Tv kampe

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Tv kampe

Postby Chico » Sat Oct 25, 2008 1:42:38

Har jeg forstået det ret at københavneriet er startet igen? Ser på AL-Bank Ligaens hjemmeside at bla White Hawks to tv kampe er strøget til fordel for tre Rødovre kampe.
Chico

Postby Jeff Corey » Sat Oct 25, 2008 2:48:49

det er fuldstændig latterligt hvis det er rigtigt det du siger der :o

men det er jo typisk københavnere......
Jeff Corey

Postby Chico » Sat Oct 25, 2008 4:04:21

Kan kun referere fra deres hjemmeside. Men hold da op hvor det er en god måde at eksponere hockey på :evil:
Chico

Postby Ishåki » Sat Oct 25, 2008 4:08:38

Hvis ikke FIK har mere at bydepå end det de viste i TV-kampen mod Esbjerg, tror jeg nu det er bedst at vi ikke kommer på skærmen. Det kan absolut ikke være fremmende for ishockeyen i Frederikshavn med masser af dårlig omtale efter at have været på landsdækkende TV. Næh, lad nu bare Rødovre få alle de TV-kampe man lyster - et eller andet sted må det jo også holde lidt tilskuere hjemme og mig bekendt er der ingen TV-penge at hente...
Ishåki

Postby Skytten » Sat Oct 25, 2008 5:25:29

Synes det er beskæmmende så Rødovre liderlige alle medier er, fordi de har været i toppen i 2 år, men det er typisk at alle tv kampe nu skal indeholde Rødovre, min bare røv.
Der brude være en ligelig fordeling, hvad fanden alle hold kan have en off day og der er stor forskel på hjemme og ude...med undtagelse af WH :wink:
Skytten

Postby KBH » Sun Oct 26, 2008 2:16:45

Det er jo det sædvanlige - hvis ikke det er FCK eller Brøndby man savler over, er det så åbenbart Rødovre.

Det er en hån mod hovedparten af de danske ishockeyfans, at alle de programsatte tv-kampe er med RMB!! :evil:
KBH

Postby WHawks » Sun Oct 26, 2008 2:27:13

Læs evt. i Jimmy Bøjgaards blog, en forklaring på hvorfor det her problem er opstået. Det skyldes blandt andet en noget højrøvet holdning hos Herning i forhold til åbningskampen som egentlig skulle have været en TV-kamp. Ændringen af denne kamp giver selvfølgelig problemer hele vejen igennem programmet når man skal vise alle hold mindst een gang og helst vil have nogle specifikke opgør ind imellem også. Desuden bliver den ene kamp muligvis allerede ændret. Læs evt. selv mere her: http://tv2sport.dk/node/19880
WHawks

Postby KBH » Sun Oct 26, 2008 3:34:23

[quote="WHawks"]Læs evt. i Jimmy Bøjgaards blog, en forklaring på hvorfor det her problem er opstået. Det skyldes blandt andet en noget højrøvet holdning hos Herning i forhold til åbningskampen som egentlig skulle have været en TV-kamp. Ændringen af denne kamp giver selvfølgelig problemer hele vejen igennem programmet når man skal vise alle hold mindst een gang og helst vil have nogle specifikke opgør ind imellem også. Desuden bliver den ene kamp muligvis allerede ændret. Læs evt. selv mere her: http://tv2sport.dk/node/19880[/quote]

Man skal vist være en bedre sælger end Jimmy Bøjgaard for at bortforklare 5 RMB kampe i træk. Jeg køber den ikke!

TV2 Sport må mangle viljen til at gøre programmet fair!
KBH

Return to Frederikshavn White Hawks