16.11.2008: Frederikshavn White Hawks-EfB Ishockey (2-3 OT)

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby Corry Perry » Sun Nov 16, 2008 8:04:19

Nu har jeg forresten læst alt for mange gange den om at heldet mangler. WH skriver det altid i deres kampreferater, at der er stolpe ud, pucken vil ikke ind, målet er forhekset, pucken vil ikke vores vej osv. Dertil kan jeg kun sige at den der opsøger heldet får det også. Vi opsøger ikke heldet som vi gjorde sidste år, vi mangler vilje og selvtillid.
Jeg kan forøvrigt også godt forstå at de ikke kan ramme målet, spillerne, når de aldrig skyder særlig tit. Og NÅR de så endelig skyder så glemmer de jo lidt hvor kassen står, altså de er ikke "opvarmet".

Det bliver nok ikke en sjov uge vi går i møde. Jeg krydser fingre og håber...
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby heintzel » Mon Nov 17, 2008 9:24:02

Slap nu af folkens , jo vi spillede en dårlig kamp . Men der er ingen grund til at male fanden på væggen. Hvem havde regnet med at vi ville ligge i top 4 ??
Ligaen er så ufattelig lige i år , så det er de små marginaler der afgøre kampene.
Hvis vi havde været lidt heldige og dygtige så havde vi lukket kampen i 2 p. ellers hvis lykkens gudinde havde stået på fwh side , så havde rob skud gået ind istedet for at ramme "træværket " .
Uanset hvad så var kampen ik godkendt igår , men vi skal nok klare det..
FWH er det mest uberegnelige hold i ligaen , vi kan slå alle men også tabe til alle ..
En 23 , der er kun en 23 ....
heintzel

Postby Corry Perry » Mon Nov 17, 2008 11:42:12

Og lige for tiden taber vi til alle...
Og nej, jeg havde ikke regnet med top 4, men jeg havde sgu da håbet på en mere godkendt indsats, end den skod, ringe, umotiverede og højst gabende kamp.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Mogens Andersen » Mon Nov 17, 2008 8:41:50

Næ, hvorfor male fanden på vægen, vi har kun tabt 6 kampe i træk og spiller af helvede til.
Hvornår har vi sidst vundet hjemme, og hvor mange tilskuere trækker vores hold.
Nej, i Whitehawks er alt rosenrødt, og vi har en bestyrelse, der virkeligt kan finde ud af at lede klubben.

Skal vi ikke alle råbe Hurra Hurra Hurra, og sige det går jo skide godt i klubben.¨

NOT
Mogens Andersen

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks