Kædesammensætninger... ??? eller mangel på samme...

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Kædesammensætninger... ??? eller mangel på samme...

Postby Høgen » Fri Nov 21, 2008 10:48:26

Er jeg den eneste som undre mig over at der gang på gang er byttet om i kæderne... ???

Jeg tænker bare at når man som prof. coach ikke kan se at det IKKE fungere, hvorfor så ikke gå tilbage til hvad der virkede tidligere...

Bliver sgu lidt arrig.. MORTEN LIE udnytter vi ABSOLUT ikke til fulde ved at han "futter" rundt i en C kæde... Med respekt for de andre spillere- kan Morten altså endnu ikke bære en hel kæde... Hvad blev der af 19-20-21 kæden ??? jeg spørger bare !!!!

Mine kæder som jeg vitterligt håber de ender i dag er som følger:

Matt D. - Morten Lie - Dubkov

Rob G. - Mike Grey - Jaska Vilén

Radim - Jesper J. - Spanhel... ??? (her tvivler jeg lidt.. hehe)

Og så spil da lidt mindre med den 4. kæde.. Ja de skal have istid. men sgu ikke så meget i en tid hvor intet fungere...

KOM GERNE MED DIN MENING...
Høgen

Postby WHawks » Sat Nov 22, 2008 12:20:30

Tja det fungerer da i hvert fald ikke. Er egentlig meget enig i at de kæder du foreslår ligner det mest optimale, men man må jo formode at træneren der ser spillerne hver dag ved bedre end os. Men helt overordnet set skal flere af spillerne til at igang igen, det kan ikke passe at Davidson er den eneste der kan sætte dem ind, hvornår er sidste gang vi har scoret i PP forresten?
WHawks

Postby 3jw1n » Sat Nov 22, 2008 11:06:35

nu spørg jeg dumt men startede kæderne i aalborg ikke sådan bortset fra spanhel og rob g var byttet og da vi så kom bagud 3-0 blev Lie og rob g byttet om ???
3jw1n

Postby 3jw1n » Sat Nov 22, 2008 11:08:24

sorry også var jesper j i 4 kæde og jokinen i 3. kæden som angriber
3jw1n

Postby Høgen » Sat Nov 22, 2008 1:48:20

[quote="3jw1n"]nu spørg jeg dumt men startede kæderne i aalborg ikke sådan bortset fra spanhel og rob g var byttet og da vi så kom bagud 3-0 blev Lie og rob g byttet om ???[/quote]

Tror ikke vi har set samme kamp så... Kæderne så, i følge mine øjne ud som følger

Matt - Dubkov - GLobke

Spanhel - Mike G. - Vilén

Radim - Morten Lie - Jesper j.

PLUS LIDT BLANDET ENGANG I MELLEM MED 4kæde.. så NEJ.. de lignede absolut ikke.. :shock:
Høgen

Postby Skytten » Sat Nov 22, 2008 1:52:07

Ved virkelig ikke hvad man skal gøre...for der er da prøvet meget og købt spillere, men kun Matt D viser bare lidt og som Whawks siger, har vi et PP ? Der har da været rigelig den sidste tid til at øve på :wink: men hallo, hvor er vi tamme, ingen back der kan hamre een ind, ej heller nogen foran der vil slås og de to Wings de cykler rundt i hjørnerne.

Men vi så det hele sidste år også...og måske gearer de op hen mod kvali til slutspil eller så ender vi sidste, men der er simpelthen for mange der falder alt for meget ud...de mgl i den grad selvtillid...Se Herning mod RMB, og mod os, selv om der er 5 min igen så kæmper de som tophold og ender som vinder.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg der kræves en form for storvask efter denne sæson, hvis WH har overlevet økonomisk og så nøjes med 8 virkelig gode udl, for de findes se på topscorelisten, der er mange nye navne, ok nok også dyrt købt ind, men så hellere en trup på 22 mand, end 28 hvor kun 1-2-3 leverer varen.

Men det er frustrerende...ikke mindst fordi det nu er for gud ved hvilken gang i de sidste 8 år...lær dog af fadæserne og selvfølgelig håber vi på en gentagelse af sidste år i slutspillet...meeen det tror vist kun julenissen på :cry: træerne vokser sgu ikke ind i himlen...desværre.
Skytten

Postby 3jw1n » Sat Nov 22, 2008 4:35:04

ja høgen sådan så den ud efter AAb kom paa 3-0 men i starten af kampen var lie i første kæden de blev lavet om til det du skriver efter Timeouten
3jw1n

Postby Høgen » Sun Nov 23, 2008 2:06:56

[quote="3jw1n"]ja høgen sådan så den ud efter AAb kom paa 3-0 men i starten af kampen var lie i første kæden de blev lavet om til det du skriver efter Timeouten[/quote]

Øøhh NEIN... Ved godt det er barnligt det jeg gør nu.. men når man nu ved man har ret... hehe

Udehold: Frederikshavn White Hawks
No Name Pos L. SoG
1 Pisar, Lubos GK
31 Aaby, Dennis GK
2 Martin, Mike (A) LD 1
4 Schioldan, Christian (A) LD 2
5 Pedersen, Kasper RD 2
9 Christiansen, Rasmus LD 3
10 Blokhus, Nichlas LW 4
11 Bech Christensen, Mads RD 1
12 Spanhel, Martin RW 2
16 Vilen, Jaska LW 1
19 Davidson, Matt RW 1
20 Lie, Morten RW 3
21 Dubkov, Ilya CE 1
23 Grey, Mike (C) CE 2
24 Piroutek, Radim LW 3
25 Jokinen, Tomi CE 4
33 Globke, Rob LW 2
40 Jensen, Jesper CE 3
44 Birnstill, Steve RD 3
56 Smedegaard, Morten RW 4

Tallene efter hver spiller er kæden de spillede i.. Jeg havde vist nok Rob Globke i Akæden fra start, men ellers tror jeg nok jeg havde ret... IKKE FOR AT VI SKAL VÆRE UVENNER OVER DET.. ER JO SKIDE LIGEGYLDIGT.. hahaha Men disse tal er fra kamprapporten...
Høgen

Re: Kædesammensætninger... ??? eller mangel på samme...

Postby funzisil26 » Sun Nov 23, 2008 4:32:17

Jeg mener også de keder. jeg har hørt at Heikki køre helt vildt på dem. der var engang hvor de kom hjem kl 2 og skulle op og træne kl 8 :twisted: siger jeg bare
ISHOCKEY EKSPERTEN
funzisil26

Return to Frederikshavn White Hawks