21.11.2008 Aab - Frederikshavn White Hawks

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

21.11.2008 Aab - Frederikshavn White Hawks

Postby roninjo » Thu Nov 20, 2008 6:50:19

Din mening før, under og efter kampen.
roninjo

Postby Corry Perry » Thu Nov 20, 2008 9:40:10

Jeg GIDER ikke et nederlag..
Slet ikke til dem. Så GO WHITE HAWKS!!!
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Skytten » Thu Nov 20, 2008 10:28:33

For begge hold er det jo en mega vigtig kamp og med måske 3500 på lægterne så er ikke mindst Aab under pres for at præstere som de ikke har gjort så ofte hjemme denne sæson og vinder de er vi hægtet af, omvendt hvis vi holder hovederne kolde og Pisar har en af sine aftener så kan vi være på rette spor og være på samme point og Aab vil igen have problemer og 6 pl er stadig en mulighed for os.

Taber vi klart så er det top 4 fra bunden og den evige kamp om slutspil, synes måske bare vores hold er for godt til det pis, men omvendt der er for mange der slet ikke præstere og hele holdet kører op og ned, lige fra sejr over RMB og nederlag af værste skuffe til ESB...latterligt

Håber på 3, realistisk med 2 og ender sikkert med 1 eller 0 er jeg bange for...Aab er igang med Marsh og den nye keeper og vi sejler. Vil hade som pesten at tabe og vinke by by til en mulig 6 pl - men tror det er urealisttisk uden sejr i morgen, forza WH
Skytten

Postby Corry Perry » Fri Nov 21, 2008 7:40:36

Desuden plejer vi at tabe de vigtige 6 pointskampe
Corry Perry

Postby Mogens Andersen » Fri Nov 21, 2008 8:59:28

Jeg tror vi vinder 3-2 på 3 mål af Spanhel..........................
Mogens Andersen

Postby 3jw1n » Fri Nov 21, 2008 11:34:54

Skal vi ikke håbe på Pelle spiller iaften, og få sagt et ordenligt farvel til ham ? Med 3 point på kontoen også kalde ham på banen i bjørnenshule bag efter :D
3jw1n

Postby Skytten » Fri Nov 21, 2008 10:36:25

Gider egenlig ikke skrive så meget, resultatet siger sig selv og efter tirsdag er vi sidst i ligaen.
Er der da for fanden ikke nogen på det hold, der kan,vil,gider, det er f da for pinligt at vi enten får black outs i hver kamp, eller simpelthen bare spiller som lort og taber til det vel snart tidligere bundhold, som vi så behændigt satte igang, og for gud ved hvilken gang ligger vi sidst for vi forstår sgu at vinde de forkerte kampe og tabe resten.

Godt jeg blev brændt af så jeg ikke kom til kampen, hold kæft det pinligt år efter år at smide så mange kr efter et hold der pisser rundt i bunden. ufatteligt at det kun er Matt D der kan score, godt for det, men han er jo mutters alene.
Nu er det andet år vi midt i sæsonen ender i et total sort hul, hallo BS hvor er du henne!
Skytten

Postby Corry Perry » Fri Nov 21, 2008 10:45:52

Jeg er bare så frustreret at jeg snart ikke ved hvad jeg skal gøre!
Som Skytten skrev, resultatet siger det hele. 27 skud og 1 mål!!!!!!!?????????

Mogens, det er ikke for at hænge dig ud eller noget som helst, men jeg kunne godt snart tænke mig at vide hvad der skal ske i klubben nu.
Fyringer? Eller hvad??
Det ville være dejligt at få lidt at vide i kære fans, i stedet for en masse som vi allerede i forvejen godt ved.
Corry Perry

Postby nordjyden » Sat Nov 22, 2008 8:34:46

vi kan godt blive enig om at holdet spillede ad H til mod AAB det behøver vi ikke at være uenige om, MEN DE IDIOTER som kalder sig fans, som tændte romerlys ude i ålborg, dem vil vi gerne være fri for. Det er en skændsel at vi skal blive ved med at opleve disse HJERNEDØDE tabere. Det kan godt være at de laver noget stemning men de ødelægger dobbelt så meget for klubben og dem der gerne vil se hockey,
nordjyden

Postby WhiteHawks » Sat Nov 22, 2008 8:47:56

Helt enig, og godt at se, at kontrollørerne fik fat i den rigtige efter kampen, og at der blev taget ordentligt fat i det fjols. Synd at de så bare ikke fik fat i ham der tændte romerlyset til sidst, som han netop havde fået overrakt fra den ovenstående beskrevet person. Men i og med flere så hvem det var, håber jeg da at klubben vil tage en konsekvens af forløbet, og så må vi bare finde en anden trommeslager, hvis det da overhovedet er ham der stadig spiller trommer derude.
WhiteHawks

Next

Return to Frederikshavn White Hawks