25.11.2008: Frederikshavn White Hawks-Rødovre Mighty Bulls

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby Fiksuperstars » Thu Nov 27, 2008 11:08:09

[quote="3jw1n"]Synes ikke det hele kan ligges over på en mand, derudover vil jeg sige jeg er "lidt" skuffet over det er en mand som er bosat i Aalborg som skal få en support klub op at stå. Håber dog som du siger det vil hjælpe lidt med stemningen.. Er support klubben åbnet endnu ???[/quote]

Der vil komme mere nyt i løbet af denne uge, vi skal have lavet de sidste aftaler! Personlige årsager har gjort at vi har måtte udsætte nogle møder og dermed processen..

Nu har den supportergruppe skulle været oppe og stå i efterhånden mange år. Hvad er det blevet til? Ikke en skid.
Der blev delt brochurer, og jeg ved ikke hvad, på sidste sæsons busture, men der er ikke kommet noget som helst frem.
Ishockeysupportere i Frederikshavn er lig nul.
Det samme er de tumper, der gang på gang laver ballade. Dem skal vi have væk hurtigst muligt, så kunne det være nogle andre ville identificere sig med en ny supportergruppe.

Ovenstående tager jeg med et smil "Ilya". Du ved tydeligvis ikke ret meget og jeg kan ligeledes se at du heller ikke har søgt meget information om det, vi i gruppen har ikke hørt fra dig! Og lad mig minde om at WHS først blev nedlagt sidste år! men det glæder mig at du reagerer så kraftigt, fordi det betyder at du er utilfreds med tilstandene som de er nu og DERMED SOM DEN STØRSTE SELFØLGE VIL BIDRAGE TIL AT DET BLIVER EN STOR SUCCES - HELDIGVIS ER KONCEPTET I FORENINGEN SÅDAN AT DET ER OP TIL DER ENKELTE MEDLEM HVOR MEGET DER SKAL SKE!

MEN EN TING VIL JEG SIGE TIL DIG I STØRSTE ALVOR; HVIS DU PÅSTÅR AT VI ER DEM SÅ STÅR BAG DET BALLADE DER HAR VÆRET I FORBINDELSE MED NOGLE AF KAMPENE, SENEST AaB KAMPEN. SÅ SYNES JEG SATME DU SKULLE TAGE SKAMME DIG OG UNDERSØGE SAGEN.. JEG VIL GERNE DU MED OMGÅENDE VIRKNING, ENTEN FREMLÆGGER BEVISER FOR DINE HORIBLE PÅSTANDE ELLER OGSÅ (som jeg ved du bliver nød til) I DEN GRAD TAGE DET I DIG IGEN OG GØRE KRAFTIGT OPMÆRKSOM PÅ VI IKKE INTET HAR MED BALLADEN AT GØRE! VI TAGER SKRAPT AFSTAND FRA DET OG ØNSKER KUN "SOBER" OPBAKNING TIL HOLDET OF KLUBBEN!
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby 3jw1n » Thu Nov 27, 2008 11:14:53

Sådan en på munden.. :D Men jeg er sku glad for der er nogen der gør noget... Men synes det er utroligt at man skal så langt væk som til aalborg for at finde en af de bærende krafter, så stort skulder klap til dig Jesper.... Synes dog det ville have været rart med sådan en ildsjæl tættere på klubben, men man må håbe nogle vågner op når der begynder at ske noget mere.. Glæder mig til at give et nap med hvor jeg kan..
3jw1n

Postby Slagteren » Thu Nov 27, 2008 2:36:35

DEJLIGT !!!!

Dejlgt og høre hvor langt i er kommet og at du for fortalt dem der bare snakker om support, at dette kræver noget fra alle mand.
Slagteren

Postby Ilya Dubkov » Thu Nov 27, 2008 5:55:13

Jesper. Jeg ved godt du ikke laver ballade til hockey. Men nogen af dem du står sammen med er altså ballademagere. Bare det gør, at mange ikke vil identificere sig med gruppen, hvad enten de har noget med det at gøre eller ej.
Ilya Dubkov

Postby Slagteren » Thu Nov 27, 2008 7:12:03

Du kan ikke starte ud med og sige at der er nogen der ikke er velkommen i en åben support gruppe. Hvis man laver noget som forbinder dig til en sådan orginasion, så kan man blive straffet for det.

Opfordre ikke ballademagerne til og være "front" figuer, men syndtes da at alle er velkommen til og støtte vores ALLE`s hold.
Slagteren

Postby Fiksuperstars » Thu Nov 27, 2008 10:47:24

[quote="Ilya Dubkov"]Jesper. Jeg ved godt du ikke laver ballade til hockey. Men nogen af dem du står sammen med er altså ballademagere. Bare det gør, at mange ikke vil identificere sig med gruppen, hvad enten de har noget med det at gøre eller ej.[/quote]

Vil give dig ret i at jeg står tæt på nogle af de personer som laver balladen. Jeg stiller mig i nærheden af disse personer, fordi jeg ønsker opbakning til holdet og disse personer er også dem der står bag stort set al opbakning! Og jeg er faktisk af den mening at jeg ikke skal flytte mig fordi nogen laver ballade eller på anden måde agerer i strid med reglerne.. Jeg går til hockey for at få en oplevelse og en del af oplevelsen består i at jeg personligt vil støtte holdet så meget det er muligt og derfor står jeg i nærheden af disse personer!Jeg mener, for det første, at det er op til folk selv at finde ud af hvordan man opfører sig og for det andet at jeg kan/vil og skal såvidt heller ikke være den der spiller "politimand" i det her spil - det må folk der er "ansat" stå for, hermed mener jeg kontrollørerne! Jeg tager skarpt afstand fra ageren der er i strid med al dansk lovgivning og almen opførsel.

Men lad mig slå fast at det er min personlige holding og kan nemt se den problemstilling du sætter op. Men kun ved at stå sammen og bakke op om dette fælles projekt kan vi "bekæmpe" denne ballade.
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks