Tøsedrenge !!!

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Postby Skytten » Sun Dec 14, 2008 8:02:49

Det der kan undre mest er at man foran "mange" tilskurer og i et lokalbrag kan spille som lort i 2 persiode og tabe kampen totalt på gulvet og 2 dage senere spille drømmehockey og vinde 7 - 0 - hvor fanden er logikken :?:

Vi svinger alt for meget og der er alt for langt mellem snapsene, kan kun sige vi mgl en ordentlig klasseback...nævner ingen navne :wink: det skulle vi have haft i stedet for Globke, som desværre ikke viser meget, sorry - men føler ikke han gør nogen forskel, Pelle var sgu bedre....

Nu er vinduet vel lukket og vi må klare os, håber vi endnu engang kan komme bagfra og drille, men mener oprigtig talt at det er urealistisk 2 år i træk.

Synes dog holdet er langt bedre end til en stivnet 9 plads, få nu gang i de slappe kroppe :wink:
Skytten

Postby cawh » Sun Dec 14, 2008 8:04:21

Ved godt at det nok ik var den rette tråd jeg oprettede mit indlæg i, min fejl.

Jeg mener sku ik at vi skal rende rundt og lovprise holdet når de ikke kan leverere varen overhovedet ik. MEN når de nu vinder så overbevisende som i dag, synes jeg ik det kan være rigtigt at DEM som gerne vil hylde holdet straks bliver pillet ned igen.

DERTIL kommer at når klubben har købt ind så er der straks nogen som går ud og kalder dem evnesvage og useriøse KOM nu for fanden..... Hvor mange gange har vi ik fået en kanonspiller på papiret som så skuffer sindsygt meget. De unge spillere vi fik først på året har gjort det over alt forventning, synd Pell tog hjem.

Meningen med mit indlæg er at når holdet gør det godt så bak da op om dem og ik bare komme med dommedagsprofetier!!!
cawh

Previous

Return to Frederikshavn White Hawks