
Så det var vel oppe bagved det skete
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Return to Frederikshavn White Hawks