Rob Globke

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby 3jw1n » Tue Nov 18, 2008 1:03:58

Forskellen er nok vi har set på spanheli 2 år nu og han ha haft ti gode kampe. Mens Globke har spillet to hvor han har lavet et mål og været målfarlig.. Der er alene en stor forskel. Og mht. Piotek har jeg aldrig været efter ham for jeg hhar altid været imponeret over en energi han hr, også nu som gammel. Han står ikke stille og har påtaget sig sin rolle med ikke at score men med at kæmpe deffensivt hvilket han gør. Desuden er han vel næsten gratis sammenlignet med de to andre ?
3jw1n

Postby Corry Perry » Tue Nov 18, 2008 2:45:59

Pioutek er vel også en slags rollemodel for de unge, med sin erfaring
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Skytten » Sun Nov 23, 2008 9:30:41

Tror næste gang vi skal have udl stjerner from over there, så skal vi vælge nogen der er vant til eu baner, for tror nok #33 er ved at skylde lidt point.... :wink:

Ved ikke om han har spillet godt på udebane, men synes han er noget anonym på home field, bortset fra udv boksen :cry:

Kan ikke passe at vi skal have endnu een der får isen til at smelte, kom nu Rob, ellers få vi en skægprotest af KBH, han er helt vild med skæg på hele kroppen :lol:
Skytten

Postby KBH » Mon Nov 24, 2008 7:30:40

[quote="Skytten"]Tror næste gang vi skal have udl stjerner from over there, så skal vi vælge nogen der er vant til eu baner, for tror nok #33 er ved at skylde lidt point.... :wink:

Ved ikke om han har spillet godt på udebane, men synes han er noget anonym på home field, bortset fra udv boksen :cry:

Kan ikke passe at vi skal have endnu een der får isen til at smelte, kom nu Rob, ellers få vi en skægprotest af KBH, han er helt vild med skæg på hele kroppen :lol:[/quote]

Kan sgu da ikke gøre ved at mit hovedhår er ved at kravle ned på ryggen :lol:

Håber også at #33 kommer igang. Det er lidt for tidligt at vurdere, om han vil blive en succes på sigt eller ej, men generelt er jeg enig i de betragninger, der har været fremme. Jeg tror mere på en mand, der spiller 1. kæde i AHL eller ECHL end én, der spiller 4. kæde i NHL. Som andre har været inde på, har 4. og til dels 3. kæden i NHL en defensiv rolle med nogle fysiske typer.

Efter beskrivelsen af Rob på Hockeysfuture - håber jeg dog han indeholder en masse offensive kvaliteter, som vi får glæde af de fremtidige kampe :P
KBH

Postby Skytten » Mon Nov 24, 2008 5:23:59

haha, det er sgu underligt, at alt håret med alderen rutcher ned af kroppen fra toppen, kan vi give #12 skylden for det :?:

Overvejer at få full hairy body move hvis Spand L når 10 point i år, men så skal vi nok op på 85 kampe som i NHL :lol:
Skytten

Postby 3jw1n » Tue Dec 02, 2008 3:34:17

Nu skal du passe på det ser ud til han følger med her og mener du skal være hår løs :D :D TOTALT.. :D
3jw1n

Postby Ishåki » Sun Dec 28, 2008 9:21:05

[quote="Corey"]Ja vi er da blevet skuffet flere gange, paska og prokop hører dog ikke til i den katagori - Spadafora skuffede ikke mig, tværtimod, Konrad kan hverken du eller jeg udtale sig om, men han skuffede tilsyneladende Heikki.

Ingen af dem du nævner spillede NHL kampe sæsonen før de startede i WH - desuden må det også være sjældent at en sæk kartofler bliver hentet op til NHL.

Glopke er uden tvivl en forstærkning, men det vil naturligvis tage en 8-10 kampe at få ham spillet ind, præcis som det gjorde med Soro - ham så jeg forresten ikke på din skuffelses liste 8)[/quote]

Nu er de 8-10 kampe så forlængst overstået, ja faktisk har man spillet 15 kampe med Groble hvoraf kun 5 er vundet. Stats på #33 iflg. de officielle kamprapporter: 4 mål, 4 assister, 11x2 min og 2x10 min.

Blev han så den forstærkning man håbede på...? Jeg kender mit eget svar, men hvad siger alle I der var helt oppe at køre dengang i starten af november...?
Ishåki

Postby Jeff Corey » Sun Dec 28, 2008 11:47:08

Jeg synes han er en forstærkning for truppen, men ikke den type spiller jeg havde håbet på.. Han har jo alt hvad en hockeyspiller skal bruge - skøjteløb, skud, fysik, og delvis har han også hovedet med når han spiller. Men jeg synes ikke man kan sige at han ligesom "har løftet holdet", han er ikke den type spiller der tager det helt store ansvar, og viser vejen frem når de har mest brug for det.

Han er som sagt en udemærked hockeyspiller, men han ænder som de fleste andre udlændinge der kommer til frederikshavn - Han ryger med i bunken som "de andre" spillere..
Jeff Corey

Postby KBH » Mon Dec 29, 2008 7:58:07

[quote="Jeff Corey"]Jeg synes han er en forstærkning for truppen, men ikke den type spiller jeg havde håbet på.. Han har jo alt hvad en hockeyspiller skal bruge - skøjteløb, skud, fysik, og delvis har han også hovedet med når han spiller. Men jeg synes ikke man kan sige at han ligesom "har løftet holdet", han er ikke den type spiller der tager det helt store ansvar, og viser vejen frem når de har mest brug for det.

Han er som sagt en udemærked hockeyspiller, men han ænder som de fleste andre udlændinge der kommer til frederikshavn - Han ryger med i bunken som "de andre" spillere..[/quote]

Jeg må give dig ret - han er en glimrende spiller og da absolut en spiller, der kan bruges på holdet, men han var nok ikke lige den spillertype, vi havde mest brug for. Efter min mening, er han en typisk 3./4. kæde spiller fra NHL - meget fysisk. Vi havde måske mere brug for en 1./2. kæde spiller fra AHL?

Nu er der jo bare ikke frit valg på alle hylder, der er mange begrænsninger, og man skal også være lidt heldig. Det er jo ikke hver dag man støver en Matzka, Redenbach, Gordon eller en ung Dubkov op :wink:

Globke kan dog nå at overraske endnu - nu nettede han da 2 mod OIK :P
KBH

Postby Jeff Corey » Tue Dec 30, 2008 12:08:44

Skrevet: Man dec 29, 2008 7:58:07 Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

[quote="Jeff Corey"]Jeg synes han er en forstærkning for truppen, men ikke den type spiller jeg havde håbet på.. Han har jo alt hvad en hockeyspiller skal bruge - skøjteløb, skud, fysik, og delvis har han også hovedet med når han spiller. Men jeg synes ikke man kan sige at han ligesom "har løftet holdet", han er ikke den type spiller der tager det helt store ansvar, og viser vejen frem når de har mest brug for det.

Han er som sagt en udemærked hockeyspiller, men han ænder som de fleste andre udlændinge der kommer til frederikshavn - Han ryger med i bunken som "de andre" spillere..[/quote]

Jeg må give dig ret - han er en glimrende spiller og da absolut en spiller, der kan bruges på holdet, men han var nok ikke lige den spillertype, vi havde mest brug for. Efter min mening, er han en typisk 3./4. kæde spiller fra NHL - meget fysisk. Vi havde måske mere brug for en 1./2. kæde spiller fra AHL?

Nu er der jo bare ikke frit valg på alle hylder, der er mange begrænsninger, og man skal også være lidt heldig. Det er jo ikke hver dag man støver en Matzka, Redenbach, Gordon eller en ung Dubkov op

Globke kan dog nå at overraske endnu - nu nettede han da 2 mod OIK

Det ved jeg nu ikke om du har ret i, FIK ha ikke hentet nogle udlændinge i særklasse i flere år. Og hvis du ser på herning, så henter de udlændinge i høj høj klasse hvert år :)
Jeff Corey

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks