Gennemsnits levealder i F.I.K.?

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Er vi for negativt indstillet i White Hawks?

Ja
10
53%
Nej
9
47%

Total votes : 19

Gennemsnits levealder i F.I.K.?

Postby WH til jeg dør » Mon Dec 15, 2008 10:34:32

:shock: :shock:

Ja hvad er den blandt tilskuerne?

Nu har de lavet en masse lort, i alt for mange kampe. Fint vi utilfredse. Det sgu forståeligt! MEN!!!!! Når de så spiller en forrygene kamp helt fejl, med perfekt sammenspil, en kamp vi kæmper 100 % i alle 60 minutter, og hele banen, en kamp der guldmedaljerne værdige, men hvad fanden sker der herinde?!
Folk kratter hul i gamle sår.
Kom nu videre, ros dem når det går dem godt. Det satme ikke mærkeligt det debatforum på klubbens hjemmeside blev lukket! Magen til negativ folkemængde skal man lede længe efter i andre klubber! Tror vi har en lav levealder her inde. Man bliver i hvert fald ikke gammel af det andet humør folk bærer.
Generelt, vær nu lidt mere positive!

Glædelig Jul
WH til jeg dør

Postby KBH » Tue Dec 16, 2008 8:13:43

I Guder - så kom den sgu igen: "Det satme ikke mærkeligt det debatforum på klubbens hjemmeside blev lukket!" :shock:

Er dét hvad ytringsfrihed betyder - man må sige/skrive hvad man vil - bare man er enig med dig, Mogens Andersen og den lokale imam?? Hvis ikke du kan tåle at læse kritik, kunne det være du skulle holde dig til at læse Nordjyske - dér finder du intet om WH :wink:

Jeg synes folk skal have lov at være kritiske, sålænge det foregår i en ordentlig tone - og det synes jeg altså det altovervejende gør i dette forum. Hvis ikke man kritiserer, er man jo ligeglad - og så er man måske slet ikke fan?

Ja - drengene skal have ros for den sidste kamp - kanon indsats. Problemet er bare at vi ligger næstsidst i tabellen og det endda set i lyset af, at vi ikke har haft særligt mange skader i forhold til vores konkurrenter.

Alle vi fans - også os der tillader os at kritisere - håber selvfølgelig på at den seneste kamp ikke var en enlig svale, og at vi kommer fra baghjul som sidste år, men det er ikke noget jeg vil sætte alt for mange penge på hos Centrebet :roll:
KBH

Postby Mogens Andersen » Tue Dec 16, 2008 2:35:47

Ja ja, lad os lukke munden på kritikerne, længe leve Øst Tyskland, Sovjet, Hitler osv.

Hvor herre bevares en god kamp, og træerne vokser ind i himlen for nogle, alt er glemt og den mildest talt elendige sæson må ikke nævnes - Naiv JA.

Man kan ikke andet end at ryste på hovedet.
Mogens Andersen

Postby WH til jeg dør » Tue Dec 16, 2008 5:27:51

[quote="Mogens Andersen"]Ja ja, lad os lukke munden på kritikerne, længe leve Øst Tyskland, Sovjet, Hitler osv.

Hvor herre bevares en god kamp, og træerne vokser ind i himlen for nogle, alt er glemt og den mildest talt elendige sæson må ikke nævnes - Naiv JA.

Man kan ikke andet end at ryste på hovedet.[/quote]

Du bliver i hvert fald aldrig gammel, hvad med at finde en anden klub?

Der forskel på at være kritisk, og så på at være konstant negativ HELE tiden!
Henrik som tr;ner, saa kan man da ligesaa godt droppe Ishockey i Frederikshavn :D
WH til jeg dør

Postby Skytten » Tue Dec 16, 2008 7:12:44

Jeg kan kun tilslutte mig 100% KBH !!!

WH til jeg dør...hvad er det for en negativ holdning du hælder ud over Marianne, hver gang du skriver, magen til negativitet, kom dog videre og vær nuanceret, hallo du hænger i dyndet :lol:

Synes det er sjovt at du mener hele sæsonen er reddet af en kamp om 8-9 pl som vi så vinder klart, men rykker ingen steder og du så samtidig kan hænge dig i een eller to bataljer med en vagt, som jeg efterhånden mere tror på end dig :wink:
Skytten

Postby Mogens Andersen » Tue Dec 16, 2008 7:30:44

[ Du bliver i hvert fald aldrig gammel, hvad med at finde en anden klub?

Der forskel på at være kritisk, og så på at være konstant negativ HELE tiden![/quote]

Hmmm jeg er kun kommet til ishockey i Frederikshavn i 25 år, hvad med dig? Hvem er mest fan dig skoledreng eller mig?
Og jeg har aldrig set noget så elendigt som nu, køre naive "fan" hvad med om du finder en anden vuggestue.
Mogens Andersen

Postby Slagteren » Tue Dec 16, 2008 8:24:28

Angrib på hinanden? ja hvad for klubben og supportere ud af det?

Stop jeres pjat og bare støt drenge, om vi har været der 25år eller 2 er ligegodt for fanden.
Slagteren

Postby cawh » Tue Dec 16, 2008 8:39:45

Hej hej...

Vil også gerne give min mening til kende i denne tråd.
Jeg må sige at efter af have læst disse indlæg så er jeg på den ene side enig i at vi er for negative i vores udtalelser (LÆS VI) det vil sige gælder også mig selv.
Synes at det er en skam at se at lige så snart der kommer et positivt indlæg efter en "sjælden" ;) sejr så bliver man straks jordet af en som bare vil være negativ og det synes jeg er VIDNE OM EN SNÆVERSYNET TANKEGANG.
STØT sku da holdet når de gør noget godt så er det sku os helt i orden at give dem et møgfald når det går omvendt.
Sæsonen i år har været en meget stor skuffelse for os alle heldigvis er den ikke forbi endnu og meget kan ændre sig, men lige nu er ordet fra mig SKUFFELSE!!!
Klubben, træneren og spillerne har ik vist den rette indstilling hele tiden kun i glimt desværre (MIN MENING)

Nu stemmer vi jo i denne tråd om negativitet, hvad synes I vi kan gøre for at komme ud af det her HUL!!!

Læste i sidste sæson mener jeg det var, at man i en tysk klub hvor man lavede dette motto (Taber vi får I pengene retur) KU det ikke indføres her for at få flere ud.
Man ku evt. lave det på den her møde (TABER VI FÅR I FRIBILLET TIL NÆSTE KAMP)
DET FYLDTE HALLEN I TYSKLAND HVER GANG OG DET FEDE VAR AT HOLDET BEGYNDTE AT VINDE KAMPE OG FIK KANON STØTTE FRA PUBLIKUM :D

Hvad siger I til det, måske vi skal lave en afstemning?
cawh

Postby WH til jeg dør » Tue Dec 16, 2008 10:41:00

[quote="Mogens Andersen"][ Du bliver i hvert fald aldrig gammel, hvad med at finde en anden klub?

Der forskel på at være kritisk, og så på at være konstant negativ HELE tiden![/quote]

Hmmm jeg er kun kommet til ishockey i Frederikshavn i 25 år, hvad med dig? Hvem er mest fan dig skoledreng eller mig?
Og jeg har aldrig set noget så elendigt som nu, køre naive "fan" hvad med om du finder en anden vuggestue.[/quote]

Ja tillykke så mangler jeg lige 10 år for at have samme rang som dig? Mit gæt på din alder ligger på ca. 7. klasses niveu i folkeskolen. Kom videre, laver de noget godt, behøver man ikke blive ved med at køre i sidste nederlag. Selvom man ikke er den stiveste pik i saunaen kan man da se det går af helvede til derude (ligesom sidste år)
Men derfor er da for helvede da ingen grund til at kører rundt i det samme lort når de ENDELIG laver en god kamp, det er budskabet!
Henrik som tr;ner, saa kan man da ligesaa godt droppe Ishockey i Frederikshavn :D
WH til jeg dør

Postby #12 » Tue Dec 16, 2008 11:00:45

Ej come folks, er det her børnehaven om igen? Skal vi nu lave en tråd, hvor vi diskuterer hvem der er mest fan?

Fordi man har været fan i 25 år, er man så mere fan end alle andre? Så er der os, der ikke engang har levet i 25 år, hvad skal vi gøre for at blive mere fan??

Det her har været en lortesæson, ingen tvivl om det.. Derfor har folk da ret til at være kritiske.. På den anden side har man også ret til at glæde sig over en supersejr uden at man pludselig er naiv osv..

Men for at holde mig til tråden, så har jeg stemt ja .. Jeg synes vi er for negative i White Hawks, men det må folk jo så selv om. Selvfølgelig har vi haft grund til at være kritiske/negative og whatever, men der er ingen grund til at være det 24/7.

Next

Return to Frederikshavn White Hawks