Gennemsnits levealder i F.I.K.?

Hvis der bliver behov for andre klub forums åbner vi det gerne

Er vi for negativt indstillet i White Hawks?

Ja
10
53%
Nej
9
47%

Total votes : 19

Postby KBH » Wed Dec 17, 2008 8:13:49

Jamen #12 du har da også grund til at være mere tilfreds end så mange andre i øjeblikket :lol:

Stor ros til Spanhel - han er kommet igang! Så - nu har jeg været positiv idag :wink:
KBH

Postby 3jw1n » Wed Dec 17, 2008 9:02:59

Ja, ved ikke hvad jeg skal skrive for hvergang jeg vil sige til folk vi støtter samme ting og bør ikke jage hinanden. bliver jeg selv hidsig og sviner lidt. Men skal vi ikke finde en fælles fjende ??? Men hvvem skal det være ?? Ham der har været fan i 25 år ?? Eller ham med 15 års erfaring?? marianne??? Os på under 25 ?? Eller hvad skal det være jeg foreslår dog at vi tager nogen af de udbrud vi har til vores egne fans, måske vender dem lidt mod andre klubber og deres fans og synger SLAGsange måske laver slagsange om andre hold... håber vi kunne blive lidt enige om det. :D
3jw1n

Postby nielsen024 » Wed Dec 17, 2008 9:14:51

Man henviser til, om der findes lige så negative fans i andre klubber. Ja selvfølgelig gør der det ! Enhver klub med rimelige traditioner, vil have stærk utilfredse fans, hvis resultaterne ikke er iorden. Der er vi vist endda blødsødne i vores klub, hvem husker ikke Brøndbys fans, da Brøndby var i krise, man måtte have politiet til at beskytte spillerne. Nu vil jeg på ingen måde opfordre til sådanne tiltag, men det er også vores opgave som fans, at vise vores utilfredshed, når krisen kradser.
Sikke noget vrøvl. at sige man forstår lukningen af klubbens forum, det er da det latterligste, jeg har hørt. Vi har skrabet bunden de sidste 3 sæsoner, ledelsen har kun lavet halve løsninger, så selvfølgelig må de finde sig i kritik.
Enhver der var til kamp mod Hvidovre i søndags, kunne da se, at det var en meget let opgave at slå dem. Det var den tammeste Hvidovre indsats, jeg har set længe, de spillede endnu ringre, end vi gjorde mod Hvidovre i fredags.
Vi skal have en storvask på holdet inden næste sæson, for de spillere vi har, kan ikke magte opgaven, og de har fået chancer nok. Er helt enig med 99 i at stoppe de medlidenheds kontrakter, samt automatisk forlængelse hvis man har været i klubben et vist antal år.
Mike Martin og Matt Davidson kan vi beholde, resten af udlændige kan vi godt sende retur, for vi trænger til nyt vinder blod.
Stop så den moral prædiken om negativitet, vi har været røven af fjerde division i 3 sæsoner, har spillet defensivt, så det er en ynk at se på. 489 tilskuere i søndags, det siger vel alt om folks interesse for at se os rode rundt i bunden.
Kampen mod Aab var ikke blot et lokalopgør, der var meget vigtige piont på spil, så kan man ikke være bekendt at spille så ringe, som vi gjorde.
Savner tiden, hvor vi på hjemmebane i gamle dage stormede til angreb fra første sekund. Nu spiller vi defensivt og håber på kontra, fordi vores spillere åbenbart er for ringe til at styre en kamp.
Ved at vi fans viser vores utilfredshed, er vi også med til at presse ledelsen og spillerne til at yde en indsats. Vi tiljubler spillerne, når det går godt. Vi viser utilfredshed, når det går skidt. Sådan er det, og det er akkurat ens alle andre steder. :x
nordjyden
nielsen024

Postby KBH » Wed Dec 17, 2008 9:51:26

Nielsen024 - jeg er enig med dig, langt hen ad vejen!

Hvis de nye DIU-regler omkring lønsum og udlændingeloft bliver en realitet, er det yderst vigtigt, at de udlændinge, vi har, vitterligt kan gøre en forskel.

Bliver spændende at se, om den "storvask", du efterlyser, kommer. Mener du iøvrigt ikke Pisar er god nok længere? :shock:
KBH

Postby 3jw1n » Wed Dec 17, 2008 11:20:26

Nej pisar skal ikke have en medlidenheds kontrakt :lol:
3jw1n

Postby #12 » Wed Dec 17, 2008 3:32:48

KBH: Det var da dejligt at se at du også kan være positiv en gang imellem :lol:

Nielsen024: Jeg må ligesom de andre også indrømme, at jeg synes du mangler Pisar?
Jeg synes så også, at du mangler nogle flere, men den diskussion kan vi tage når sæsonen er slut :wink:

Postby KBH » Wed Dec 17, 2008 6:23:01

[quote="#12"]KBH: Det var da dejligt at se at du også kan være positiv en gang imellem :lol:

Nielsen024: Jeg må ligesom de andre også indrømme, at jeg synes du mangler Pisar?
Jeg synes så også, at du mangler nogle flere, men den diskussion kan vi tage når sæsonen er slut :wink:[/quote]

Jow jow - fik da taget min lykkepille idag :P

Så kom også Cobras ud med et kæmpe underskud - tænk hvis de andre klubber "kun" havde vores budget at gøre godt med :wink:
KBH

Postby nielsen024 » Wed Dec 17, 2008 9:30:36

Ha ha jo klart det var en ren forglemmelse, Pisar skal vi selvfølgelig beholde. Pisar, Davidson og Mike Martin, så må de for min skyld gerne skifte resten ud.
Eller måske kunne andre ting gøres anderledes, vi kunne fks stille med nogle kvalificerede backer, for der er vi langt bagefter de andrer. Kan være det kan være sundt at skifte træner igen-igen, bryder mig ikke om den defensive spillestil, hvor vi skal håbe hver gang, at Pisar kan vinde kampen for os. Desuden har jeg det skidt med en træner, der ikke troede på Jannik Hansen i Rødovre, det er jeg ikke tryg ved he he, er nu mest ment i sjov, for det kan naturligvis være svært at spå et talents fremtid.

Vil da gerne høre, hvem i andre gerne ser blive i klubben, og hvem i gerne ser ryger ud.
nordjyden
nielsen024

Postby KBH » Thu Dec 18, 2008 7:22:56

[quote="nielsen024"]Ha ha jo klart det var en ren forglemmelse, Pisar skal vi selvfølgelig beholde. Pisar, Davidson og Mike Martin, så må de for min skyld gerne skifte resten ud.
Eller måske kunne andre ting gøres anderledes, vi kunne fks stille med nogle kvalificerede backer, for der er vi langt bagefter de andrer. Kan være det kan være sundt at skifte træner igen-igen, bryder mig ikke om den defensive spillestil, hvor vi skal håbe hver gang, at Pisar kan vinde kampen for os. Desuden har jeg det skidt med en træner, der ikke troede på Jannik Hansen i Rødovre, det er jeg ikke tryg ved he he, er nu mest ment i sjov, for det kan naturligvis være svært at spå et talents fremtid.

Vil da gerne høre, hvem i andre gerne ser blive i klubben, og hvem i gerne ser ryger ud.[/quote]

Enig i at vi mangler en del på backsiden - tror faktisk mange af vores problemer bunder i dét. Tror det ville have været bedre at få en rigtigt god offensiv back istedet for Globke... meeen det er for sent nu.

Pisar, Martin og Davidson skal vi beholde. Ved ikke rigtigt med Dubkov - han svinger meget - kommer også lidt an på hvor dyr han er. Hvis Radim og Tomi kommer til at tælle med som udlændinge næste år, er vi allerede svagere end konkurrenterne. De har gjort det godt for klubben og specielt Tomi kæmper godt, men med kun 8 udl.....

Birnstill, Jaska og Globke kæmper godt, meen tror vi kan finde nogle brikker, der passer bedre i puslespillet. Spanhels præstationer er simpelthen for svingende.
KBH

Postby 3jw1n » Thu Dec 18, 2008 1:29:27

hmm, ja jeg ser nu personligt gerne dubkov, han virker tit til at gøre det simple i stedet for at lave noget fikst. Jeg hvad angår pirotek så bliver han dansk til dec, hvis han bliver godkendt. Det er noget vrøvl at han bare får permanent opholdstilladelse da han allerede har det efter hvad jeg har hørt fra hans kollegaer. Desuden tror jeg ikke vi har ham næste år, næsten lige meget hvad.. jeg ved Pisar gør det så mega godt men kunne godt tænke mig at se flere danske målmænd i ligaen. Da vi ikke har noget virkeligt gode keepere som er danske lige Pt. har ingen ide om hvem der kan afløse ham. Ved godt Matt D er topscore og spiller mega godt men tror faktisk alle skal tage i overvejelse om de er deres løn værd. Mener vi har et hold der er langt bedre end hvad vi ser. Derfor mener jeg det er mega svært at sidde og give bliv og ikke bliv da det vel er hele holdet der underpræstere, eller forventer vi for meget ?? Men håber faktisk for Dansk hockey vi ryger ned på 8 stk. og et lønloft. Ved ikke om det gavner ligaen men det kommer da til at gavne økonomien...
3jw1n

PreviousNext

Return to Frederikshavn White Hawks