Røde Pølser m.v.

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Røde Pølser m.v.

Postby Peter Jensen » Sun Dec 07, 2008 5:26:54

Nu må det snart stoppe, hvorfor skal der absolut serveres røde pølser i Scanel Hockey Arena? Det er jo en klar fordel for hold som AaB og Rødovre.... Det næste bliver vel, at der i Stokken sælges AaB fanartikler......

Lad os få stegte pølser på menuen... Der er ingen der spiller i stegt pølsefarver.

Ketchupen kan man så fjerne samtidig...

Er det kun mig der synes det er helt til grin, at der serveres røde pølser, på vores hjemmebane?

Peter
Peter Jensen

Postby Corry Perry » Sun Dec 07, 2008 6:02:17

Ja, helt ærligt. Det tror jeg.
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Fiksuperstars » Sun Dec 07, 2008 6:24:13

Nej, Jeg vil have pølser i White Hawks farver.. Jeg spiser aldrig mad på isstadion af samme årsag..
Aalborg på landkortet - FIK i hjertet
Fiksuperstars

Postby Skytten » Sun Dec 07, 2008 6:54:20

Dette må være et forsøg på at holde sig vågen....for stillingen/indstilingen kan da ikke!

Træt af det her gedecirkus år efter år i bunden, trods egentlig et ok hold...forstår simpelthen ikke hvorfor vi skal svinge så meget, men et faktum er at vi er et bundhold igen i år.

Så ikke kampen idag...men hørte vi egentlig dominerede en del og havde mange skud...men igen mgl vi en skarpretter eller to til at gøre forskellen...ved ikke Soro kunne have haft den indflydelse at vi havde ligget længere oppe, men han var forskellen sidste år.
Godt #12 er kommet mere igang, kommer vi i slutspil så styrer han sikkert direkte mod topscoreværdigheden, nej spøg til side det ER godt, men nu er Davy så gået i stå...kom nu WH for faaan da, I KAN JO GODT, VI HAR SET DET FØR....
Skytten

Postby Skytten » Sun Dec 07, 2008 7:11:19

47-27 i skud = 1 mål, det er fandme under alt kritik på hjemmebane....694 tilskurer...forstår man godt!
Vigtig kamp og alligevel kommer der ingen, hmm når vi 1000 på tirs endnu mere vigtig kamp...tror det næppe

Når vi 2000 fre mod Aab, måske hvis vi vinder tirs ellers kommer der 1548

Vinder vi tirs...hmm tror desværre ikke, Esb sætter sig sikkert på 6 plads, Aab og Totempo påi de næste 2 hvis ikke vi vinder fre og vi ender som tippet fra sæsonstart som 9 både efter de 36 kampe og efter mellemspil...sørgeligt, men tror ikke Grey scorer straffe som sidste år :wink: slet ikke efter det sidste straffe jeg så ham skyde, eller skyde nåede han vel aldrig

Sorry for negativitet...men er super skuffet over at vi ikke forlængst har nappet den 6 plads, synes vores hold er bedre end Totempo og Aab og lige så godt som Esb...men det siger stillingen desværre ikke.
Skytten

Postby Ilya Dubkov » Sun Dec 07, 2008 10:08:27

Må give Peter ret. Ud med de røde pølser, og det røde saftevand skal også væk.

Nej spøg til side. Rigtig god humor Peter, vi ses på fredag, og nej, vi skal ikke have pølser:-)
Ilya Dubkov

Postby jogl » Mon Dec 08, 2008 8:47:27

Helt enig med Peter. De stegte er langt bedre!!!
Mht. kampen mod Herning. Ja det var sgu surt, at Pisar havde valgt en offday, og så samme dag som Leinonen gjorde come back med en pragtpræstation. Syntes at holdet leverede en godkendt indsats mod Herning. Der er to personer der taber kampen i dag. Pisar havde en dårlig dag, og Mike Grey spillede igen på samme lave niveau. Hvorfor var det lige han skulle tage en 2 min. 18 sekunder efter han havde afsonet den første 2 min. Syntes vi skal sige tak for nu til Hr. Grey. Han har leveret mange gode præstationer for klubben. Men han holder ikke et niveau der retfærdigør at han skal trække 2-3 2 min. hver kamp. Ind med Blokhus eller Kennie i stedet.
Kampen i dag viser igen, igen, at vi har problemer med at få den lille sorte i kassen. Hvad med at få fat på ham her. Han laver da godt med point.
http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdis ... ?pid=65971
Nå, spøg til side. Tror mere på at vi skal ud og se efter en back. Fuck, hvor kunne vi godt bruge Sorokins for resten af sæsonen. Vi mangler virkelig en back der kan føre pucken frem i angrebszonen, og være med til at vedholde pres på modstanderen.
jogl

Postby AK47 » Mon Dec 08, 2008 8:58:52

Altså Peter - røde pølser - bevæg dig i cafeteriet, der kan du få den helt store menu. Og de har også servietter til øjnene. :D

go humor - ses fredag

og med hensyn til det der sker på isen, så spillede holdet vel som en stegt hot dog, hot doggen var bare uden pølse - øv pisar bliv i dit mål, der er du den allerbedste men som back er du værre end Kasper P
Janum sponseres af Nibe Festivalen - "Den lille fede"

Gå nu på pension Janum
AK47

Postby Peter Jensen » Mon Dec 08, 2008 8:21:08

Noget helt andet er, at vi også skal have Julemanden klædt om......

Hvad ligner det, at stille op i AaB-kostume og fedte for alle de sagesløse børn?

Nej, ned med al rødt....Bare ikke i politik forstås :wink:

Peter
Peter Jensen

Postby Corry Perry » Mon Dec 08, 2008 9:21:21

[quote="Peter Jensen"]Noget helt andet er, at vi også skal have Julemanden klædt om......

Hvad ligner det, at stille op i AaB-kostume og fedte for alle de sagesløse børn?

Nej, ned med al rødt....Bare ikke i politik forstås :wink:

Peter[/quote]

Helt enig, og væk med nisser. De er jo vist osse dæmoner :wink:
Og det samme med dannebrog! Hvem gider dog flage for Aab på sin fødselsdag? :wink:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Return to Frederikshavn White Hawks