Tøsedrenge !!!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Tøsedrenge !!!

Postby WH forever » Sun Dec 14, 2008 6:30:04

Jeg håber at "alle" de "fans" der valgte at blive hjemme denne søndag hvor WH`s udspillede Notempo er stolte af sig selv....... i har gjort jer selv til grin...... super præstation i dag.. tak drenge :D
WH forever

Re: Tøsedrenge !!!

Postby KBH » Sun Dec 14, 2008 6:35:37

[quote="WH forever"]Jeg håber at "alle" de "fans" der valgte at blive hjemme denne søndag hvor WH`s udspillede Notempo er stolte af sig selv....... i har gjort jer selv til grin...... super præstation i dag.. tak drenge :D[/quote]

Dagens kanon-indsats ændrer jo ikke på præstationen fra forleden og det er jo ikke alene kampen mod Aab, der får folk til at blive hjemme. Vi har ganske enkelt været alt for svingende i denne sæson.

Håber bestemt dagens kamp bliver et vendepunkt, at komme i slutspillet er sgu altafgørende - ellers ender vi nok med et dundrende underskud :shock:
KBH

Postby Corry Perry » Sun Dec 14, 2008 6:39:34

Det er sgu egentligt utroligt det med tilskuerne. Vi spiller altid bedst når hallen er tom :?
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Lidstrøm » Sun Dec 14, 2008 6:56:23

Spiller de bedst når hallen er tom????? så forstår jeg ikke,at de ikke har flere point end de har :lol: :lol:

Syntes sgu hallen har været tom hele sæsonen :lol: :lol:

Det er bare lidt trist at Matt D. bliver ved med at score,for så er han jo væk næste år,de plejer jo at fyrer vores topscorer :D :D :D
Lidstrøm

Postby Lidstrøm » Sun Dec 14, 2008 7:00:40

[quote="Lidstrøm"]Spiller de bedst når hallen er tom????? så forstår jeg ikke,at de ikke har flere point end de har :lol: :lol:

Syntes sgu hallen har været tom hele sæsonen :lol: :lol:

Det er bare lidt trist at Matt D. bliver ved med at score,for så er han jo væk næste år,de plejer jo at fyrer vores topscorer :D :D :D[/quote]
Lidstrøm

Postby Corry Perry » Sun Dec 14, 2008 7:04:57

Men der var allermest tomt i dag :wink:
Janum bliver årets dommer!!!!!!!!!!!!! :D :) :? :( :x :evil:
Corry Perry

Postby Mogens Andersen » Sun Dec 14, 2008 7:10:43

Hvem er til grin???? Er det folk som ikke gider betale for det lorte hockey, som der leveres i Frederikshavn, eller er det dem som gerne smider penge væk...

Træerne vokser ikke ind i himlen af en overbevisende sejr, de spiller 10 dårlige kampe for hver god kamp, det er ikke kvalitet i mine øjne.

Lad os nu se næste kamp i Rødovre, så kan vi se om de er vågnet op til dåd, eller det var en enlig svale igen igen.
Mogens Andersen

Postby cawh » Sun Dec 14, 2008 7:20:27

Kan sku godt forstå at debaten er blevet lukket ned på Hjemmesiden.

Der er næsten ikke andet en negative udmeldninger og lige så snart at der kommer en positiv tråd hvor man roser drengene for at en kanonindsats i dagens kamp, kommer der jo straks en eller anden JANTELOV tilbeder som skal pille den anden ned.

Jer negative JTT gå sku da hjem og find en anden sport, for hvis I mener det er spild at tid og penge så hold jer da væk.
Er ked af jeg ik ku være derude idag og støtte drengene.

MIN MENING: STØT WH I MED OG MODGANG, DE HAR SKU BEHOV FOR DET....
cawh

Postby KBH » Sun Dec 14, 2008 7:54:17

[quote="cawh"]Kan sku godt forstå at debaten er blevet lukket ned på Hjemmesiden.

Der er næsten ikke andet en negative udmeldninger og lige så snart at der kommer en positiv tråd hvor man roser drengene for at en kanonindsats i dagens kamp, kommer der jo straks en eller anden JANTELOV tilbeder som skal pille den anden ned.

Jer negative JTT gå sku da hjem og find en anden sport, for hvis I mener det er spild at tid og penge så hold jer da væk.
Er ked af jeg ik ku være derude idag og støtte drengene.

MIN MENING: STØT WH I MED OG MODGANG, DE HAR SKU BEHOV FOR DET....[/quote]

Nu læser jeg ikke denne tråd som om den er ment som støtte for drengene - der bliver skudt på dem, der tillader sig at kritisere - og det gør du så også.

Vil du have at folk skal lege irakisk propagandaminister og rende rundt og sige "Ih hvor går det godt - vi er bare lidt uheldige"???

JA - man skal støtte sit hold både i medgang og modgang, men man har sgu også ret til at kritisere dårligt spil! Og alle med kendskab til sporten UDEN blindestok, kan se det ikke har været godt :wink:

Jeg krydser fingre for at tyren bliver taget ved hornene den 22. - olé ! :P
KBH

Postby Skytten » Sun Dec 14, 2008 7:55:24

Sådan er det i sport..lev du ikke varen så bliver folk væk, sådan er det også for Herlev,Totempo, selv Aab ligger langt efter...

Forstår godt at folk ikke vil brænde 2-400 kr af pr uge med indtag af øl m.m for en vare der absolut ikke bliver leveret, sådan er det. Derfor er WH nok også kørende p.g.a erhvervsklub og ikke tilskurer.

Vi mgl i den grad stabilitet, havde vi den så bare på hj bane så kom folk også, men når man ydmyges på banen fredag mod dem i virkelig kæmper med i tabellen og der tilmed er julefrokoster lør - så forstår jeg sgu så udmærket folk bliver væk.

Men rigtig supporter...hmm vi har først nu fået en supportklub op at køre efter guldet i 2000, så hvad er en rigtig supporter, luk nu røven, altså en by af denne størrelse der er der ikke mere end 2-400 fanatiske supportere!! resten kommer næsten hver gang op til 8-1000 tilskurer og går det fantastisk så kommer der 1500
FCK har vel 12000 rigtige til 2 mio indbyggere
Der er mange tilbud nu om dage og folk vil have noget for pengene!!!
Skytten

Next

Return to Frederikshavn White Hawks