FANKLUBBEN WHITE HAWKS

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Re: FANKLUBBEN WHITE HAWKS

Postby Fiksuperstars » Wed Jan 07, 2009 11:57:06

Endnu en opdate:

Det er med stor beklagelse at vi ikke endnu ikke har fået hjemmesiden op og køre endnu.. MEN-

Til spørgsmålet om hvorfor hjemmesiden ikke er oppe endnu er forklaringen at dem der skal hoste vores hjemmeside har skulle haft ny server og der har været nogle problemer. Efter vi så tålmodigt har ventet på at de skulle få løst problemet har de i mellemtiden meddelt os at der ikke var plads til os og vi måtte på ubestemt tid på få plads.

Det har vi ikke kunne acceptere og derfor har vi i dag købt os plads på en server et andet sted. Vores Itmand arbejder på højtryk for at få siden op og køre og det bliver den til den kommende weekend siger han.

Håber alle i og omkring White Hawks er klar til at give den en fælles skalle for en bedre opbakning til holdet når tingene endelig går vores vej..

Endnu engang beklager jeg at der ikke er sket noget endnu!

med venlig hilsen

Jesper Guldbæk - Fiksuperstars
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby flems » Wed Jan 07, 2009 2:25:54

nice at høre nyt.
flems

Postby WHawks » Fri Jan 09, 2009 7:38:48

Vi venter spændt så.
WHawks

Postby Skytten » Tue Jan 13, 2009 11:23:30

Har sgu ondt af jer der forsøger at starte fanklub, håber det lykkes og kommer til at gå godt, men det er ikke nemt og der er ikke meget back up fra dem på isen desværre :cry:

men pøj pøj så er i klar til næste sæson!
Skytten

Postby Fiksuperstars » Thu Jan 29, 2009 1:09:59

Jeg har ingen snakket med vores webansvarlig og han siger at hjemmesiden skulle være oppe at køre fra den kommende weekend.

Jeg håber, dette bliver tilfældet og at i alle sammen holder hovedet højt og er klar til at hjælpe når det hele er på plads!
Fiksuperstars

Postby JB » Fri Jan 30, 2009 1:00:05

Hvor melder man sig ind!?

Vil gerne opfordre alle der ikke er meldt ind til at gøre det samme.!
Det koster jo ikke alverden !!
JB

Postby Fiksuperstars » Fri Jan 30, 2009 7:02:42

JB wrote:Hvor melder man sig ind!?

Vil gerne opfordre alle der ikke er meldt ind til at gøre det samme.!
Det koster jo ikke alverden !!

Kære JB,

tak for din interesse, dejligt du vil være med. Og tak for din opfordring til alle andre.. :-)

Der vil selvfølgelig være online tilmelding på vores hjemmeside, når denne er oppe. Derudover har man selvfølgelig muligheden for at kontakte vores kasserer via mobil eller mail; 41269303 / kimmagdk@gmail.com

Han er jer alle behjælpelig med alt i forbindelse med medlemsskab.
Fiksuperstars

Postby Ilya Dubkov » Mon Feb 02, 2009 4:16:27

.......
Ilya Dubkov

Postby Kristensen » Mon Feb 02, 2009 5:03:31

..... er os lige mine ord, weekend efter weekend bliver det udskudt.. er altså begyndt og blive en smule utålmodig, da jeg har en kammerat der kan sætte sådan en side op i løbet af en time :)
Kristensen

Postby Fiksuperstars » Mon Feb 02, 2009 6:01:31

Jeg kan kun være enig i frustration.. Som jeg tildels også deler! Jeg står lidt på sidelinien, forstået på den måde at jeg ikke har teknisk niveau nok til at kunne bygge sådan en side op.. Jeg ved ikke hvad der mangler eller ikke mangler..

Men jeg ved at jeg igennem en lang tid har efterspurgt alle former for hjælp.. Og alle kender til de ting der skal sættes i gang, hvis nogen af på nogen måde selv vil eller kender nogen der vil bidrage med alle former for hjælp er det jo bare at give lyd fra jer... Især din ven Kristensen.. :lol:

Jeg forsøger hele tiden at rykke for at tingene sker og gøre den indsats jeg har tid og overskud til. Men kan kun konstantere at jeg havde "for stor" tillid til at de ting folk meldte ud var sat for lavt.. Men jeg kan ikke tvinge folk til at gøre noget!

Jeg påtænker at indkalde til en møde hvor alle der overhovedet har mulighed for at hjælpe kan møde op og så fordeler vi opgaverne!
Fiksuperstars

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks