16.11.2008: Frederikshavn White Hawks-EfB Ishockey (2-3 OT)

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

16.11.2008: Frederikshavn White Hawks-EfB Ishockey (2-3 OT)

Postby Number99 » Sun Nov 16, 2008 6:23:01

Din mening før, under og efter kampen.
Last edited by Number99 on Fri Nov 28, 2008 1:33:33, edited 1 time in total.
Har oplevet følgende NHL kampe LIVE!

- 30.09.2007: Anaheim - Los Angeles (London)
- 05.10.2008: Pittsburgh - Ottawa (Stockholm)
- 03.10.2009: St. Louis - Detroit (Stockholm)
- 09.10.2010: San Jose - Columbus (Stockholm)
Number99

Postby Number99 » Sun Nov 16, 2008 6:26:14

Hoveddommere: Jan Andersen & Steven Sylvester

Liniedommere: Morten Thomsen & René Jørgensen
Har oplevet følgende NHL kampe LIVE!

- 30.09.2007: Anaheim - Los Angeles (London)
- 05.10.2008: Pittsburgh - Ottawa (Stockholm)
- 03.10.2009: St. Louis - Detroit (Stockholm)
- 09.10.2010: San Jose - Columbus (Stockholm)
Number99

Postby Ishåki » Sun Nov 16, 2008 7:16:15

Med indtil videre 5 nederlag i træk er der dømt vaskeægte bundopgør, når Esbjerg idag kommer på besøg. De næste 3 kampe mod Esbjerg, AAB og Hvidovre skal vel helst give 6-9 point hvis man vil gøre sig nogen forhåbninger om at nå den forjættede 6. plads. Spændende om man kommer op på 800 tilskuere på en søndag eftermiddag, når holdet i den grad har underpræsteret den sidste tid...
Ishåki

Postby Skytten » Sun Nov 16, 2008 11:53:18

Synes det er brandærgerligt at vi intet fik med fra Herning, lige til at få lange n.... af, men igen som mange hold siger, Herning har altid en 6 mand på isen...dommerne, virker lidt underligt at vi skulle være så slemme i forhold til Herning...men sådan er det at være bundhold, som vi jo desværre er ved at være igen.

Hvis ikke v skubber 3 point ind på kontoen i eftermiddag, så ligner sæsonen alt for meget sidste år, men tror næppe at vi gentager kunststykket, desværre

Håber ikke Esb gør det onde ved os, som i den første kamp og at Pisar er klar fra START, for der skal altså kæmpes r ud af bukserne for at vinde, for Esb ved også hvad der er på spil, men de 2 næste kampe SKAL også give point, ellers henter vi aldrig Aab igen eller nærmer os 6 pl for de sags skyld :?
Kom så gutter, jeg kommer ud og støtter og så giver i den gas og vi får 3 pinde på bogen
Skytten

Postby Mogens Andersen » Sun Nov 16, 2008 5:11:02

K R I S E.
Mogens Andersen

Postby Corry Perry » Sun Nov 16, 2008 5:30:03

Hooooold kæft, hvor spiller vi bare pisse dårligt. Jeg kan ikke rigtigt beskrive det anderledes.
Jeg nægter simpelthen at tro på at vi spillede en skide god mod Herning med det vi viser mod Esbjerg.

Var det ikke fordi jeg køber sæsonkort, så gad jeg bare ikke komme og se kampene når de spiller så dårligt, kedeligt og langsomt.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Jeg har kun en ting at sige

Postby WH til jeg dør » Sun Nov 16, 2008 5:47:34

HAHAHAHAHA

KRISE som sagt. Hold da kæft, jeg vil nyde de sidste par kampe nu. Det er godt nok korrupt at vi kan spille så ringe.
Ikke meget optimisme herfra, jeg mener vi burde trække holdet med det samme, og droppe alle ydmygelserne.
Hold kæft, en gang lorte hockey
Henrik som tr;ner, saa kan man da ligesaa godt droppe Ishockey i Frederikshavn :D
WH til jeg dør

Postby Skytten » Sun Nov 16, 2008 6:52:33

Hold nu kæft, hvad skal man dog skrive efter så ringe, tam, kedelig, ydmygende kamp, andet end at det var da godt der ikke var mere end 872 tilskurer for spillerne gider/kan ikke vise en skid på hjemmebane.
Mon ikke den kære Lie har fortrudt mange gange at han vendte tilbage til det evige bundhold, der ikke kan få noget til at virke heller i denne sæson, han er jo ved at være lige så god puckvarmer som Spand skøjteprinsesse. Tror selv om vi fik 10 NHL spillere så sker der et eller andet her nordpå, alle falder sgu i niveau, måske det er luften eller isen :cry:
Hvordan fanden kan man vinde i Esb, i Rødovre og høre at de spillede godt i Herning og så lev de sådan en gang LORT på hj bane. SKAM JER!!!
Nu har vi haft 100 tilløb til top 6, men glem alt om slutspil med den indstilling, vi vinder sgu altid de forkerte kampe.
Totempo ude, Aab ude og RMB hjemme...hvor mange point giver de kampe....NUL og så er vi sgu i bunden, for vi har jo altid så god en evne til at sætte alle holdene vi skulle holde under os igang...for h beklager, men selv jeg sidder gratis, så skal jeg altså have en pause nu, orker simpelthen ikke flere skuffelser :cry:
Rob Globke kommer sgu heller ikke til at slå til, for alle mister gejst i WH, de ligner sgu gamle trætte mænd, hvordan fanden kan de altid være så nervøse på hjemmebane mod alle lorteholdene, fatter det simpelthen ikke
Skytten

Postby WhiteHawks » Sun Nov 16, 2008 7:00:40

Det er så håb- og tandløst det vi præsterer i øjeblikket! Et af vores største problemer er, at vi ikke kan lave mål, og sådan har det været i rigtig mange sæsoner nu. Ved ikke om Pisar er for god under træningerne, så spillerne ikke får følelsen af, at sætte pucken i nettet. Men hold op, hvor kunne jeg godt ønske, at vores spiller gad skyde noget mere oppe i målet, i stedet for nede ved benene på målmanden hele tiden, og så at de i det hele taget bare gad skyde noget mere, i stedet for at det skal være så flot hele tiden, med pasninger bagom ryggen ude langs banderne osv.
Jeg ved ikke hvad løsningen er på problemet er, og jeg synes godt, at vi kan bruge ordet krise for nok en sæson i træk under EliteNords ledelse. Man kunne selvfølgelig fyre træneren, men jeg tror virkelig ikke på, at det kan blive ved med at være grunden til den konstante negative stime ude i den klub. En ting er sikkert, der er ikke sket nogen forandring, selvom man har prøvet at løse problemet med at hente både Vilen og Globke. Så for mig at se, ligner det nok en fallit erklæring fra ledelsens side, og var det ikke pga. de flotte sølvmedaljer sidste sæson, og at den kære Mogens slikker Peter Conradsen så meget i røven, var han nok røget ud for længst.
WhiteHawks

Postby AK47 » Sun Nov 16, 2008 7:17:20

Nu havde jeg lige glædet mig til at der var hockey på hjemmebane igen, men fy da for en kedelig/dårlig kamp.

Heldet mangler :cry:

Dommertække det har vi ikke :cry:

Spillerne leverer ikke varen :cry:

Fansene snakker om krise, det ved jeg ikke om jeg vil sige, men jeg vil have lov til at sige, drop nu al den snak om Mogens Andersen, det er s.. da ikke ham, der skal score på bare et par af de mange mange chancer vi har idag.

Vi skal have banket noget selvtillid ind i spillerne, og lad os så få kæderne på plads, de kører ikke, lad nu Lie spille i første kæden, det gik jo meget godt i sæsonstarten. Og hvis vi skal bruge Spanhel, så lad ham spille i c-kæden, her kan han måske levere varen.

Og skal vi så bytte lidt rundt på A- og C-mærkerne på trøjerne. Mike Grey er en gudsbenådet fighter, men det hjælper ikke noget, at hans temperament går ud over dommerne, det gør ikke dere syn på holdet bedre. Lad Schoildan eller en anden overtage C-rollen, så kan Mike koncentre sig om at indgyde holdet respekt og fightervilje, det er han nemlig rigtig god til.

Og så til slut, lad os nu bare håbe, at holdet finder ind på sporet igen, jeg mener nemlig at holdet er godt nok, men vi skal bare have det til at fungere som et hold.
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Next

Return to Frederikshavn White Hawks