Økonomi

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby Mogens Andersen » Fri Nov 28, 2008 6:58:11

Tillykke med overskudet Whitehawks.
Uha, hvordan ville tallene have set ud, hvis ikke vi var nået så langt i slutspillet sidste år?
Jeg ved godt, at jeg lyder negativ, men det er sgu ikke nået flot resultat.
Mogens Andersen

Postby Fiksuperstars » Fri Nov 28, 2008 7:26:07

[quote="Mogens Andersen"]Tillykke med overskudet Whitehawks.
Uha, hvordan ville tallene have set ud, hvis ikke vi var nået så langt i slutspillet sidste år?
Jeg ved godt, at jeg lyder negativ, men det er sgu ikke nået flot resultat.[/quote]

Hvis du var der på generalforsamlingen så vil du vide at der ligger en forklaring bag dette resultat! Regnskabet skal jo ses over hele sæsonen, som bekendt ikke var særlig god før selve slutspillet og du skal dertil tænke på at det koster særdeles mange penge at være i slutspillet; transport, kost og logi, lønninger mv. Regnskabet fik rosende ord med på vejen fra mange på generalforsamlingen...
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby Peter Jensen » Sat Nov 29, 2008 11:22:44

Gud fader i skuret.....

Det er et skidegodt resultat :D

Tag da lige et kig ud over Jeres store næser..... Herning, Aab, Rødovre, Esbjerg, Odense m.v. Jeg kunne blive ved, men I vil nok alligevel ikke kunne forstå det.....

Det er ikke studenterhuen der trykker, hos de fleste af dem der gør sig kloge i dette forum :roll:

Peter
Peter Jensen

Postby 3jw1n » Tue Dec 02, 2008 3:33:15

Godt ord igen når der endelig er ro mellem fans så smider vi brande på igen :D :D Nice job... :D
3jw1n

Postby flems » Wed Dec 03, 2008 6:36:14

[quote="Peter Jensen"]Gud fader i skuret.....

Det er et skidegodt resultat :D

Tag da lige et kig ud over Jeres store næser..... Herning, Aab, Rødovre, Esbjerg, Odense m.v. Jeg kunne blive ved, men I vil nok alligevel ikke kunne forstå det.....

Det er ikke studenterhuen der trykker, hos de fleste af dem der gør sig kloge i dette forum :roll:

Peter[/quote]

hehe så sandt så sandt
flems

Postby nordjyden » Thu Dec 04, 2008 12:20:48

ja ja , vi må håbe de har en anden revisor end It Factory, det så jo også flot ud.
nordjyden

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks