Skæg protest Spanhel

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby Mogens Andersen » Sun Nov 02, 2008 6:22:44

Så er stjernen oppe på 16 kampe, 0 mål og 1 assist, udvisningsminutterne har jeg desværre ikke styr over, men det er fandeme en imponerende statistik for vores stjerneforward.

Skægget gror, og det bliver det ved med længe.

Rejs nu hjem Spanlort.
Mogens Andersen

Postby KBH » Sun Nov 02, 2008 7:22:14

Kommer sgu nok i Guinness Book of Records for længste skæg før der sker noget :roll:
KBH

Postby Skytten » Sun Nov 02, 2008 8:02:46

Han kan sut røvskæg den idiot, nu er det fandme anden kamp han koster dyrt!!!! Skrid nu hjem....
Fatter ikke at den gode træner ikke bænker ham i forhold til Reeder, men også Radim skuffer med 0 point, i det hele taget er der for mange der halter, hvad sker der, kan da ikke passe, at så mange spillere falder ud og skuffer fælt...kun Matt D viser klasse!

Håber de 12 dage hvor kun Lie skal afgives til landhold bekommer os vel og at der måske ændres på kæder til det bedre.
1 kæden laver for lidt i forhold til andre holds førstekæder, men 2 og 3 kæden viser heller ikke idag noget som helst.
Skytten

Postby Corry Perry » Sun Nov 02, 2008 8:28:46

Jeg fatter sgu heller ikke at de kan bruge Spanhel til noget som helst når ikke de kunne brige Reeder.
I de få kampe jeg så Reeder viste han sgu mere end Spanhel har gjort hele sæsonen..
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby KBH » Sun Nov 02, 2008 8:30:17

Ja - han skuffer fælt, men det giver trods alt kun mening at sende ham hjem, hvis det kan gøres uden det koster os en bondegård. Han er bedre end ingenting og sikkert også lidt bedre end de unge.

Hvis man kan få en aftale med ham, så vi kan hente en back istedet, kunne det være fedt nok.

Spanhel selv er jo nok heller ikke selv videre tilfreds, hvilket de seneste udv. også indikerer. Han ville måske have godt af luftforandring og kickstarte karrieren et andet sted...
KBH

Postby #12 » Sun Nov 02, 2008 8:41:55

Fair nok, Spanhel spiller ikke godt.. Hvad så med Jesper Jensen, Radim Piroutek osv.. Mike Grey har vist heller ikke lavet fantastisk mange point? For ikke at nævne hele fjerdekæden, som nok heller ikke er beregnet til at lave masser af point..

Og Skytten: Slap da lige af med dit sprog, og lad da være med at kalde nogen en idiot, når du ikke engang kender dem.. Alle kan sgu have en dårlig periode og spille pisse dårligt ishockey, ligeså vel som alle kan have en fantastisk periode og spille fantastisk ishockey.. Man kan ikke være på toppen konstant, nogle gange går alting bare af h... til.

Postby WHawks » Sun Nov 02, 2008 10:19:17

Ja Grey har lavet 14p, hvilket er en delt 4. plads (med Lie i øvrigt) blandt danskere i ligaen. Jesper Jensen spiller sin første sæson på højeste niveau (ja han har spillet 4. kæde i klubben før), og er kun 21, det er da helt sikkert forventeligt at han skal levere det samme som en fuldtrids professionel spiller med NHL og landsholdserfaring for Tjekkiet. At Jesper Jensen så hidtil har været det klart største lyspunkt i de kampe jeg har set i den 3. kæde er så en anden ting. Piroutek kan vi godt blive enige om at skal til at oppe sig også. Det er det eneste jeg er enig med dig i, og hertil kommer endda at Piroutek næppe er i nærheden af samme lønklasse som Spanhel, ergo forventes det at Spanhel SKAL levere langt mere. Så kort sagt, forstår jeg slet ikke hvor du vil hen med de sammenligninger.
WHawks

Postby Jeff Corey » Sun Nov 02, 2008 11:00:23

Jeg vil give WHawks ret..

Spanhel er ihvertfald ikke den billigste spiller vi har i truppen, men nok nærmere en af de dyreste.. Og så går det altså ikke at han ikke laver flere point end en sølle assist i 18 kampe!! Det er vel nok en af de mindst producerende udlændninge vi nogensinde har haft i Frederikshavn..

Martin Spanhel har lavet lige så mange point som Nikolaj Nedermark. Og Nikolaj Nedermark får ca. halvt så meget spilletid som Spanhel, og har halvt så mange chancer som "Spænd-hjælmen".

Jeg kan ærligt talt ikke se hvorfor han stadig spiller i denne klub? Når en spiller som Konrad Reeder skal væk, efter ikke at have lavet point i 3 kampe, og så skal en NHL-stjerne som Spanhel ikke sendes hjem efter 6 gange så mange kampe? Jeg forstår det simpelt hen ikke må jeg sige...
Jeff Corey

Postby #12 » Mon Nov 03, 2008 2:03:24

WHawks: Jeg kan sagtens se det, det var bare for at pointere at han ikke er den eneste der spiller dårligt...

Postby KBH » Mon Nov 03, 2008 4:34:14

Tror ikke Spanhel er en af de dyreste - han ligger nok midt imellem. De dyreste er nok Globke, Davidson, Pisar, Martin og Dubkov.

Men ingen tvivl om at at han underperformer. Selvom skarpheden i afslutningerne ikke er der i øjeblikket, burde han jo kunne rykke sig fri og lave nogle frispilninger, men det kræver selvfølgelig at kædekammeraterne er med på den.

Håber dog vi kan finde en ordning med ham og få en back istedet .

Som det er nu, er det hverken fedt for ham eller klubben :?
KBH

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks