Rob Globke

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby KBH » Fri Oct 31, 2008 11:10:09

KBH

Postby Number99 » Fri Oct 31, 2008 11:40:18

Lidt stat på ham.

Ikke just imponerende NHL stats:

http://www.nhl.com/ice/player.htm?id=8470305
Har oplevet følgende NHL kampe LIVE!

- 30.09.2007: Anaheim - Los Angeles (London)
- 05.10.2008: Pittsburgh - Ottawa (Stockholm)
- 03.10.2009: St. Louis - Detroit (Stockholm)
- 09.10.2010: San Jose - Columbus (Stockholm)
Number99

Postby Corey » Fri Oct 31, 2008 12:17:02

Nej, men han er hentet op til NHL, det er der sgu ikke mange spillere der prøver.

Det er nok også mest sandsynligt han er blevet anvendt i en checking line, der skal neutralisere de andre holds 1. / 2. kæde.
Corey

Postby KBH » Fri Oct 31, 2008 12:30:08

[quote="Corey"]Nej, men han er hentet op til NHL, det er der sgu ikke mange spillere der prøver.

Det er nok også mest sandsynligt han er blevet anvendt i en checking line, der skal neutralisere de andre holds 1. / 2. kæde.[/quote]

Det tror jeg du har ret i - ud fra beskrivelsen på Hockeys Future - lyder det som om han er kropsstærk.

Bliver spændende at se, hvordan han klarer omstillingen til de store baner!

Jeg vil overveje at smutte forbi "ormegården" på søndag og se kampen :P
KBH

Postby WHawks » Fri Oct 31, 2008 2:24:09

Ikke imponerende stats i NHL? Det er vel de færreste der har det, som ikke bliver derovre. Ved ikke hvad du havde regnet med. Det havde vel været mere reelt at sige ikke imponerede stats fra AHL ;)
Dog har de jo alligevel været gode nok til at give ham chancen i NHL vel flere lejligheder, det har været i en meget svag panthers 4. kæde.
Eksempelvis minder hans stats fra NHL jo en del om den nogenlunde jævnaldrene Frans Nielsen, vi kan vel godt blive enige om at han ville gøre en ret stor forskel også :D
WHawks

Postby Ishåki » Sat Nov 01, 2008 10:39:37

Hvor mange gange har vi efterhånden ikke hørt den sang, når WH har fundet en udenlandsk forstærkning. Og hvor mange gange er vi ikke blevet skuffet, jeg behøver bare at nævne: Reeder, Spanhel, Srsen, Prokop, Paska, Spadafora, Dufour osv.

Når fansene herinde jubler over en spiller med et tilsyneladende flot stats, ja så læser man disse oplysninger som fanden læser bibelen. Statistik kan bruges til mange ting, men man bør ikke udelukkende vurdere en spiller udfra stats. Hvem har spilleren eksempelvis spillet i kæde med...? Jeg er overbevist om at selv en sæk kartofler ville være i stand til at score et anseeligt antal mål, hvis man feks. havde Gretzky til at arbejde bag målet i hans velmagtsdage.

Hvis omtalte Groble er så stor en kapacitet som man håber på, hvorfor mon så lige at han er ledig på markedet...? Håber ikke man endnu engang har købt katten i sækken, men nu skal manden selvfølgelig have chancen. Som udgangspunkt er jeg skeptisk og synes efterhånden at WHs indkøbspolitik kan sammenlignes med H.C. Andersens Svinedrengen: "Du'r ikke, væk...!" :D
Ishåki

Postby Corey » Sat Nov 01, 2008 2:27:53

Ja vi er da blevet skuffet flere gange, paska og prokop hører dog ikke til i den katagori - Spadafora skuffede ikke mig, tværtimod, Konrad kan hverken du eller jeg udtale sig om, men han skuffede tilsyneladende Heikki.

Ingen af dem du nævner spillede NHL kampe sæsonen før de startede i WH - desuden må det også være sjældent at en sæk kartofler bliver hentet op til NHL.

Glopke er uden tvivl en forstærkning, men det vil naturligvis tage en 8-10 kampe at få ham spillet ind, præcis som det gjorde med Soro - ham så jeg forresten ikke på din skuffelses liste 8)
Corey

Postby KBH » Sat Nov 01, 2008 6:34:27

Tjaaa - det er jo temmeligt svært at forudse om en spiller bliver en success. CV´et er ikke altid en indikator. Hverken Redenbach, Laliberte eller Bertrand har mere imponerende CV end Globke og de gør det da meget godt :wink:

Dermed ikke sagt at Globke bliver en stor success - vi må se i løbet af de næste 8-10 kampe, hvordan han omstiller sig til den store bane og hans medspillere.

Han er selvfølgelig en anden spillertype, men jeg håber da han holder samme niveau som Matt D.

Jeg er utroligt spændt på hvordan Heikki sætter kæderne sammen :)
KBH

Postby NO98 » Sat Nov 01, 2008 7:54:45

[quote="Ishåki"]Hvor mange gange har vi efterhånden ikke hørt den sang, når WH har fundet en udenlandsk forstærkning. Og hvor mange gange er vi ikke blevet skuffet, jeg behøver bare at nævne: Reeder, Spanhel, Srsen, Prokop, Paska, Spadafora, Dufour osv.

Når fansene herinde jubler over en spiller med et tilsyneladende flot stats, ja så læser man disse oplysninger som fanden læser bibelen. Statistik kan bruges til mange ting, men man bør ikke udelukkende vurdere en spiller udfra stats. Hvem har spilleren eksempelvis spillet i kæde med...? Jeg er overbevist om at selv en sæk kartofler ville være i stand til at score et anseeligt antal mål, hvis man feks. havde Gretzky til at arbejde bag målet i hans velmagtsdage.

Hvis omtalte Groble er så stor en kapacitet som man håber på, hvorfor mon så lige at han er ledig på markedet...? Håber ikke man endnu engang har købt katten i sækken, men nu skal manden selvfølgelig have chancen. Som udgangspunkt er jeg skeptisk og synes efterhånden at WHs indkøbspolitik kan sammenlignes med H.C. Andersens Svinedrengen: "Du'r ikke, væk...!" :D[/quote]

GAAAAAAAAAAAAB
NO98

Postby Corry Perry » Sat Nov 01, 2008 9:30:04

I kan nu sige hvad i vil, men jeg har altså en mave fornemmelse af at han bliver en succes :D .
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks