Aab var fysisk og teknisk overlegne i alle spillets facetter. Det var en ynk at se vores drenge i aften, de var kegler alle sammen.
Se dog i øjnene at den trup er totalt forkert sat sammen, vi har kun 2 acceptable backer, resten er røv og nøgler. Vi har en helvedes masse dyrt betalte angribere, der hverken kan spille sammen eller lave mål. Vi mestrer ikke engang et ordentligt power play, det kan de heller ikke finde ud af.
Det kan godt være kampen var tabt til 3 periode, men ikke engang æren kæmpede man for. Hårdt spil eller bare en gnist der viser irritation over holdets indsats var at se, kun hos den unge nr 13 der kom ind i perioden, viste en smule mandshjerte og kæmpede så hårdt han kunne. Resten tumlede rundt som en flok hovedløse høns, det var fandme pinligt drenge!.
1-6 til de røde på hjemmebane og med den indsats, det må få konsekvenser, ellers er det en ren amatør klub.
Spark den finne af H til, han har jo ikke tilført os noget som helst andet end flere elendigheder.
Rens ud på det hold til næste sæson, lad os få nogle mænd til klubben og ikke den nuværende flok kællinger.
Ja jeg er stadig, og vil altid være White Hawks fan, men efter sådan en gang tøsehockey skal man altså have luft.
Det gør ondt at blive ydmyget på den måde, som vi blev iaften. Det gør i sær ondt, at det var Aab, der gjorde det ved os.
Behøvede man i øvrigt bruge penge på ham lejesvenden i målet ? Tror nok Dennis Aaby kunne have gjort en bedre figur. Nu vil jeg ikke give målmanden skylden, for han havde jo intet forsvar til at hjælpe sig, men god var han sgu ikke.
Glæder mig til næste sæson, hvor truppen forhåbentlig er udrenset, så vi kan få noget godt hockey at se igen og ikke som nu kun i hver 8 kamp.
Pinlig indsats.....kom nu i gang drenge !!!!!
Tak for ordet....nu fik jeg lidt luft