2.11.2008: Nordsjælland Cobras-Frederikshavn WH (4-3 OT)

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby KBH » Mon Nov 03, 2008 8:50:42

[quote="Corey"][quote="KBH"] Vi får for mange udvisninger og har ALT for få skud på mål. [/quote]

Det hænger jo lige som sammen - 33 - 20 i skud 12 - 21 (+40 min. personlige) i boxen.
Sgu ikke nemt at får noteret nogen skud, når man hele tiden er en eller 2 mand mindre.

Så ja med den baggrund er det er sgu flot at få 1 point med hjem - var det ikke 9-0 vi tabte der ovre i sidste sæson ?[/quote]

Det har du da ret i Corey, men vi var altså ikke så meget i undertal, at det retfærdiggør at vi kun havde 7 skud på mål de første 2 perioder :?
KBH

Postby Corey » Mon Nov 03, 2008 9:03:07

Jeg så ikke kampen, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men jeg kan konstatere at Al-bank ligaens( http://www.al-bankligaen.dk/) referant skriver at dagens dårligste hold vandt.

Og nej han er ikke fra Frederikshavn
Corey

Postby KBH » Mon Nov 03, 2008 9:39:27

[quote="Corey"]Jeg så ikke kampen, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men jeg kan konstatere at Al-bank ligaens( http://www.al-bankligaen.dk/) referant skriver at dagens dårligste hold vandt.

Og nej han er ikke fra Frederikshavn[/quote]

OK - så giver skudstats fra perioderne ikke et retvisende billede - og det er selvfølgelig ikke første gang :oops:

Så er der jo grund til optimisme :)
KBH

Postby Corey » Mon Nov 03, 2008 10:19:24

[quote="KBH"]- så giver skudstats fra perioderne ikke et retvisende billede - og det er selvfølgelig ikke første gang :oops:
Så er der jo grund til optimisme :)[/quote]

Nej det er vel WH´s defensive taktik - pres modstanderne ud i siderne, og så bare lade dem afslutte derfra, så klarer Pisar resten.
Det giver en del ufarlige skud på mål.

Her kommer et debat indlæg fra en NC fan sakset fra Eastside:

Elendig kamp i dag, lige så dårlig som kampen i tirsdags var god. Man skulle tro holdet allerede var gået til pause - men jeg må indrømme at Frederikshavn gjorde det godt, specielt deres nyindkøb nr 33, men det er ikke godt at se deres store angribere, kører uden om Brandis og Holten, som det lystede dem, vi skal have mere tyngde der. Godt at se Milan tilbage (ved godt han også var med i tirsdags), og tror det er godt vi får en 14 dages pause, og så må vi håbe at alle er tilbage og parate fra første minut!!! God pause hej Jaromir
Corey

Postby Skytten » Mon Nov 03, 2008 5:39:37

Synes det fanen fra NS skriver her giver optimisme, for på et eller andet tidspunkt begynder vi alt producere, kan ikke passe andet, men selvfølgelig skuffende af vi så kun fik 1 point. Skidt tror finnen får dem i explovsive mode efter pausen og glæder mig meget til at se Rob...er allerede på fornavn :lol:

Til alle jer cocker Spanel elskere..undskyld endnu engang mit sprogbrug, skal forbedre mig...hvis cockeren scorer :wink:

Forstår ikke i holder så meget af ham, han har da om nogen ikke lev noget i sin tid i WH, måske lidt i slutspillet sidste år, indtil skaden, men hallo det kan vi altså ikke blive ved at bruge til noget og helt gratis kan han ikke være, så bænk ham og se om han bliver sulten!
Skytten

Postby KBH » Mon Nov 03, 2008 6:33:10

[quote="Skytten"]Synes det fanen fra NS skriver her giver optimisme, for på et eller andet tidspunkt begynder vi alt producere, kan ikke passe andet, men selvfølgelig skuffende af vi så kun fik 1 point. Skidt tror finnen får dem i explovsive mode efter pausen og glæder mig meget til at se Rob...er allerede på fornavn :lol:

Til alle jer cocker Spanel elskere..undskyld endnu engang mit sprogbrug, skal forbedre mig...hvis cockeren scorer :wink:

Forstår ikke i holder så meget af ham, han har da om nogen ikke lev noget i sin tid i WH, måske lidt i slutspillet sidste år, indtil skaden, men hallo det kan vi altså ikke blive ved at bruge til noget og helt gratis kan han ikke være, så bænk ham og se om han bliver sulten![/quote]

Skal det tolkes sådan, at du mener der er lige så meget angriber over Spanhel som der er vagthund over en cocker? :lol:

Tror iøvrigt ikke det vil hjælpe at bænke ham - han er sikkert sulten nok - han kan bare ikke i øjeblikket :roll:
KBH

Postby #12 » Mon Nov 03, 2008 7:42:48

Jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men...... Jeg giver KBH ret :o Spanhel er sikkert sulten nok, der er bare intet der vil fungere for ham lige pt, så tror ikke det hjælper at bænke ham.. Men hvis det gør, så bænk ham da endelig.

Skytten: Tja, det er vel fordi han er så hurtig, og når han spiller godt, er han virkelig giftig.. Han skal bare lige lære at lave mål :lol:

Postby KBH » Tue Nov 04, 2008 6:56:19

[quote="#12"]Jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men...... Jeg giver KBH ret :o Spanhel er sikkert sulten nok, der er bare intet der vil fungere for ham lige pt, så tror ikke det hjælper at bænke ham.. Men hvis det gør, så bænk ham da endelig.

Skytten: Tja, det er vel fordi han er så hurtig, og når han spiller godt, er han virkelig giftig.. Han skal bare lige lære at lave mål :lol:[/quote]

Uha - troede aldrig vi skulle blive enige - lad det ikke ske igen - det kunne gå ud over mit gode navn og rygte :lol:
KBH

Postby Corey » Tue Nov 04, 2008 9:21:33

Han har jo kunnet, så han behøves vel ikke at lære det:

1999/2000 HC Plzen (Extraliga Tjekkiet) k59 m22 a 31 p 53 u60

Han skal bare have styr på sit hukommelses tab. :D
Corey

Postby #12 » Tue Nov 04, 2008 9:27:56

KBH: Haha, er jeg virkelig så slem? :lol:

Corey: Jeg er sgu lidt ligeglad med hvad der er galt, bare han snart begynder at lave mål :wink:

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks