Tøsehockey !!!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Tøsehockey !!!

Postby nielsen024 » Sat Dec 13, 2008 12:14:35

Nu synes jeg snart vi fans, har været nok lort igennem. Kampen i dag var en ydmygelse af rang...og så i egen hule. Vores hold spillede som en flok tøsedrenge, hvad sker der lige for dem ?.
Aab var fysisk og teknisk overlegne i alle spillets facetter. Det var en ynk at se vores drenge i aften, de var kegler alle sammen.
Se dog i øjnene at den trup er totalt forkert sat sammen, vi har kun 2 acceptable backer, resten er røv og nøgler. Vi har en helvedes masse dyrt betalte angribere, der hverken kan spille sammen eller lave mål. Vi mestrer ikke engang et ordentligt power play, det kan de heller ikke finde ud af.
Det kan godt være kampen var tabt til 3 periode, men ikke engang æren kæmpede man for. Hårdt spil eller bare en gnist der viser irritation over holdets indsats var at se, kun hos den unge nr 13 der kom ind i perioden, viste en smule mandshjerte og kæmpede så hårdt han kunne. Resten tumlede rundt som en flok hovedløse høns, det var fandme pinligt drenge!.
1-6 til de røde på hjemmebane og med den indsats, det må få konsekvenser, ellers er det en ren amatør klub.
Spark den finne af H til, han har jo ikke tilført os noget som helst andet end flere elendigheder.
Rens ud på det hold til næste sæson, lad os få nogle mænd til klubben og ikke den nuværende flok kællinger.
Ja jeg er stadig, og vil altid være White Hawks fan, men efter sådan en gang tøsehockey skal man altså have luft.
Det gør ondt at blive ydmyget på den måde, som vi blev iaften. Det gør i sær ondt, at det var Aab, der gjorde det ved os.
Behøvede man i øvrigt bruge penge på ham lejesvenden i målet ? Tror nok Dennis Aaby kunne have gjort en bedre figur. Nu vil jeg ikke give målmanden skylden, for han havde jo intet forsvar til at hjælpe sig, men god var han sgu ikke.
Glæder mig til næste sæson, hvor truppen forhåbentlig er udrenset, så vi kan få noget godt hockey at se igen og ikke som nu kun i hver 8 kamp.
Pinlig indsats.....kom nu i gang drenge !!!!!
Tak for ordet....nu fik jeg lidt luft :shock: :shock: :shock:
nordjyden
nielsen024

Postby Number99 » Sat Dec 13, 2008 8:24:20

Jeg hørte mange gange i løbet af kampe folk brok sig over vores nye keeper, men for pokker det er ikke hans fejl, bevares Pisar kunne havde gjort det bedre, men grundet dårlige dispositioner fra vores træner er han overbelastet.

Jeg fatter ikke hvorfor man ikke har brugt Dennis noget mere, der var mange kampe han kunne havde stået, eller ihvertfald blevet sat ind........

Hvad med ledelsen som år efter år forlænger med Grey, Christian S., Radim og Jokinen, bare fordi de næsten har spillet i byen hele deres liv er jo ikke ensbetydende med da stadig er 1. holds matriel.

Stop nu med de medlidenheds kontrakter.....
Har oplevet følgende NHL kampe LIVE!

- 30.09.2007: Anaheim - Los Angeles (London)
- 05.10.2008: Pittsburgh - Ottawa (Stockholm)
- 03.10.2009: St. Louis - Detroit (Stockholm)
- 09.10.2010: San Jose - Columbus (Stockholm)
Number99

Postby Mogens Andersen » Sat Dec 13, 2008 10:00:04

Pinlig ishockey af en flok slapsvanse, det er hvad man kan kalde sæsonen indtil nu.
Jeg glæder mig til at se konsekvensen, for der skal virkeligt renses ud fra hovede til røv i den her klub.

Jeg har 4 fribilletter tilbage til grundspillet, de ryger lige i skraldespanden, jeg vil hellere betale for at se isballet, en sådan en flok modløse slapsvanse fra Whitehawks.

Føj og det betaler folk for at se.
Mogens Andersen

Postby carlos6 » Sat Dec 13, 2008 10:09:12

det var så min sidste kamp igår, det begriber hvordan man kan spille så dårligt i så mange kampe og der sker intet, amatør klub i son en størrelse, tak for denne sæson og tror der er mange andre der har det på samme møde føj for noget hockey. Mike Grey tag dig nu sammen og stop det ville hjælpe holdet meget, det er sørgeligt og se den mand efterhånden han kører jo nærmest baglæns......
carlos6

Slut for i år!!

Postby WHfan » Sat Dec 13, 2008 12:04:12

Hvordan kan en bestyrelse og direktør se på sådan en gang pinlig lort uden at gøre noget, eller i det mindste kommentere noget?? En ting er hvis holdet ikke er godt nok men alligevel har kæmpet og gjort det de kunne, men den her pinlige indsats og indstilling er blevet for meget... HVAD ER PROBLEMET?? Er det træneren, eller er det spillerne der bare pisse ligeglade?? Kom ud af busken og læg kortene på bordet, for det her er ikke til at holde ud til at se på for os fans... Jeg ligger ikke flere penge derude før der sker et eller andet..
WHfan

Postby agerskovjensen » Sat Dec 13, 2008 12:28:46

ja nu vil jeg da håbe at HR. MOGENS ANDERSEN sidder og læser med, for der er ikke noget af alt dette der er usandt, FØJ i sku skamme jer drenge
agerskovjensen

Postby Skytten » Sat Dec 13, 2008 4:01:03

Det eneste jeg vil sige her er, at i har alle ret med kritik, for det bliver ikke mere pinligt end igår eller man kan sige hele sæsonen er total pinlig!!!

Hvis ikke ledelsen handler eller melder ud hvad man har tænkt sig, når ingen af målsætningerne for sæsonen bare er i nærheden af opfyldelse, så ender vi på 4-500 tilskurer og Elite Nord`s dage tæller sgu også ned af...nægter at tro på overlevelse hvis sidste års finale gjorde at WH fik 10-20.000 i overskud på drift, så kan en slutplacering uden for slutspil sgu kun give flere hundrede tusinde i minus....

Der må dygtigere folk til, for det kan ikke passe at de sidste 4-5 års zig-zag kurs kan fortsætte med den opbakning der er i nord.

Hvor mange mon der kommer søndag...5-600 til en mega vigtig kamp..for tilskurerne, for spillerne og træneren ser ikke ud til at forstå alvoren, ej heller ledelsen.

Vi skulle have haft Sorokins fra starten, selv om han er dyr, også kunne Spand L, Globke og nu den nye lejesvend have blevet væk, de bidrager ikke med en skid, ej heller de "gl" bidrager, men vi kan ikke undvære et halvt hold nu.

HANDLING til foråret ellers kan i lukke butikken.

Skal heldigvis til fødselsdag i morgen... :!:
Skytten

Postby 3jw1n » Mon Dec 15, 2008 1:05:17

hmm, nu ser jeg lige Mike Grey får en sviner, men tager jeg helt fejl hvis han er den dansker i ligaen med anden flest point og Morten Lie er den med flest så helt ringe er han vel ikke ? sorry tilføjer lige jeg havde overset Mads Kristensen som har lavet flere point end dem begge.. Så de er hhv. nr. 2 og 3 dansker i ligaen, ganskevist ligger Grey a point med et par stykker..
3jw1n

Postby KBH » Mon Dec 15, 2008 6:50:50

[quote="3jw1n"]hmm, nu ser jeg lige Mike Grey får en sviner, men tager jeg helt fejl hvis han er den dansker i ligaen med anden flest point og Morten Lie er den med flest så helt ringe er han vel ikke ? sorry tilføjer lige jeg havde overset Mads Kristensen som har lavet flere point end dem begge.. Så de er hhv. nr. 2 og 3 dansker i ligaen, ganskevist ligger Grey a point med et par stykker..[/quote]

Faktisk lidt bekymrende at ingen danske spillere kan gøre sig gældende i toppen :shock:
KBH

Postby Corry Perry » Mon Dec 15, 2008 6:56:32

Og dem der kan spiller i udlandet...
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Return to Frederikshavn White Hawks