FANKLUBBEN WHITE HAWKS

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

FANKLUBBEN WHITE HAWKS

Postby Fiksuperstars » Tue Dec 02, 2008 11:45:15

Hej nuværende og ikke mindst kommende WHITE HAWKS supportere,

Nu går starten til noget rigtig stort, nemlig starten på FANKLUBBEN WHITE HAWKS. Det hele finder sted søndag d. 7. dec. kl. 13:00 FØR KAMPEN MOD HERNING, i den store mødelokale i hal 2! Her vil planer og koncept blive præsenteret. Der vil selvfølgelig være mulighed for at købe øl og vand før vi går ind og støtter holdet til sejr over Herning.

VEL MØDT!

På vegne af gruppen

Jesper Guldbæk - FIKSUPERSTARS
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby 3jw1n » Tue Dec 02, 2008 3:29:50

tror bestemt jeg kigger forbi hvis tømmermændene ikke tager overhånd :D
3jw1n

Postby NO98 » Tue Dec 02, 2008 4:06:10

Jeg håber virkeligt at konceptet også indeholder nogle sunde holdninger, og at i således ikke optager medlemmer som de hulemennesker der kastede røgbomber i Ålborg. Det ville være ærgeligt hvis en fanklub skulle ødelægges før den startede.
Fjolser som dem i Ålborg burde formenes adgang til samtlige hockeyhaller i Danmark, i hvert tilfælde indtil de får pubeshår og noget der ligner sund fornuft.
NO98

Postby Slagteren » Tue Dec 02, 2008 4:12:32

Fanme godt !!! vi er helt sikkert iblandt dem der kommer, hvis ikke konen har født inden.
Slagteren

Postby Fiksuperstars » Tue Dec 02, 2008 7:42:12

[quote="NO98"]Jeg håber virkeligt at konceptet også indeholder nogle sunde holdninger, og at i således ikke optager medlemmer som de hulemennesker der kastede røgbomber i Ålborg. Det ville være ærgeligt hvis en fanklub skulle ødelægges før den startede.
Fjolser som dem i Ålborg burde formenes adgang til samtlige hockeyhaller i Danmark, i hvert tilfælde indtil de får pubeshår og noget der ligner sund fornuft.[/quote]

Der er selvfølgelig nedskrevet visse retningslinier i vedtægterne.. og disse bliver kort præsenteret på søndag under mødet! Men jeg synes personligt du har uret i to ting;

Første; du skriver; og at i således ikke optager medlemmer som de hulemennesker der kastede røgbomber i Ålborg.. Der må skulle stå VI i stedet for i, eftersom du er White Hawks supporter, skal du med største selvfølgelighed også være medlem af klubben!

anden: Vi anser situationen for at være på 0, så det er med den største selvfølgelighed at jeg siger at vi er åben for ALLE.. Det gør vi fordi at vi pt. ikke har informationer eller beviser til at agere imod folk og det ønsker vi heller ikke! Hvis der skulle komme en episode med uheldig virkning på foreningen eller anden foreningen/klub, og det er muligt at få oplyst, så vil vi selvfølgelig gøre det klart for vedkommende at der ikke er plads til ham eller hende i foreningen!

Jeg håber det var svar nok, du skal være velkommen til at stille mange flere spørgsmål under mødet.. Hvor jeg håber på at se dig sammen med alle andre intersseret! SØNDAG KL. 13:00!!

VEL MØDT!!!
Fiksuperstars

Postby Ilya Dubkov » Sat Dec 06, 2008 9:17:46

Jeg syntes initiativet til en ny fanklub er ganske fint, men forstår ikke hvordan en person der langt fra ser alle kampe, end ikke hjemmekampe, kan være frontfigur for denne nye fanklub.
Ilya Dubkov

Postby Corry Perry » Sat Dec 06, 2008 9:43:02

Måske fordi han er den største initiativ tager og iværksætter..
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby MiP » Sat Dec 06, 2008 9:50:07

[quote="Ilya Dubkov"]Jeg syntes initiativet til en ny fanklub er ganske fint, men forstår ikke hvordan en person der langt fra ser alle kampe, end ikke hjemmekampe, kan være frontfigur for denne nye fanklub.[/quote]

Kom glad og foreslå et bedre alternativ, hvis du mener der er et :wink:
/MiP

Whitehawks - The Pride of North
MiP

Postby Fiksuperstars » Sat Dec 06, 2008 11:20:49

Jeg takker mange gange for opbakningen til MIP og Corry Perry.. Jeg håber langt langt de fleste er sådan indstillet, så vi kan få noget rigtig stort op at stå!

Ilya: Skal vi ikke bare bakke op omkring det der sker i stedet for igen igen igen være negative? hele konceptet og fundamentet er bygget op på den måde at folk kan bidrage i det omfang de magter. Netop derfor har jeg fundet folk til at besidde de to poster i foreningen! Sådan at jeg kan bidrage i det størst mulige omfang.. Jeg håber, du hiver fat i mig til mødet i morgen og stiller kritiske spørgsmål, så skal jeg give svar på tiltalen..

VEL MØDT I MORGEN KL. 13:00 i mødelokalet i hal 2!!!!
Fiksuperstars

Postby Peter Jensen » Sat Dec 06, 2008 3:48:53

Jeg synes det er et "super" tiltag af fiksuperstars, det skal han have stor ros for :D

Peter
Peter Jensen

Next

Return to Frederikshavn White Hawks